جمعه, ۲۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 17 May, 2024
مجله ویستا
اجرای برنامههای بازاریابی
ارائه برنامه براى خطمشىهاى خوب، فقط نقطه حرکت آغازين، به سوى يک بازاريابى موفق است. يک خطمشى بسيار عالى بازاريابي، در صورتى که با اجرايى ضعيف همراه باشد، چندان مفيد فايده نخواهد شد. اجراى بازاريابي، فرآيندى است که طى آن خطمشىها و برنامههاى بازاريابى به منظور تأمين اهداف بازاريابى استراتژيک، به فعاليتها و عمليات بازاريابى مبدل مىشوند. اجراى بازاريابي، دربردارندهٔ فعاليتها بهطور روزانه و ماهيانه است، فعاليتهايى که برنامه بازاريابى را بهعمل در مىآورند. در برنامهريزى بازاريابي، به چه و چراهاى فعاليتهاى بازاريابى پاسخ گفته مىشود و در اجرا، به چه کسي، کجا، چه وقت و چطور. در ادامهٔ تشريح اجراى برنامههاى بازاريابى بايد به دلايل اجراى ضعيف و فرآيند اجراى بازاريابى پرداخت. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران مجلس رئیس جمهور دولت رئیسی سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی تعطیلی شنبه ها قوه قضائیه شورای نگهبان سید ابراهیم رئیسی
سیل مشهد هوش مصنوعی هواشناسی تهران خراسان رضوی پلیس بارش باران قوه قضاییه قتل شهرداری تهران آموزش و پرورش
قیمت خودرو خودرو قیمت دلار قیمت طلا ایران خودرو بازار خودرو مالیات مسکن بانک مرکزی دلار سایپا یارانه
نمایشگاه کتاب کتاب نمایشگاه کتاب تهران سریال تلویزیون سینمای ایران فردوسی همایون شجریان سینما
دانشگاه تهران فضا
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه فلسطین آمریکا روسیه جنگ غزه حماس چین اوکراین ترکیه نوار غزه
فوتبال تراکتور بارسلونا استقلال پرسپولیس جام حذفی لیگ برتر سپاهان بازی لیگ برتر ایران باشگاه استقلال رئال مادرید
آیفون اپل گوگل اینترنت سامسونگ عیسی زارع پور تبلیغات دوربین تلفن همراه
چای بارداری دیابت کاهش وزن چاقی زوال عقل