«اینترنشال» متخاصم است و باید مانند پایگاه نظامی با آن برخورد شود/ «بیبیسی» دشمن تاریخی ماست
محسن یزدی اعتقاد دارد: بکه «اینترنشال» هیچ استاندارد رسانهای ندارد؛ پس قاعدتا دیگر نباید دیگر آن را رسانه تلقی کنیم چراکه عوامل این شبکه دقیقا مانند سربازان اسرائیل صهیونیست و آمریکای جنایتکار عمل میکنند.