ایسنا/ مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد با اشاره به کمبود ۸۰۰ دستگاه اتوبوس در مشهد گفت: قراردادهایی برای افزایش تعداد ناوگان منعقد شده است که طی آن ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا سال آینده، در صورت نبود شرایط خاص در اختیار سازمان اتوبوسرانی قرار خواهد گرفت. عباس اتحادی در گفتوگو با ایسنا با