ایستگاه پایش و سنجش آلایندههای هوای عسلویه افتتاح شد
بوشهر- ایرنا- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: توسعه زیرساختهای پایش و نظارت زیستمحیطی در مناطق صنعتی این استان از مهمترین برنامههای این اداره کل در راستای حفاظت از محیط زیست و صیانت از سلامت عمومی است که در این ارتباط ایستگاه پایش آلایندههای شهرستان عسلویه احداث و به بهرهبرداری رسیدهاست.