سه شنبه, ۱۲ تیر, ۱۴۰۳ / 2 July, 2024


نقش ایمیل مارکتینگ در رشد کسب و کارها
۲ روز قبل / خبرگزاری مهر / اقتصادی

نقش ایمیل مارکتینگ در رشد کسب و کارها

ایمیل مارکتینگ ابزار قدرتمندی است که کسب و کارها می توانند از آن برای ایجاد روابط قوی تر با مشتریان خود افزایش فروش استفاده کنند.

https://mehrnews.com/x35jBw ۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۱۹ کد خبر 6152758 بازار بازار بازار بازار ۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۱۹ نقش ایمیل مارکتینگ در رشد کسب و کارها

ایمیل مارکتینگ ابزار قدرتمندی است که کسب و کارها می توانند از آن برای ایجاد روابط قوی تر با مشتریان خود افزایش فروش استفاده کنند. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، ایمیل مارکتینگ ابزار قدرتمندی است که کسب و کارها می‌توانند ازآن برای ایجاد روابط قوی‌تر با مشتریان خود و افزایش فروش استفاده کنند. ایمیل مارکتنیگ به عنوان یک کانال بازاریابی بسیار سود آور و مقرون به صرفه به ازای هر دلار هزینه شده برای آن، میانگین بازگشت سرمایه ۳۶ دلار را ایجاد می‌کند. در این مقاله به کاربرد ایمیل مارکتینگ در پیشبرد و سودآوری کسب و کار شما می‌پردازیم. ایمیل مارکتینگ چطور باعث رشد کسب و کار شما می‌شود؟

با بهره گیری از این نکات می‌توانید تعامل مخاطب با برند خود را افزایش دهید: ۱. ثبت نام کاربر در سایت خود را آسان کنید

شما باید در سراسر وبسایت خود فرم‌های ثبت نام داشته باشید تا افرادی که به سایت شما سر می‌زنند آن را ببینند. همچنین فرم‌های اشتراک را در محتوای بلاگ، سایدبار سایت، منو و فوتر نیز قرار دهید. ۲. به کاربر انگیزه بدهید که در لیست شما ثبت نام کند.

شما نیاز دارید که افراد را ترغیب به ثبت نام کنید. بهترین راه ارائه یک ارزش مثل یک کوپن اختصاصی، کتاب الکترونیکی یا هر چیز مفیدی برای بازدیده کننده است. زمانی که به افراد چیزی با ارزش ارائه دهید آنها تمایل بیشتری دارند که ایمیلشان را در اختیار شما قرار دهند. ۳. تنوع در محتوای ایمیل تبلیغاتی

بمباران ایمیل‌های تبلیغاتی، مشترک را ترغیب به تعامل با شما نخواهدکرد. آنها یک محتوای ارزشمند می‌خواهند. یکی از روش‌های اینکار ترکیب کردن محتواهای شماست تا ایمیل‌های تکراری نفرستید.

چند نمونه از تنوع ایمیلی:

رویدادها: اگر مشتریان محلی دارید رویداد برگزار کنید و آنها را دعوت کنید. مثلاً یک نسخه نمایشی از محصول یا یک سمینار آموزشی.

اطلاعات درباره محصول و خدمات: کمپینی درباره محصول یا خدمات جدید و یا بروزرسانی درباره آن منتشر کنید تا مشترکین هیجان زده شوند.

خبرنامه‌ها: خبرنامه بستری از انواع مختلف اطلاعات می‌تواند باشد. شما حتی می‌توانید مطالب تبلیغاتی در آن اضافه کنید اما بیش از حد بر روی فروش متمرکز نشوید.

تبلیغات: با اینکه مردم از محتوای تبلیغاتی بی وقفه خوششان نمی‌آید ولی احتمالاً به حراج‌های پیش رو یا معاملات ویژه علاقه نشان خواهند داد.

۴. لیست ایمیل خود را تقسیم بندی کنید

شخصی سازی یک راه عالی برای بهبود کمپین ایمیل شماست. این ایمیل‌ها در جذب مشترکین و نگه داشتن آنها بسیار موثر هستند. شما با تقسیم لیست بر اساس فاکتورهای مختلف می‌توانید کمپین‌هایی مخصوص به آنها ارسال کنید.

مثلاً یک کمپین برای کسانی اکه اخیراً خرید کرده اند، کمپین دیگر برای افرادی که مدتی است ایمیل‌های شما را باز نکرده اند و برای مشترکین جدید ایمیل خوشامد گویی ارسال کنید. ۵. همیشه در کمپین‌های ایمیلی خود یک دکمه یا لینک برای فراخوان به عمل قرار دهید.

هر کمپین ایمیل نیاز به لینک فراخوان به عمل دارد حتی اگر هدف اصلی کمپین آن نباشد. قرار دادن یک لینک فراخوان قانع کننده، تعامل با وبسایت، محتوا و کسب و کار شما را افزایش می‌دهد. ۶. ایمیل سازمانی مخصوص به کسب و کار خود را داشته باشید.

در دنیای تجارت، اولین برداشت مشتریان از شما مهم است. آدرس ایمیل شما اغلب یکی از اولین چیزهایی است که مشترکین شما زمانی که به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد شما و کسب و کارتان هستند، می‌بینند. به همین دلیل است که داشتن یک ایمیل سازمانی حرفه‌ای و خوش ساخت بسیار مهم است.

ایمیل سازمانی نه تنها باعث می‌شود که کسب وکار شما معتبرتر به نظر برسد بلکه به شما کمک می‌کند تا برای مشتریان ایجاد اعتماد کنید. بعلاوه، یک آدرس ایمیل شرکتی به شما این امکان را می‌دهد که با افرادی که با آنها تجارت می‌کنید یک ارتباط شخصی تر ایجاد کنید. اما ایمیل سازمانی چیست؟

ایمیل سازمانی نوعی ایمیل است که برای اهداف تجاری استفاده می‌شود. می‌توان از آن برای برقراری ارتباط با مشتریان، مشتریان بالقوه، کارمندان و دیگر کسب و کارها استفاده کرد. ایمیل سازمانی معمولاً شامل یک امضای حرفه‌ای با اطلاعات تماس است و می‌تواند از دامنه‌ی خریداری شده توسط شرکت شما ارسال شود. تفاوت ایمیل سازمانی و ایمیل معمولی چیست؟

ایمیل‌های سازمانی معمولاْ رسمی‌تر از ایمیل‌های معمولی هستند. به این معنی که رسمی‌تر بوده و از زبان عامیانه در آن استفاده نمی‌شود. بعلاوه ایمیل سازمانی باید واضح و مختصر باشد تا زمان گیرنده را هدر ندهد.

چرا کسب و کارها باید ایمیل سازمانی داشته باشند؟

داشتن ایمیل سازمانی برای کسب و کارها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. دلایل اصلی این اهمیت عبارتند از:

حرفه‌ای بودن: داشتن ایمیل با دامنه سازمانی نشان‌دهنده حرفه‌ای بودن و جدیت کسب و کار شما است و به اعتمادسازی در میان مشتریان کمک می‌کند.

شناخت برند: ایمیل سازمانی به تقویت برند شما کمک می‌کند. هر بار که ایمیلی ارسال می‌شود، نام دامنه شما دیده می‌شود که به شناخت بیشتر برند کمک می‌کند.

امنیت بیشتر: ایمیل‌های سازمانی معمولاً امنیت بیشتری نسبت به ایمیل‌های عمومی مانند جیمیل یا یاهو دارند. این امر باعث کاهش خطرات مرتبط با هک و دزدی اطلاعات می‌شود.

کنترل بیشتر: با داشتن ایمیل سازمانی، کنترل بیشتری بر روی ارتباطات و داده‌های شرکت خواهید داشت. این امر می‌تواند به بهبود مدیریت اطلاعات و ارتباطات داخلی و خارجی کمک کند.

قابلیت‌های بیشتر: سرویس‌های ایمیل سازمانی معمولاً امکانات بیشتری مانند فضای ذخیره‌سازی بیشتر، امکانات مدیریت پیشرفته، و یکپارچگی با سایر ابزارهای کاری ارائه می‌دهند.

افزایش اعتماد مشتریان: مشتریان و همکاران معمولاً به ایمیل‌های سازمانی بیشتر اعتماد می‌کنند. این اعتماد می‌تواند به ایجاد روابط کاری پایدار و موفق منجر شود. ۷. داشتن هاست ایمیل

هاست ایمیل سرویسی است که توسط ارائه دهندگان شخص ثالث ارائه می‌شود و کسب و کارها می‌توانند با استفاده از آن حساب‌های ایمیل خود را با استفاده از دامنه خود مدیریت کنند. هاست ایمیل با سرویس‌های ایمیل رایگان مانند جیمیل و یاهو تفاوت دارد زیرا کنترل و سفارشی سازی بیشتری ارائه می‌دهد.

سرویس‌های هاست ایمیل، خدمات تحویل ایمیل بهتری ارائه می‌دهند زیرا: یک دامنه ایمیل معتبر دارند

با استفاده از هاست ایمیل اختصاصی، مطمئن می‌شوید که آی پی شما در لیست سیاه قرار نمی‌گیرد. این زمانی اتفاق می‌افتد که ارائه دهندگان خدمات ایمیل به خاطر اینکه اسپم می‌فرستید آی پی شما را در لیست سیاه قرار می‌دهند. استفاده از هاست ایمیل مخصوصاً برای کسب و کارهایی که روزانه حجم زیادی ایمیل ارسال می‌کنند مهم است.

آی پی اختصاصی به گیرنده نشان می‌دهد که ایمیل‌هایی که ارسال می‌کنید با آی پی منحصر به شماست و پیام‌های شما به اینباکس مشتری فرستاده می‌شود. احتمال اسپم کردن ایمیل شما توسط مشتری کمتر می‌شود

به دلیل افزایش کلاهبرداری‌ها، مشتریان نسبت به ایمیل‌هایی که دریافت می‌کنند محتاط شده اند زیرا هر کسی می‌تواند از ارائه دهندگان رایگان مانند یاهو و جیمیل، آدرس ایمیل تهیه کند.

بنابراین آنها معمولاً پیام‌هایی که از آدرس‌های ناشناس می‌گیرند را اسپم تلقی کرده و آن را به عنوان هرزنامه علامت می‌زنند. و در آخر

ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد فضای رشد برای کسب و کار کوچک شما و حتی موفقیت دربرابر برخی از نام‌های بزرگ در صنعت شما است. اگر می‌خواهید مشترکین ایمیل‌های بیشتری از شما را باز کنند این استراتژی‌ها را به کار گیرید و به سرعت شاهد نتایج خوبی خواهید بود.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد. کد خبر 6152758

کپی شد برچسب‌ها ایمیل کسب و کار کسب و کارهای اینترنتی