ایسنا/خراسان رضوی امام جمعه مشهد بر حفظ برند ممتاز بیمارستان رضوی با آرمان‌گرایی و مدیریت دقیق تاکید کرد. آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار مدیرعامل بیمارستان رضوی و جمعی از مسئولان این مرکز درمانی که به مناسب ولادت حضرت زهرا(س) صورت گرفت، عنوان کرد: این مناسبت فرخنده باعث شد با تعدادی از بانوان متعهد، فعال و مسئولیت پذیر شاغل در بیمارستانی منتسب به نام امام رضا(ع) دیدار کنیم. وی افزود: امتیاز حضور آقای دکتر محور مدیرعامل کنونی بیمارستان رضوی در این است که ایشان بنیان‌گذار این مرکز درمانی بوده و به طور کامل به آرمان‌های در نظر گرفته شده برای این مرکز واقف هستند. حضور افراد مجرب و کارکشته در امر مدیریت این مرکز درمانی فوق تخصصی همگان را برای رسیدن این مجموعه به جایگاه حقیقی و واقعی‌اش در سطح ملی و بین‌المللی امیدوارتر کرده و از این جهت، آرامش عمیقی بر آستان قدس رضوی حاکم شده است. علم‌الهدی بیان کرد: ما در مراجعات مختلف به این بیمارستان، نقش‌آفرینی بی‌نظیر و فعالیت‌های موثر بانوان شاغل در بیمارستان رضوی را شاهد بودیم. وی تصریح کرد: از آنجا که دغدغه و اضطراب اطرافیان بیمار بیش از خود بیمار است، کوچک‌ترین نقص و ضعف و مشکل در فرایند درمان بر روی آن‌ها تاثیر منفی می‌گذارد و این امر اهمیت فعالیت پرستاران و شغل سخت آن‌ها را بیش از پیش نشان می‌دهد. علم الهدی با تاکید بر حفظ برند بیمارستان رضوی در مشهد، کشور و منطقه، اظهار کرد: توجه حضرت رضا(ع) به این مرکز درمانی بسیار زیاد است. ایشان امام مهربانی‌ها هستند و هر کس زیر سایه این مهربانی در هر گوشه از قلمرو ایشان باشد، مشمول توجه آن حضرت قرار دارد. در واقع خدمت در این بیمارستان به نوعی خادمی حضرت رضا(ع) محسوب می‌شود؛ خادمانی که این امام رئوف(ع) توجه ویژه‌ای به آنان دارند. علم الهدی تاکید کرد: شهرت این بیمارستان، بالا بودن سطح خدمات، کادر مجرب و تجهیزات ویژه، همگان را برای دریافت دقیق خدمات درمانی به این مرکز امیدوار کرده است و باید از این جهت، شرایط قشر ضعیف جامعه را در نظر داشت. همچنین محسن محور، مدیرعامل بیمارستان رضوی در این دیدار بر حفظ کرامت بیماران به عنوان اصول و قوانین مورد تاکید در بیمارستان رضوی تأکید کرد و گفت: در سال گذشته بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و در 10 ماه سال جاری حدود ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای اقشارکم‌ بضاعت و مستضعف مراجعه‌کننده به این مرکز درمانی تخفیف در نظر گرفته شده است. وی اظهار کرد: بیمارستان رضوی با اینکه حدود ۱۰۰ میلیارد تومان از شرکت‌های بیمه‌گر مطالبه دارد، به صورت همه‌ جانبه در خدمت مستضعفان بوده و توانسته در شرایط مختلف، به صورت مستمر خدمات خود را ارائه دهد. محور با اشاره به تعداد کارکنان فعال در این مرکز درمانی، تصریح کرد: حفظ کرامت بیماران از اصول و قوانین مورد تاکید هیئت مدیره کنونی بیمارستان رضوی است و این اصل، طی آموزش به کارکنان تاکید شده است، چرا که بی‌احترامی به بیماران و مراجعه‌کنندگان برابر با بی‌احترامی به خود ماست. انتهای پیام