تهران- ایرنا- وزیر آموزش و پرورش از آغاز پویش «کارت نشاط» برای حمایت از دانشآموزان خبر داد و گفت: هدف این طرح، بهرهمندی آبرومندانه دانشآموزان نیازمند از حمایتهای مردمی است. این پویش در سه مرحله و برای یک میلیون و ۵۰۰ هزار دانشآموز اجرا خواهد شد که در گام نخست، ۵۰۰ هزار دانشآموز تحت پوشش قرار میگیرند.