سه شنبه, ۲۹ خرداد, ۱۴۰۳ / 18 June, 2024


فصل برای حسینی شیرین تمام شد (عکس)
۱۴۰۳/۰۳/۱۴ / ورزش ۳ / ورزشی

فصل برای حسینی شیرین تمام شد (عکس)

هواداران تراکتور از عملکرد ستاره خط میانی تیمشان در این فصل رضایت دارند.

کد خبر : 2026230 | 14 خرداد 1403 ساعت 17:40 | 6.1K بازدید | 3 دیدگاه فصل برای حسینی شیرین تمام شد (عکس)

هواداران تراکتور از عملکرد ستاره خط میانی تیمشان در این فصل رضایت دارند. به گزارش "ورزش سه"، شاگردان حمید مطهری در هفته‌های پایانی فصل دوباره تراکتور را در قامت یک تیم مدعی نشان دادند و توانستند عملکرد خوبی داشته باشند که در این بین، سید مهدی حسینی هم توانست عملکرد مثمر ثمری در میانه زمین ارائه بدهد و تیمش را در این روند نتیجه‌گیری طی 6 بازی پیاپی کمک کند.

سید مهدی حسینی که در تابستان گذشته از مس رفسنجان به تراکتور اضافه شد و بازی‌های درخشانش جایگاه ویژه‌ای به او دربین هواداران تبریزی داد، در آخرین مسابقه فصل مقابل صنعت نفت آبادان نیز توانست روی یکی از گل‌های تیمش تاثیرگذار باشد.

هافبک جنگنده و سرعتی تراکتور که در فصل اخیر لیگ برتر توانست سه گل حساس به ثمر رساند و چهار پاس گل بدهد و یک پنالتی بگیرد، در آخرین مسابقه برابر صنعت نفت آبادان نیز با موقعیت‌سازی خود در دقیقه 51 که ریباند شد و شوت سیامک نعمتی را به دنبال داشت، گل دوم را ساخت تا دیدار پایانی را با برتری پُر گل پشت سر بگذارند.

حسینی که پس از دوران موفق در آلومینیوم اراک و مس رفسنجان تصمیم گرفت به جای سپاهان راهی تراکتور شود، در نخستین سال بازی برای سرخ پوشان تبریزی 28 بار در لیگ برتر به میدان رفت و جزو مهره‌های کلیدی این تیم بود که آخرین بازی را هم با خاطره خوشی تمام کرد. برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار ورزشی ایران و جهان اپلیکیشن ورزش سه را نصب کنید. تراکتور مهدی حسینی لیگ برتر ایران فوتبال اشتراک گذاری گزارش خطا گزارش خطا

کاربر گرامی ،
به منظور بررسی بهتر و دقیق تر مشکل مورد نظر، فرم زیر را تکمیل نمایید. نوع مشکل را انتخاب نمایید مشکل محتوایی مشکل نگارشی سایر ارسال تراکتور

مشاهده برنامه و نتایج تراکتور، بازی بعدی تراکتور و ویدئو خلاصه بازی های تراکتور