شنبه, ۱۶ تیر, ۱۴۰۳ / 6 July, 2024
![همکاری مرکز ملی فضای مجازی و سازمان تبلیغات در حوزه فضای مجازی](/news/u/2024-07-01/mehrnews-0tsm8.jpg)
۴ روز قبل / خبرگزاری مهر / فناوری
همکاری مرکز ملی فضای مجازی و سازمان تبلیغات در حوزه فضای مجازی
«مرکز ملی فضای مجازی» و «سازمان تبلیغات اسلامی» با هدف توسعه همکاریها و در زمینههای مربوط به «تولید محتوا در فضای مجازی» تفاهم نامه امضا کردند.
https://mehrnews.com/x35jXy ۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۹ کد خبر 6153642 دانش و فناوری فناوری اطلاعات و ارتباطات دانش و فناوری فناوری اطلاعات و ارتباطات ۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۹ برای تولید محتوای فاخر؛ همکاری مرکز ملی فضای مجازی و سازمان تبلیغات در حوزه فضای مجازی
«مرکز ملی فضای مجازی» و «سازمان تبلیغات اسلامی» با هدف توسعه همکاریها و در زمینههای مربوط به «تولید محتوا در فضای مجازی» تفاهم نامه امضا کردند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز ملی فضای مجازی،«مرکز ملی فضای مجازی» و «سازمان تبلیغات اسلامی» با هدف توسعه همکاریها، بهرهمندی از امکانات و توانمندیهای یکدیگر در زمینههای مربوط به «تولید محتوا در فضای مجازی» تفاهم نامه امضا کردند.
این تفاهمنامه که در ۹ ماده تنظیم شده است، موضوعات مهمی مانند «تولید محتوای فاخر در فضای مجازی»، «آموزش و توانمندسازی گروههای تبلیغی و مردمی در عرصه فضای مجازی» و «طراحی و اجرای عملیاتهای جریانساز محتوایی در فضای مجازی» را مدنظر قرارداده است.
همچنین بر اساس این سند همکاری و با ایجاد کمیتهای مشترک متشکل از نمایندگان مرکز ملی فضای مجازی و سازمان تبلیغات اسلامی، محورهایی چون «تقویت همکاری میان سکوها، پیامرسانها و بخش خصوصی در حوزه تبلیغ دین»، «حضور فعالانه در پیوستنگاری فرهنگی و تحقق آن در کلانپروژههای فناورانه»، «رصد و پایش محتوای فرهنگی در فضای مجازی»، «تقویت خردرسانهها و انسانرسانههای تخصصی» و «فعالسازی ظرفیتهای تبلیغی در راستای انگیزهبخشی و توجیه نیروهای مردمی برای کنشگری در جنگ فرهنگی در فضای مجازی» پیگیری خواهند شد.
گفتنی است که تلاش شده تا موضوعات و محورهای این تفاهمنامه در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری و اقدامات کلان سند راهبردی جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی در حوزه «تولید محتوا در فضای مجازی» تدوین و پیگیری شود. کد خبر 6153642 مهتاب چابوک
کپی شد برچسبها سازمان تبلیغات اسلامی مرکز ملی فضای مجازی تفاهم نامه همکاری فضای مجازی
«مرکز ملی فضای مجازی» و «سازمان تبلیغات اسلامی» با هدف توسعه همکاریها و در زمینههای مربوط به «تولید محتوا در فضای مجازی» تفاهم نامه امضا کردند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز ملی فضای مجازی،«مرکز ملی فضای مجازی» و «سازمان تبلیغات اسلامی» با هدف توسعه همکاریها، بهرهمندی از امکانات و توانمندیهای یکدیگر در زمینههای مربوط به «تولید محتوا در فضای مجازی» تفاهم نامه امضا کردند.
این تفاهمنامه که در ۹ ماده تنظیم شده است، موضوعات مهمی مانند «تولید محتوای فاخر در فضای مجازی»، «آموزش و توانمندسازی گروههای تبلیغی و مردمی در عرصه فضای مجازی» و «طراحی و اجرای عملیاتهای جریانساز محتوایی در فضای مجازی» را مدنظر قرارداده است.
همچنین بر اساس این سند همکاری و با ایجاد کمیتهای مشترک متشکل از نمایندگان مرکز ملی فضای مجازی و سازمان تبلیغات اسلامی، محورهایی چون «تقویت همکاری میان سکوها، پیامرسانها و بخش خصوصی در حوزه تبلیغ دین»، «حضور فعالانه در پیوستنگاری فرهنگی و تحقق آن در کلانپروژههای فناورانه»، «رصد و پایش محتوای فرهنگی در فضای مجازی»، «تقویت خردرسانهها و انسانرسانههای تخصصی» و «فعالسازی ظرفیتهای تبلیغی در راستای انگیزهبخشی و توجیه نیروهای مردمی برای کنشگری در جنگ فرهنگی در فضای مجازی» پیگیری خواهند شد.
گفتنی است که تلاش شده تا موضوعات و محورهای این تفاهمنامه در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری و اقدامات کلان سند راهبردی جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی در حوزه «تولید محتوا در فضای مجازی» تدوین و پیگیری شود. کد خبر 6153642 مهتاب چابوک
کپی شد برچسبها سازمان تبلیغات اسلامی مرکز ملی فضای مجازی تفاهم نامه همکاری فضای مجازی
مسعود پزشکیان انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری 1403 انتخابات انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم سعید جلیلی پرسپولیس فوتبال یورو 2024 ایران انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ استقلال