مهدی شفیعی در گفت و گو با ایرنا گفت:‌ ایام نوروز امسال به واسطه شیوع بیماری کرونا در ایران و سایر کشورهای جهان با دیگر سال‌ها تفاوت‌های بسیاری داشت لذا اطلاع رسانی مستمر بویژه در این زمینه بسیار مهم است. وی افزود: در همین راستا تیم های کشیک خبری و غیرخبری همه بخش های گروه نشریات ایران شامل روزنامه ایران، روزنامه انگلیسی زبان ایران‌دیلی و ایران ورزشی در ایام نوروز پای کار بودند و سعی کردند در این شرایط حساس که مردم خانه نشین شده اند ،تنها نگذارند و اطلاع رسانی موردنیاز آنان را انجام دهند. مدیرمسئول روزنامه ایران گفت:‌ ارائه آخرین توصیه ها و هشدارهای بهداشتی و خودمراقبتی، اخبار و اطلاعات مربوط به بیماری کرونا، تشریح اقدامات دولت در مقابله با این بیماری و نیز تازه ترین سرخط خبرهای ایران و جهان در همه زمینه ها از روز اول فروردین تولید محتوا و به اشکال مختلف بویژه در فضای مجازی در اختیار مخاطبان قرار گرفت. وی تاکید کرد: همچنین به منظور انعکاس فعالیت ها و خدمات دولت و از آنجا که رییس جمهوری در آخرین جلسه هیات دولت در سال ۹۸ اعلام کرد که تمامی فعالیت‌های دولت ادامه دارد، سعی شد که فعالیت رسانه‌ای بخشی از دولت در قالب گروه رسانه‌ای ایران نیز در این ایام تعطیل نماند. شفیعی اظهارداشت: در این ایام گروه رسانه ای ایران تلاش کرد بخشی از بار سنگین اطلاع‌رسانی عمومی را به دوش بکشد و حال که مردم از سفرهای نوروزی بازمانده و در خانه‌ها مانده اند، نیاز خبری آنان نیز از این طریق تأمین شود.