مترو و اتوبوس رایگان خدمت به مردم یا تبلیغی که تمام نمیشود؟!
تهران، این روزها با مسائل متعددی دستوپنجه نرم میکند،با این حال، آنچه بیش از هر چیز در خروجی رسانهای شورای شهر دیده میشود، یادآوری مکرر رایگان بودن مترو و اتوبوس و تمدیدهای پیاپی آن است.