سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ - 23 June, 2026
 سایت دیدارنیوز / ۱ ساعت قبل

مترو و اتوبوس بی‌آرتی تا ۱۹ تیر رایگان است

 مترو و اتوبوس بی‌آرتی تا ۱۹ تیر رایگان است
مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد که استفاده از مترو و اتوبوس بی آرتی تا ۱۹ تیرماه رایگان است.