تهران- ایرنا- صبح تهران فقط با ترافیک شروع نمیشود با صف، انتظار و ازدحام شروع میشود، در ایستگاههای اتوبوس، مسافرانی ایستادهاند که نه همیشه راهی به مترو دارند و نه همیشه اتوبوسی بهموقع میرسد. خیابانها زودتر از ادارهها بیدار میشوند و شهروندان قبل از شروع کار بخشی از انرژی و زمان خود را در مسیر از دست میدهند؛ آیا تهران توان بار جمعیت انسانی و ترافیکی کنونی را دارد؟