شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۵/۰۱/۰۷

نقض حقوق بشر و نسل‌کشی بدون هیچ نگرانی!

 نقض حقوق بشر و نسل‌کشی بدون هیچ نگرانی!
عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران گفت: آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در تجاوز به کشورها همواره با انجام اقدامات جنایتکارانه از جمله حمله موشکی به مدرسه میناب و کشتن ۱۶۷ کودک ۷ تا ۱۲ ساله یا تلاش در از بین بردن زیرساخت‌های کشورها، بدون هیچ نگرانی نسبت به نقض حقوق بشر و حقوق بشر دوستانه اقدام کرده و حتی در مواردی مرتکب نسل کشی نیز شده اند.