VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۳ -
11 March 2025
VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
روابط عمومی و هوش مصنوعی
هوش مصنوعی
روابط عمومی
ایرانسل
همراه اول
فولاد سنگان
فناوری
۴ روز قبل / ۱۴۰۳/۱۲/۱۷ / خبرگزاری صبا
اثر هنری حاصل ذات هنرمند است نه هوش مصنوعی/کسی با پارتیبازی هنرمند نمیشود | پایگاه خبری صبا
به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی گروه هنر و تجربه در ابتدای این نشست ابوالحسن تهامی نژاد در پاسخ به این سوال که آیا دوبله تمام شده است یا خیر گفت:من همه دوبلههای اخیر را واقعاً ندیدهام ولی بسیاری شنیدهام که همه از کیفیت دوبله اظهار نارضایتی میکنند و معتقدند با کسانی که
ابوالحسن تهامی نژاد
دوبله
ابوالحسن تهامی نژاد
دوبله
نصراله مدقالچی
۱۴۰۳/۱۲/۱۶
/ سایت اقتصادآنلاین
امضای تفاهمنامه همکاری ایمینو و پژوهشکده نوآوری و اقتصاد اجتماعی دانشگاه تهران
مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران (ایمینو) و پژوهشکده نوآوری و اقتصاد اجتماعی دانشگاه تهران تفاهمنامه همکاری مشترک در راستای هوشمندسازی در بخش معدن و صنایع معدنی امضا کردند.
معدن
روابط عمومی صندوق نوآوری
معدن
روابط عمومی صندوق نوآوری
هوش مصنوعی
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
/ روزنامه شرق
بلور فرهنگ در دستان مدیران لرزاندست
سیدجمال هادیان طبائیزواره، سالها در حوزه ارتباطات و فرهنگ پژوهش فعالیت کرده است. او در زمان حضور محمدجواد آذریجهرمی در دولت دوازدهم، در کسوت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیریت ارتباطات رسانهای این وزارتخانه را به عهده داشت و تلاش میکرد مناسبات دنیای رسانهای امروز را درک کند و بیش از اینکه در …
توسعه پایدار
هوش مصنوعی
توسعه پایدار
هوش مصنوعی
ارتباطات
روند توسعه در ایران
۱۴۰۳/۱۲/۰۹
/ روزنامه عصر اقتصاد
بانک ملی ایران برنده جایزه مدیریت مسئولیت اجتماعی
بانک ملی ایران برنده جایزه مدیریت مسئولیت اجتماعی در کنفرانس بینالمللی روابط عمومی شد. به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در بیست و یکمین کنفرانس بینالمللی روابط عمومی ایران با محوریت «شخصیسازی در روابط عمومی: کلید ارتباط مؤثر در دنیای هوش مصنوعی»، اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران به دلیل عملکرد …
بانک ملی
مدیریت مسئولیت اجتماعی
بانک ملی
مدیریت مسئولیت اجتماعی
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
/ مجله پیوست
مدیر ارشد مالی مالی دیجیپی: هوش مصنوعی قطعا نمیتواند جایگزین تفکر تحلیلی شود - پیوست
مدیر ارشد مالی دیجیپی حضور «پژوهشگر داده» در تیم مالی را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: هوش مصنوعی قطعا جایگزین تفکر تحلیلی نمیشود، اما جای افرادی را که کارهای روتین میکنند، خواهد گرفت. به گزارش روابط عمومی دیجیپی، امید فرجی مدیر ارشد مالی دیجیپی در رویداد Tax Tech گفت : اشکالی که در خیلی
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
/ خبرگزاری ایرنا
جنگجوی بیسلاح!
تهران- ایرنا- پیشرفت و موفقیت در عرصه ارتباطات، اطلاعرسانی و رسانه علاوه بر دانش و تجربه به استفاده از ابزار و فناوری نوین هم بستگی دارد؛ روابط عمومی بدون «هوش مصنوعی» مانند جنگجوی بدون سلاح و محکوم به شکست است.
هوش مصنوعی
ارتباطات
هوش مصنوعی
ارتباطات
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
/ خبرگزاری ایرنا
آموزش ۲ هزار نفر در بزرگترین کارگاه رسانه و ابزارهای هوشمند کشور در زاهدان
زاهدان - ایرنا - مدیرکل روابطعمومی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بزرگترین کارگاه تخصصی رسانه و ابزارهای هوشمند با آموزش حدود ۲ هزار نفر از کارگزاران روابطعمومیها و اصحاب رسانه کشور در زاهدان آغاز بکار کرد.
سیستان و بلوچستان
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
سیستان و بلوچستان
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
حمید ضیایی پرور
زاهدان
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
/ خبرگزاری ایرنا
آغاز بکار بزرگترین کارگاه تخصصی سواد رسانهای کشور در زاهدان
زاهدان - ایرنا - بزرگترین کارگاه تخصصی سواد رسانهای و ابزارهای هوشمند با حضور مدیران کل روابط عمومیهای استانداری و مدیران روابط عمومیهای دستگاههای اجرایی کشور امروز شنبه به میزبانی زاهدان آغاز شد.
سواد رسانه ای
استانداری سیستان و بلوچستان
سواد رسانه ای
استانداری سیستان و بلوچستان
زاهدان
هوش مصنوعی
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
/ روزنامه عصر اقتصاد
پالایشگاه آبادان هفت تفاهمنامه ۳جانبه هوش مصنوعی منعقد کرد
تفاهمنامه سه جانبه میان پالایشگاه آبادان، دانشگاه صنعت نفت و شرکت های دانش بنیان زیر مجموعه پارک علم و فناوری خراسان عملیاتی کردن استفاده از هوش مصنوعی در این پالایشگاه منعقد شد. به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان، امروز و در جریان برگزاری نخستین همایش پالایشگاه دیجیتال با محوریت استفاده از …
پالایشگاه آبادان
پالایشگاه آبادان
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
/ مجله پیوست
الکامپ ۱۴۰۴، ۲۸ تا ۳۱ خرداد برگزار میشود - پیوست
الکامپ ۱۴۰۴، ۲۸ تا ۳۱ خرداد برگزار میشود. به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانهای استان تهران، نمایشگاه الکامپ رویداد تجاری علمی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران است که آخرین نوآوریها در حوزه سختافزار، نرمافزار، هوش مصنوعی، امنیت سایبری، تجارت الکترونیک و را به نمایش میگذارد. بیست …
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
/ روزنامه پیام ما
استفاده از هوش مصنوعی برای آینده بهتر محیط زیست
به گزارش پیام ما به نقل از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، شینا انصاری در پیامی به رویداد کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت محیط زیست و امنیت غذایی که توسط ژیلا مهدی آقایی مشاور عالی رییس سازمان
آتشسوزی
آتشسوزیهای جنگلی
آتشسوزی
آتشسوزیهای جنگلی
آلودگی هوا
امنیت غذایی
۱۴۰۳/۱۱/۲۵
/ سایت جماران
کمال خرازی: در چند دهه آینده شاهد الگوهای جدیدی برای حکمرانی و مدیریت عمومی خواهیم بود/ هوش مصنوعی میتواند دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی، آموزشی و مالی را تضمین کند
کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی تأکید کرد: هوش مصنوعی (AI) تنها برای خودکارسازی وظایف اجرایی یا صنایع نیست، بلکه شناخت انسان را تقویت و تعریف جدیدی از حکمرانی را ایجاب میکند. بدین ترتیب، در چند دهه آینده شاهد ترکیب هوش انسان با قابلیتهای هوش مصنوعی خواهیم بود و الگوهای جدیدی برای حکمرانی …
سازمان ملل
هوش مصنوعی
سازمان ملل
هوش مصنوعی
کمال خرازی
۱۴۰۳/۱۱/۲۴
/ سایت اعتماد آنلاین
کمال خرازی: آینده حکمرانی نه تنها دیجیتالی، بلکه باید عادلانه و مولد باشد؛ الگوهای جدیدی برای مدیریت عمومی پدیدار میشود
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: ما میتوانیم از هوش مصنوعی برای ایجاد جوامعی عادلانه، فراگیر و انعطاف پذیر استفاده کنیم. آینده حکمرانی نه تنها باید دیجیتالی، بلکه میبایست عادلانه، دلسوزانه و مولد باشد.
دیجیتال
کمال خرازی
دیجیتال
کمال خرازی
حکمرانی
۱۴۰۳/۱۱/۲۴
/ خبرگزاری ایلنا
در چند دهه آینده شاهد الگوهای جدیدی برای حکمرانی و مدیریت عمومی خواهیم بود
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ضمن اشاره به تحول حکمرانی در عصر هوش مصنوعی و عدالت اجتماعی گفت: آینده حکمرانی نه تنها باید دیجیتالی، بلکه میبایست عادلانه، دلسوزانه و مولد باشد.
سید کمال خرازی
سید کمال خرازی
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
/ خبرگزاری تسنیم
روابط عمومیها باید به ابزار نوین ارتباطی مجهز شوند - تسنیم
مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین گفت: دنیای امروز دنیای رقابت محتواست و روابط عمومیها باید از ابزارهای نوین ارتباطی، بهویژه هوش مصنوعی، برای تعامل مؤثر با مخاطبان بهره ببرند.
۱۴۰۳/۱۱/۲۲
/ روزنامه عصر اقتصاد
افتتاح کارگاه شبیهساز هوش مصنوعی در ساری با حضور سرپرست بانک توسعه تعاون
آیین افتتاح نخستین کارگاه شبیهساز هوش مصنوعی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران در مرکز هتلداری ساری با حضور سرپرست بانک توسعه تعاون و هیات همراه و مدیران کل عضو شورای هماهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی مازندران، به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی
افتتاح کارگاه شبیهساز
بانک توسعه تعاون
افتتاح کارگاه شبیهساز
بانک توسعه تعاون
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
/ روزنامه عصر اقتصاد
پتروشیمی تبریز، پیشگام تحول دیجیتال در روابط عمومی صنعت نفت
شرکت پتروشیمی تبریز با همکاری وزارت نفت دوره تخصصی فناوریهای نوین و روابط عمومی دیجیتال با هوش مصنوعی را برگزار کرد و گام مهمی در جهت دیجیتالیسازی روابط عمومی صنعت نفت برداشت و ارتقای سطح دانش و مهارت کارکنان حوزه روابط عمومی این صنعت مهم و استراتژیک را کلید زد. به گزارش روابط عمومی شرکت
پتروشیمی تبریز
پتروشیمی تبریز
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
/ مجله پیوست
آگهیهای کاربران در دیوار به کمک هوش مصنوعی بررسی میشوند - پیوست
دیوار با استفاده از هوش مصنوعی، سیستمی برای شناسایی آگهیدهندگان متخلف توسعه داده است که به شناسایی و محدودسازی این نوع کاربران کمک میکند. به گزارش روابط عمومی دیوار، این راهکار با بهرهگیری از هوش مصنوعی و تحلیل رفتار کاربران، به مقابله با محتوای نامناسب و مزاحمت میپردازد و محدودیتهایی برای این نوع …
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
/ مجله پیوست
مدیرعامل اسمایلینو: مهم نحوه استفاده از هوش مصنوعی و کاربردیسازی آن است - پیوست
مدیرعامل اسمایلینو یکی از نقشهای اصلی فناوری هوش مصنوعی را در کسبوکار میداند و معتقد است مهم نحوه استفاده از هوش مصنوعی و کاربردیسازی آن است که به مدیران کمک کند تصمیمهای بهتری بگیرند. به گزارش روابط عمومی اتاق تهران،مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی تهران، با همکاری اسمایلینو همایش «تصویری …
۱۴۰۳/۱۱/۱۹
/ خبرگزاری شفقنا
در گفتگو با یک مدرس دانشگاه مطرح شد؛ پیش بینی آینده روابط عمومی تا سال 2050/ روابط عمومیها بر ایجاد ارزش افزوده، خلاقیت و ارتباطات انسانی تمرکز کنند | شفقنا
شفقنا رسانه- هوش مصنوعی به کمک روابط عمومی سازمانها آمده است. این فناوری میتواند احساسات مردم را بفهمد، محتوا تولید کند و حتی بحرانها را قبل از وقوع سریعتر، دقیقتر و هوشمندانهتر از قبل پیشبینی کند. در گفتوگویی اختصاصی با مریم سلیمی، دکترای علوم ارتباطات، پژوهشگر حوزه روابط عمومی و از مدرسان سوادهای …
آینده روابط عمومی
آینده هوش مصنوعی
آینده روابط عمومی
آینده هوش مصنوعی
روابط عمومی و هوش مصنوعی
رواط عمومی
۱۴۰۳/۱۱/۱۷
/ سایت تابناک
آینده روابط عمومی در دستان هوش مصنوعی است
هوش مصنوعی در حال بازتعریف روابط عمومی است و به سازمانها این امکان را میدهد تا بهطور هوشمندانهتری با بحرانها مواجه شوند، محتوا تولید کنند و ارتباطات خود را شخصیسازی کنند.
هوش مصنوعی
چت بات
هوش مصنوعی
چت بات
فناوری
روابط عمومی
۱۴۰۳/۱۱/۱۷
/ خبرگزاری ایسکانیوز
کاربرد هوش مصنوعی در بهبود خدمات شهری و ارتباطات در شهرداری اصفهان
در کارگاه تخصصی آینده ارتباطات و روابط عمومی، سید علی معرکنژاد سخنگو و مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری اصفهان به بیان تجربیات و دیدگاههای خود در زمینه کاربرد هوش مصنوعی در خدمات شهری پرداخت.
عصر امید
هوش مصنوعی
عصر امید
هوش مصنوعی
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
/ سایت انرژی پرس
حمیدرضا حقیقی، رئیس روابط عمومی کمیته نفت و انرژی شورای تخصصی هوش مصنوعی ایران شد
با حکم رضا تیرگر رئیس کمیته نفت و انرژی شورای تخصصی هوش مصنوعی ایران، حمیدرضا حقیقی به عنوان رئیس روابط عمومی کمیته نفت و انرژی شورای تخصصی هوش مصنوعی ایران
شورای تخصصی هوش مصنوعی ایران
کمیته نفت و انرژی
شورای تخصصی هوش مصنوعی ایران
کمیته نفت و انرژی
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
/ خبرگزاری ایرنا
دانشگاه خلیج فارس دوره آموزشی ارتباطات و روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی برگزار کرد
بوشهر - ایرنا- دانشگاه خلیج فارس بوشهر دوره آموزشی با عنوان ارتباطات و روابط عمومی سازمانها در عصر هوش مصنوعی را به صورت حضوری و آنلاین برای روابط عمومیهای دانشگاههای سراسر کشور برگزار کرد.
بوشهر
دانشگاه
بوشهر
دانشگاه
خلیج فارس
هوش مصنوعی
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
/ مجله پیوست
مسابقه آیوکاپ در حوزه برنامهنویسی و هوش مصنوعی برگزار میشود - پیوست
موسس آکادمی آیولرن در دومین سالگرد تاسیس این آکادمی به لزوم یادگیری فناوریهای مرتبط با هوش مصنوعی توسط دانشجویان این حوزه برای به اجرا رساندن طرحهای این فناوری و ورود آنها به بازار کار تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی آیولرن، آیوکاپ یکی از مسابقات مهم آکادمی آیولرن است که تاکنون ۳ دوره موفق را
فناوری
فناوری
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
/ روزنامه آرمان امروز
اثرات هوش مصنوعی در گردشگری
آرمان امروز : دومین بزرگداشت روز جهانی آموزش با شعار سال هوش مصنوعی و آموزش در گردشگری با حضور معاون گردشگری وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی و فعالان تخصصی این حوزه برگزار شد. به گزارش اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، در این گردهمایی هر یک از صاحبنظران و نمایندگان حاضر به طرح دیدگاهها …
هوش مصنوعی
هوش مصنوعی
۱۴۰۳/۱۱/۱۴
/ سایت اقتصادآنلاین
نقش هوش مصنوعی در تحول صنعت بیمه؛ از چالشها تا راهکارهای نوآورانه
علی تقیان مدیر روابط عمومی کارگذاری بیمه دال در نشست خبری فینشورتک گفت: بهرهگیری از هوش مصنوعی در صدور بیمهنامه و مدیریت خسارت، کلید افزایش ضریب نفوذ بیمه در ایران است.
بیمه
فینتک
بیمه
فینتک
فناوری
۱۴۰۳/۱۱/۱۱
/ خبرگزاری ایرنا
اقبالیراد: بانک صادرات ایران شرایط بهتری را در سال آینده تجربه خواهد کرد
تهران- ایرنا- عضو هیئتمدیره بانک صادرات ایران گفت: تسلط ارکان روابطعمومیها در نظام بانکی برای تبیین شرایط موجود، موفقیتها و دستاوردهای بانکها برای جامعه و مخاطبان، کمک بزرگی به تحقق اهداف بانکها و اقتصاد کشور خواهد کرد.
بانک صادرات ایران
هوش مصنوعی
بانک صادرات ایران
هوش مصنوعی
مهدی اقبالیراد
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
/ خبرگزاری ایرنا
آیین رونمایی از سامانه هوشمند پاسخگویی به مشتریان (Chat Bot)
تهران- ایرنا- بهمنظور خدمترسانی بهتر، ارایه خدمات شبانه روزی، پاسخگویی سریع، کاهش انتظار مشتریان در صف پاسخگویی و در راستای تاکیدات مدیرعامل شرکت مبنی بر تحول دیجیتال بر پایه توانمندیهای ویژه فناوری هوش مصنوعی، از فاز نخست سامانه هوشمند پاسخگویی به مشتریان بیمه سرمد (bimbot) رونمایی شد.
سامانه هوشمند
سرمد
سامانه هوشمند
سرمد
روابط عمومی بیمه سرمد
۱۴۰۳/۱۱/۰۹
/ سایت پیام اقتصاد
کسب رتبه دوم اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ در سومین دوره من شهردارم با رویکرد خلاقیت و فناوری
اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران موفق شد در سومین دوره جشنواره «من شهردارم»، با تکیه بر خلاقیت، نوآوری و بهرهگیری از هوش مصنوعی در طراحی و تولید محتوای تبلیغاتی، رتبه دوم این دوره را کسب کند.
۱۴۰۳/۱۱/۰۸
/ خبرگزاری مهر
نشست خبری همایش بینالمللی هوش مصنوعی و تمدن آینده
روابط عمومی کل سپاه
دانشگاه جامع امام حسین (ع)
روابط عمومی کل سپاه
دانشگاه جامع امام حسین (ع)
سردار حسنی آهنگر
۱۴۰۳/۱۱/۰۸
/ خبرگزاری ایرنا
بهرهگیری ازهوش مصنوعی شهرداری منطقه ۲۰ رادرجایگاه دوم من شهردارم قرارداد
شهر ری - ایرنا - اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران موفق شد در سومین دوره جشنواره «من شهردارم»، با تکیه برخلاقیت، نوآوری و بهرهگیری از هوش مصنوعی در طراحی و تولید محتوای تبلیغاتی، رتبه دوم این دوره را کسب کند.
شهرستان ری
طرح من شهردارم
شهرستان ری
طرح من شهردارم
شهر تهران
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
/ خبرگزاری ایانا
اولین دستیار هوش مصنوعی روابط عمومی در وزارت جهاد کشاورزی راهاندازی میشود
تهران- ایانا- رئیس مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی گفت: اولین دستیار جامع هوش مصنوعی روابط عمومی تا پایان سال در وزارت جهاد کشاورزی راهاندازی میشود.
دولت
رسانه
دولت
رسانه
روابط عمومی
وزارت جهاد کشاورزی
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
/ روزنامه دنیای اقتصاد
همراه اول؛ برنده نشان ویژه روابطعمومی پیشگام
استفاده از هوش مصنوعی در بخش روابط عمومی و ارتباطات موجب شد تا همراه اول برنده نشان ویژه روابط عمومی شود. این شرکت در بیستویکمین دوره جشنواره برترینهای روابطعمومی ایران با کسب بالاترین امتیاز، نشان ویژه «روابطعمومی پیشگام در کاربرد هوش مصنوعی» و جایزه «روابطعمومی برتر» را دریافت کرد.
ایران
جامعه
ایران
جامعه
رسانه
روابط عمومی
۱۴۰۳/۱۱/۰۴
/ خبرگزاری ایرنا
فیلم | برگزاری کارگاه آموزشی هوش مصنوعی در زاهدان
زاهدان - ایرنا - کارگاه آموزشی هوش مصنوعی به همت ادارهکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان برای جمعی از خبرنگاران، فعالان رسانهای و مسوولان روابط عمومی دستگاههای اجرایی در استان برگزار شد.
زاهدان
سیستان و بلوچستان
زاهدان
سیستان و بلوچستان
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
هوش مصنوعی
۱۴۰۳/۱۱/۰۴
/ سایت پیام اقتصاد
نشان ویژه روابطعمومی پیشگام در کاربرد هوش مصنوعی به همراه اول اعطا شد
همراه اول در بیستویکمین دوره جشنواره برترینهای روابطعمومی ایران با کسب بالاترین امتیاز، نشان ویژه «روابطعمومی پیشگام در کاربرد هوش مصنوعی» و جایزه «روابطعمومی برتر» را دریافت کرد.
۱۴۰۳/۱۱/۰۲
/ روزنامه هفت صبح
اعطای نشان ویژه «روابطعمومی پیشگام در کاربرد هوش مصنوعی»
همراه اول در «بیستمین سمپوزیوم بینالمللی روابطعمومی» و «بیستویکمین جشنواره برترینهای روابطعمومی ایران»، با کسب بالاترین امتیاز در ارزیابیها، موفق به دریافت نشان ویژه «روابطعمومی پیشگام در کاربرد هوش مصنوعی» و جایزه «روابطعمومی برتر در ارتباطات رسانهای» شد.
۱۴۰۳/۱۱/۰۲
/ خبرگزاری همشهریآنلاین
لزوم حضور متخصصان هوش مصنوعی در روابط عمومی های شهرداری
مراسم اختتامیه کارگاههای تخصصی روابط عمومی الکترونیک که برای آموزش روابط عمومیهای شهرداری تهران تدارک دیده شده بود، برگزار شد.
شهرداری
شهردارى تهران
شهرداری
شهردارى تهران
تهران
پایتخت
۱۴۰۳/۱۰/۲۷
/ خبرگزاری شفقنا
راهنمای عملی و گام به گام استفاده از هوش مصنوعی در حوزه روابط عمومی | شفقنا
شفقنا رسانه- مریم سلیمی: در عصری به سر می بریم که استفاده از هوش مصنوعی به امری اجتناب ناپذیر در حوزه های کاری و شخصی تبدیل شده است. اهمیت و گستردگی فعالیت روابط عمومیها و رسانه ها، آشنایی و بهره گیری از هوش مصنوعی را ضرورت بیشتری می بخشد. در این گزارش سعی شده تا [ ]
روابط عمومی
هوش مصنوعی
روابط عمومی
هوش مصنوعی
۱۴۰۳/۱۰/۲۷
/ خبرگزاری برنا
راه اندازی کارگروه هوش مصنوعی در هیات تنیس خراسان رضوی
رئیس کمیته روابط عمومی هیات تنیس خراسان رضوی از راه اندازی کارگروه هوش مصنوعی در این هیات خبر داد.
اسب سواری
سوارکاری
اسب سواری
سوارکاری
۱۴۰۳/۱۰/۲۶
/ روزنامه شرق
مهمترین روندهای روابط عمومی در سال 2025
سال 2025 بهعنوان یک نقطه عطف در دنیای روابط عمومی، با تغییرات چشمگیر و استفاده بیشتر از فناوریهای نوین روبهرو خواهد بود. در گذشته، روند تغییرات در این حوزه معمولا با فاصله زمانی وارد ایران میشد و تطبیق با فناوریهای جدید، به نوعی زمانبر بود. اما اکنون تکنولوژی با سرعت بیسابقهای در حال تحول است …
هوش مصنوعی
دنیای دیجیتال
هوش مصنوعی
دنیای دیجیتال
ارتباط برندها با مخاطبان
تحول تکنولوژی
۱۴۰۳/۱۰/۲۳
/ خبرگزاری شفقنا
«روابط عمومیهای ایران در مواجهه با هوش مصنوعی چه راهبردهایی به کار بگیرند؟»؛ نوشتاری از دکتر عادل میرشاهی | شفقنا
شفقنا رسانه- یک مدرس روابط عمومی نوشت: امروز در روابط عمومی ایران نیز چنین وضعیتی وجود دارد. البته پیش بینی می شود به دلیل ضعف زبانی قدری با تاخیر ما نیز کم کم از استرس هایمان کاسته می شود و می توانیم ارتباط منطقی با هوش مصنوعی برقرار کنیم. خوشبختانه هر روز به شرکت ها [ ]
راهبردهای روابط عمومی
روابط عمومی
راهبردهای روابط عمومی
روابط عمومی
روابط عمومی و هوش مصنوعی
هوش مصنوعی
۱۴۰۳/۱۰/۲۳
/ سایت مشرق
جشنواره زمستانه کارگاههای آکادمی ایرانسل
آکادمی ایرانسل، در حوزه هوش مصنوعی و تحلیل داده، جشنواره زمستانه با تخفیف ویژه برگزار میکند.
ایرانسل
کسب و کار
ایرانسل
کسب و کار
روابط عمومی ایرانسل
۱۴۰۳/۱۰/۲۳
/ سایت پول نیوز
هوش مصنوعی تلفیقی برابر با فولاد سنگان
رونمایی از اولین رصدخانه هوش مصنوعی در آخرین روز از ششمین نمایشگاه و جشنواره فولاد در برج میلاد توسط مدیرعامل محترم فولاد سنگان و به همت روابط عمومی محترم با حضور اصحاب رسانه انجام شد و تکنولوژی و فناوری در برابر تولید فولاد و توسعه ی نوآوری قرار گرفت. در آخرین روز ششمین جشنواره و [ ]
آتش سوزی
جهش تولید
آتش سوزی
جهش تولید
دلار
سکه
۱۴۰۳/۱۰/۲۲
/ خبرگزاری ایلنا
آکادمی ایرانسل، در حوزه هوش مصنوعی و تحلیل داده، جشنواره زمستانه با تخفیف ویژه برگزار میکند
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، «آکادمی ایرانسل»، بهعنوان یکی از بازیگران مؤثر در حوزه آموزش به ویژه هوش مصنوعی و علوم داده، کارگاههایی را بهصورت آنلاین و کاربردی، در زمینههای هوش مصنوعی، هوش تجاری و تحلیل داده در کسب و کار، با تخفیف ویژه، از ابتدای بهمنماه برگزار میکند.
ایرانسل
ایرانسل
۱۴۰۳/۱۰/۲۲
/ مجله پیوست
مجوز اپراتور هوش مصنوعی به زودی صادر میشود - پیوست
مجوز اپراتور هوش مصنوعی به زودی توسط وزارت ارتباطات صادر خواهد شد. معاون وزیر ارتباطات این اقدام را نشانه عزم وزارت برای توسعه زیرساختهای دیجیتال و ترسیم آیندهای نو برای اقتصاد کشور و شفافیت و ساماندهی فعلان هوش مصنوعی دانست. به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، احسان چیتساز، معاون …
۱۴۰۳/۱۰/۲۰
/ روزنامه آرمان امروز
تدوین سند راهبردی روابط عمومی در خراسان جنوبی
آرمان امروز : مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی خراسان جنوبی در نشستی با حضور استاندار به گفت و گو پرداخته و در فضایی صمیمی بر لزوم تشکیل شورای روابط عمومیها، تدوین سند جامع راهبردی و استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی تاکید کردند. سالن شهید رجایی استانداری خراسان جنوبی روز سهشنبه محفلی برای نشست صمیمی …
۱۴۰۳/۱۰/۱۹
/ خبرگزاری شفقنا
حبیب عباسی تاکید کرد؛ ضرورت تجهیز روابط عمومیها به ابزار دیجیتال و فناوریهای پیشرفته | شفقنا
شفقنا رسانه- مدیرکل روابط عمومی دفتر ریاست جمهوری گفت: روابط عمومیها باید خود را به ابزار دیجیتال و فناوریهای پیشرفته مجهز کنند، لذا استفاده از پلتفرمهای اجتماعی، هوش مصنوعی برای تحلیل احساسات و نظرات عمومی و تولید محتوای چندرسانهای و تعاملی از جمله نیازهای کلیدی در این حوزه است. به گزارش شفقنا از …
ابزار دیجیتال
روابط عمومیها
ابزار دیجیتال
روابط عمومیها
فناوریهای پیشرفته
هوش مصنوعی
۱۴۰۳/۱۰/۱۷
/ خبرگزاری ایلنا
صداقت در بیان چالشها و ارائه راهکارها ویژگی کلیدی روابطعمومیها است
مدیرکل روابطعمومی استانداری مرکزی گفت: صداقت در بیان چالشها و ارائه راهکارهای مؤثر به عنوان یکی از ویژگیهای کلیدی روابطعمومیها به شمار میرود. این اصل نه تنها اعتماد عمومی را تقویت میکند، بلکه به ایجاد ارتباطات پایدار و مؤثر با ذینفعان کمک میکند.
هوش مصنوعی
روابطعمومی
هوش مصنوعی
روابطعمومی
تصمیمگیریها
نیازهای مخاطب
۱۴۰۳/۱۰/۱۲
/ سایت سیتنا
لزوم استفاده روابط عمومی ها از ظرفیت هوش مصنوعی | سیتنا
دبیر شورای اطلاع رسانی دولت، گفت: بهرهبرداری از ظرفیت هوش مصنوعی ضروری است و روابط عمومیها باید با ابزارهای مختلف هوش مصنوعی آشنا شوند و از آنها استفاده کنند.
محمد گلزاری
هوش مصنوعی
محمد گلزاری
هوش مصنوعی
روابط عمومی
۱۴۰۳/۱۰/۱۲
/ خبرگزاری شفقنا
روابط عمومی ها با پیشرفت هوش مصنوعی به چه سمتی خواهند رفت؟ دکتر امیر عباس تقی پور پاسخ می دهد | شفقنا
شفقنا رسانه هوش مصنوعی به کمک روابط عمومی سازمانها آمده است. این فناوری میتواند احساسات مردم را بفهمد، محتوا تولید کند و حتی بحرانها را قبل از وقوع سریعتر، دقیقتر و هوشمندانهتر از قبل پیشبینی کند. در گفتوگویی اختصاصی با دکتر امیرعباس تقی پور، مدیر مسئول ماهنامه مدیریت ارتباطات، پیشکسوت حوزه …
آینده روابط عمومی
آینده هوش مصنوعی
آینده روابط عمومی
آینده هوش مصنوعی
حسین امامی
روابط عمومی و هوش مصنوعی
۱۴۰۳/۱۰/۱۰
/ مجله پیوست
آزمایشگاه ملی هوشمصنوعی راهاندازی میشود - پیوست
دبیر ستاد هوشمصنوعی، لیزر و کوانتوم از راهاندازی آزمایشگاه ملی هوشمصنوعی از راهاندازی آزمایشگاه ملی هوش مصنوعی خبر داد و ناترازی انرژی و آلودگی هوا را کارویژه این آزمایشگاه دانست. به گزارش روابط عمومی معاونت علمی ریاستجمهوری؛ بهروز مینایی، دبیرستاد هوشمصنوعی، لیزر و کوانتوم درباره راهاندازی آزمایشگاه …
۱۴۰۳/۱۰/۰۹
/ خبرگزاری شفقنا
دکتر امامی در گفتگو با شفقنا: هوش مصنوعی، تقویتکننده ارتباطات انسانی و تواناییهای روابط عمومی است | شفقنا
شفقنا رسانه- هوش مصنوعی به کمک روابط عمومی سازمانها آمده است. این فناوری میتواند احساسات مردم را بفهمد، محتوا تولید کند و حتی بحرانها را قبل از وقوع سریعتر، دقیقتر و هوشمندانهتر از قبل پیشبینی کند. در گفتوگویی اختصاصی با دکتر حسین امامی، مدرس ارتباطات و پژوهشگر حوزه هوش مصنوعی، به بررسی فرصتها …
آینده روابط عمومی
آینده هوش مصنوعی
آینده روابط عمومی
آینده هوش مصنوعی
حسین امامی
روابط عمومی و هوش مصنوعی
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
/ خبرگزاری ایسنا
سواد هوش مصنوعی، یک نیاز حیاتی برای همه است
کارگاه آموزشی تخصصی تولید محتوا با کمک هوش مصنوعی ویژه فعالان رسانه و روابط عمومی استان با همکاری معاونت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی، بسیج رسانه و انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی برگزار شد.
هوش مصنوعی
هوش مصنوعی
۱۴۰۳/۱۰/۰۴
/ خبرگزاری شفقنا
هوش مصنوعی چگونه میتواند به پژوهشهای علمی حوزه روابط عمومی کمک کند؟ میرشاهی در گفتگو با شفقنا پاسخ می دهد | شفقنا
شفقنا رسانه- هوش مصنوعی به عنوان یکی از پیشرفتهترین و تأثیرگذارترین فناوریهای عصر حاضر، در حال تغییر و تحول بسیاری از جنبههای زندگی انسانها است و شاهد کاربردهای روز افزون آن در حوزههای مختلفی مانند پزشکی، صنعت، حملونقل، خدمات مالی، هنر، پژوهش و … هستیم. با این حال بررسی کاربردهای هوش مصنوعی در …
آینده پژوهش با هوش مصنوعی
پژوهش
آینده پژوهش با هوش مصنوعی
پژوهش
روابط عمومی
هوش مصنوعی
۱۴۰۳/۱۰/۰۳
/ روزنامه عصر اقتصاد
برگزاری «تلکام» بیست و پنجم با حضور بانک صادرات ایران
بیست و پنجمین نمایشگاه بینالمللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال (تلکام) با حضور بانک صادرات ایران سوم تا ششم دی ماه در محل نمایشگاه بینالمللی تهران برگزار میشود. به گزارش روابطعمومی بانک صادرات ایران، بیست و پنجمین نمایشگاه بینالمللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال (تلکام) با …
بانک صادرات
بانک صادرات
۱۴۰۳/۱۰/۰۳
/ روزنامه تعادل
هوش مصنوعی به یاری بورس بازان میآید
مدیر روابط عمومی و امور بینالملل سازمان بورس گفت :استفاده از ابزارهای جدید، مانند چتباتها، برای ارائه خدمات متنوعتر به فعالان بازار سرمایه ضروری است.
۱۴۰۳/۱۰/۰۱
/ سایت اقتصاد ۲۴
قرارگرفتن بیمه سرمد در مسیر هوشمندسازی فرآیند ارزیابی خسارت | اقتصاد24
علی آفرین مدیر بیمههای درمان، عمر و حادثه بیمه سرمد در مصاحبهای با روابطعمومی شرکت، با اعلام قرارگرفتن بیمه سرمد در مسیر هوشمندسازی فرآیند ارزیابی خسارت گفت: بیمه سرمد به منظور مدیریت صحیح در ارزیابی خسارت و همچنین کاهش درگیری نیروی انسانی با فرایندهای اجرایی ثابت و تکراری که منجر به فرسایشی شدن …
بیمه سرمد
بیمه سرمد
۱۴۰۳/۰۹/۲۷
/ خبرگزاری برنا
برگزاری کارگاه آموزشی «تولید محتوا با کمک هوش مصنوعی» در آذربایجان شرقی
کارگاه آموزشی تخصصی «تولید محتوا با کمک هوش مصنوعی» ویژه فعالان رسانهای و روابط عمومی، برگزار میشود.
جهاددانشگاهی
جهاددانشگاهی
۱۴۰۳/۰۹/۲۰
/ روزنامه عصر اقتصاد
سامانه برخط آسیا حامی ؛ تسریع و تسهیل در صدور و پرداخت خسارت مالی بیمه شخص ثالث با بهره مندی از فناوری هوش مصنوعی
معاون فنی بیمه های اموال گفت: سامانه برخط آسیا حامی با بهره مندی از قابلیت دانش هوش مصنوعی و در راستای تسریع و تسهیل در صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت مالی بیمه شخص ثالث به صورت برخط در کمترین زمان ممکن و بدون مراجعه حضوری، راه اندازی شده است. به گزارش روابط عمومی بیمه
بیمه آسیا
معاون فنی بیمه های اموال
بیمه آسیا
معاون فنی بیمه های اموال
هوش مصنوعی
۱۴۰۳/۰۹/۱۱
/ روزنامه دنیای اقتصاد
فولاد سنگان در مسیر هوشمندسازی ارتباطات
علیرضا عرب، رئیس روابط عمومی فولاد سنگان، از برنامههای این شرکت خبر داد و گفت: با تمرکز و بهرهگیری از فناوریهای پیشرفته، مسیر جدیدی در حوزه روابط عمومی در فولاد سنگان آغاز خواهد کرد. علیرضا عرب، رئیس روابط عمومی این شرکت، در حاشیه نمایشگاه متافو اعلام کرد که این مجموعه طی دو سال گذشته گامهای …
صنعت فولاد
فولاد سنگان
صنعت فولاد
فولاد سنگان
۱۴۰۳/۰۹/۰۸
/ خبرگزاری شفقنا
هوش مصنوعی مولد میتواند روابط عمومی را به سطحی جدید از کارایی و اثربخشی برساند؛ در گفتوگوی شفقنا با یک مدرس روابط عمومی مطرح شد | شفقنا
شفقنا رسانه- در دنیای پرشتاب امروز، فناوری نهتنها ابزارهایی برای سهولت کار فراهم کرده، بلکه نحوه تفکر، تصمیمگیری و ارتباطات ما را دگرگون ساخته است. یکی از جدیدترین دستاوردهای این مسیر تحول، هوش مصنوعی مولد است؛ فناوریای که قدرت تولید محتوا، تحلیل دادهها و شخصیسازی ارتباطات را به سطحی غیرقابل تصور …
روابط عمومی
متخصص روابط عمومی
روابط عمومی
متخصص روابط عمومی
هوش مصنوعی
هوش مصنوعی مولد
۱۴۰۳/۰۹/۰۷
/ سایت تیتریک اقتصادی
جنجال تازه مدل Sora/ سوءاستفاده OpenAI از هنرمندان در کمپینهای روابط عمومی
مدل هوش مصنوعی متن به ویدیو Sora از شرکت OpenAI به دلیل نارضایتی برخی هنرمندان به موضوعی جنجالی تبدیل شد. در همین هفته، گروهی از آزمایشکنندگان، نسخه بتای این مدل را در پلتفرم Hugging Face منتشر کردند که همراه آن نامهای سرگشاده با محوریت انتقاد شدید از OpenAI بود.
فناوری
فناوری
۱۴۰۳/۰۹/۰۷
/ مجله پیوست
رئیس مرکز تتا: سند اقدام هوش مصنوعی در حوزه تجارت الکترونیکی تهیه میشود - پیوست
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از تهیه سند اقدام هوش مصنوعی در حوزه تجارت الکترونیکی خبر داد. به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا) امین کلاهدوزان رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در برنامه پرسشگر شبکه آموزش سیما، با اشاره به تجربههای موفق کشور، گفت: عزم جدی و برنامهریزی هدفمند …
۱۴۰۳/۰۹/۰۷
/ خبرگزاری ایلنا
هوشمندسازی روابط عمومی سنگان، روابط عمومی سنتی دیگر وجود خارجی نخواهد داشت
ایمان یعقوبی مدیر روابط عمومی فولاد سنگان گفت: طبق روال گذشته از ایدههای مختلف در روابط عمومی سنگان استفاده میکنیم، اما رصدخانه هوش مصنوعی روابط عمومی برای اولین بار در کشور بر مبنای روانشناسی مخاطب، بیگ دیتا، رفتارشناسی، ارزیابی واکنش و … به عنوان یک ایده جذاب و جدید توسط فولاد سنگان و همکاری شرکت …
فولاد سنگان
فولاد سنگان
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
/ سایت شهر بورس
هوشمندسازی روابط عمومی سنگان
ایمان یعقوبی مدیر روابط عمومی فولاد سنگان گفت: طبق روال گذشته از ایدههای مختلف در روابط عمومی سنگان استفاده میکنیم، اما رصدخانه هوش مصنوعی روابط عمومی برای اولین بار در کشور بر مبنای روانشناسی مخاطب، بیگ دیتا، رفتارشناسی، ارزیابی واکنش و … به عنوان یک ایده جذاب و جدید توسط فولاد سنگان و همکاری شرکت …
فولاد سنگان
فولاد سنگان
۱۴۰۳/۰۹/۰۵
/ خبرگزاری ایلنا
تغییر رویکرد «فولاد سنگان» از سنتی به مدرن با استفاده از هوش مصنوعی
روابط عمومی فولاد سنگان معتقد است؛ هوش مصنوعی میتواند ارزش بیشتری برای جامعه به ارمغان بیاورد، هرچند که برخی مشاغل از ورود آن به حوزههای مختلف آسیب خواهند دید.
هوش مصنوعی
فولادسنگان
هوش مصنوعی
فولادسنگان
۱۴۰۳/۰۹/۰۵
/ سایت خبرآنلاین
«جایگاه روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی» منتشر شد
با افزایش کاربردهای هوش مصنوعی بسیاری از مشاغل در معرض نابودی هستند و بیم آن می رود که روابط عمومی ها جزو این دسته از مشاغل باشند.
معرفی کتاب
بازار کتاب
معرفی کتاب
بازار کتاب
کتاب
۱۴۰۳/۰۹/۰۵
/ سایت نبض بازار
روابط عمومی رکن اصلی تصیم ساز فولاد سنگان/ رصدخانه هوش مصنوعی روابط عمومی فولاد سنگان راه اندازی شد
مدیر روابط عمومی فولاد سنگان از رصد خانه هوش مصنوعی روابط عمومی خبر داد و گفت: امیدواریم با این امر افکار سنجی صورت گرفته و میزان خطا به صفر برسد.
فولاد سنگان
فولاد سنگان
۱۴۰۳/۰۹/۰۴
/ مجله پیوست
چتبات هوشمند «دانابات» برای پشتیبانی مشتریان معرفی شد - پیوست
چتبات هوشمند دانابات از فناوری هوش مصنوعی مولد (Generative AI) و مدلهای بزرگ زبانی (LLMs) استفاده میکند تا با پاسخگویی به سؤالات متداول کاربران، بخش زیادی از بار کاری بخش خدمات مشتریان را کاهش دهد. به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات هوش مصنوعی پارت، پاسخگویی به سؤالات متداول و تکراری، بیش از سهچهارم …
۱۴۰۳/۰۹/۰۳
/ مجله پیوست
«پیشنهاد هوشمند آگهی» در دیوار فعال شد - پیوست
«پیشنهاد هوشمند آگهی» در دیوار، با استفاده از هوش مصنوعی، آگهیهای مرتبط با نیاز کاربران را به صورت خودکار نمایش میدهد و باعث کاهش ۲۰ درصدی زمان جستجوی کاربران میشود. به گزارش روابط عمومی دیوار، دیوار با معرفی «پیشنهاد هوشمند آگهی» تلاش کرده که همه آنچه که کاربران نیاز دارند را یک جا در صفحه
۱۴۰۳/۰۸/۳۰
/ سایت تجارت نیوز
مدیرعامل ایرانسل: از پروژههای ملی هوشمصنوعی حمایت میکنیم
جلسه هم اندیشی مدیرعامل ایرانسل و جمعی از فعالان آموزش هوش مصنوعی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، عصر سه شنبه ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۳ دکتر بیژن
۱۴۰۳/۰۸/۳۰
/ روزنامه دنیای اقتصاد
فصل جدید خدمات پستی کشور در حوزه تجارت آنلاین
اهمیت خدمات پستی در تجارت آنلاین وارد فصل جدیدی شده است. بخش زیادی از مخاطبان و خریداران محصول، خرید خود را به صورت اینترنتی و آنلاین انجام میدهند. از این رو موضوع پست دیگر فقط محدود به فرستنده و گیرنده نیست و بخش زیادی از حوزه پست به تجارت آنلاین گره خورده است. به گزارش روابط عمومی هلدینگ دکا، محمدحسن …
تجارت الکترونیک
خدمات پستی
تجارت الکترونیک
خدمات پستی
تجارت آنلاین
۱۴۰۳/۰۸/۲۷
/ مجله پیوست
با سیستم ارزیابی LLMهای فارسی آشنا شوید: بررسی دقیقتر مدلهای زبانی ایرانی - پیوست
مرکز تحقیقات هوش مصنوعی پارت و آزمایشگاه پردازش زبان طبیعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر سیستم جامعی برای ارزیابی LLMهای فارسی (Open Persian LLM Leaderboard) و امکان مقایسه مدلهای زبانی فارسی را با هدف افزایش اعتبار این مدلهای زبانی توسعه دادهاند. به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات هوش مصنوعی پارت، مدلهای …
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
/ سایت تحلیل بازار
برگزاری اولین دوره آموزشی هوش مصنوعی در روابطعمومیهای شهرداری تبریز
تبریز-مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری تبریز از برگزاری اولین دوره آموزشی ۲ روزه هوش مصنوعی در روابطعمومیها در روزهای ۲۳ و ۲۴ آبان خبر داد.
تبریز
شهرداری تبریز
تبریز
شهرداری تبریز
شهردار تبریز
۱۴۰۳/۰۸/۱۸
/ مجله پیوست
رویداد «هوش مصنوعی زاینده؛ قدرت آفرینی برای مدیران» ۲۲ آبان برگزار میشود - پیوست
رویداد «هوش مصنوعی زاینده؛ قدرت آفرینی برای مدیران» به همت اسمایلینو و با مشارکت مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی تهران، ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۳ در اتاق بازرگانی تهران برگزار خواهد شد. به گزارش روابط عمومی اسمایلینو، در رویداد «هوش مصنوعی زاینده؛ قدرت آفرینی برای مدیران» کامران باقری مدیرعامل، و هادی …
۱۴۰۳/۰۸/۱۶
/ مجله پیوست
حدود ۸۵ درصد از پروژههای هوش مصنوعی با شکست مواجه میشوند - پیوست
سارا راد همبنیانگذار ابردراک میگوید همچنان حدود ۸۵ درصد از پروژههای هوش مصنوعی همچنان در دنیا با شکست مواجه میشوند و سرمایه گذاری در زیرساخت بدون تکنولوژی و دانش بهره برداری، کشور را به همگام شدن با گرایش هوش مصنوعی نزدیک نمیکند. به گزارش روابط عمومی ابردراک، سارا راد در ارائهای با موضوع «لزوم …
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
/ خبرگزاری شفقنا
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی: هوش مصنوعی ابزاری در خدمت ارتقای شفافیت و اعتماد عمومی است | شفقنا
شفقنا رسانه- رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، گفت: هوش مصنوعی میتواند به بهبود نظارت، کاهش تخلفات، ارتقای شفافیت و اعتماد عمومی کمک کرده و فرآیندهای نظارتی را بهینه کند. به گزارش شفقنا رسانه به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)؛ امین کلاهدوزان رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی …
ارتقای شفافیت
اعتماد عمومی
ارتقای شفافیت
اعتماد عمومی
هوش مصنوعی
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
/ روزنامه شهروند
هشدار وزارت کشور آمریکا درباره خشونت پس از انتخابات - شهروند آنلاین
خطر شکاف داخلی و حتی شورشهای گسترده بر اثر کاهش اعتماد به ساختار سیاسی آمریکا روبهروز در حال افزایش است. انتخابات ٢٠٢٠ آمریکا و تن ندادن ترامپ به شکست و وقوع حوادثی چون حمله به کنگره، خبر از وقوع شکاف جدی در سیاست داخلی آمریکا میداد. خطری که در این دوره نیز پا برجاست و بلکه بیشتر احساس میشود. نتایج …
انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴
ترامپ
انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴
ترامپ
شهروند آنلاین
شورای روابط خارجی آمریکا
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
/ سایت باشگاه خبرنگاران
برگزاری نشست تخصصی هوش مصنوعی و روابط عمومی در دانشگاه صنعتی سهند
نشست علمی تخصصی آیندهنگری در علوم ارتباطات با عنوان نوآوری، تحول و چالشهای اخلاقی در عصر هوش مصنوعی با حضور اساتید، مدیران و فعالان حوزه روابط عمومی و با مشارکت انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی در دانشگاه صنعتی سهند برگزار شد.
نشست تخصصی
دانشگاه سهند تبریز
نشست تخصصی
دانشگاه سهند تبریز
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
/ مجله پیوست
رویداد «تکنولوژیهای بازاریابی ایران ۱۴۰۳» برگزار میشود - پیوست
اولین گزارش تکراسا اینسایت با عنوان «تکنولوژیهای بازاریابی» با محوریت بررسی جامع وضعیت صنعت تکنولوژیهای بازاریابی در ایران منتشر میشود. به گزارش روابط عمومی تکراسا، رویداد «تکنولوژیهای بازاریابی» حول محور روندهای هوش مصنوعی در ابزارهای بازاریابی، اتوماسیون بازاریابی، پلتفرم داده مشتری (CDP)، پیامرسانی …
دریافت اخبار بیشتر
۱۴۰۳/۰۸/۰۸ - ۱۵:۳۰:۳۲
اخبار گوشی موبایل
کفش ایمنی خارجی
نمای سرامیک
خرید سرور مجازی
سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۳ -
11 March 2025
دریافت اخبار بیشتر
اخبار گوشی موبایل
کفش ایمنی خارجی
نمای سرامیک
خرید سرور مجازی