VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
جمعه ۱۲ بهمن ۱۴۰۳ -
31 January 2025
VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
اقناع مخاطب
۱۴۰۳/۱۱/۰۴
/ خبرگزاری مهر
رسانهها مولفههای قدرت را در دنیا تغییر دادهاند
قزوین- مدیرعامل خبرگزاری فارس با بیان اینکه نبرد امروز رسانهای به تعریف روایت متمرکز شده است، گفت: رسانه باید بتواند با بیانی صحیح از رویداد و واقعیتها فکر و باور مخاطب را اقناع کند.
پیام تیرانداز
جشنواره ابوذر
پیام تیرانداز
جشنواره ابوذر
قزوین
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
/ سایت خبرآنلاین
لایحه حجاب ، آزمونی نفسگیر
تصویب لایحهای با این حجم از شدت و غلظت مجازات، ما را به این معنا میبرد که نظام تصمیمگیر و قانونگذار، برای رای و نظر جامعه، ارزشی قائل نیست و تقابل آشکار با جامعه را برگزیده است. معنای این سخن آن است که افراطگرایی دینی روایتی غالب در نظام تصمیمگیری است. روایتی که نمیتواند باور دینی را در جامعه …
لایحه عفاف و حجاب
حجاب
لایحه عفاف و حجاب
حجاب
مجلس شورای اسلامی
۱۴۰۳/۰۹/۱۲
/ سایت جماران
مسئول پیگیری آزادیهای اجتماعی ریاست جمهوری: گردنم آنقدر کلُفت نیست که بتوانم جلوی قانون عفاف و حجاب را بگیرم! سران قوا، مانع اجرا شوند
سکینه سادات پاد مسئول پیگیری حقوق و آزادیهای اجتماعی ریاست جمهوری، در خصوص قانون حجاب و عفاف گفت: من گردنم آنقدر کُلُفت نیست که بگویم این قانون را قبول ندارم، این قانون متروک است، قانون متروک قابلیت استناد دارد ولی کسانی که مخاطب آن هستند برای آن قانون احترام قائل نیستند که این ضربه به حیثیت قانون …
قانون حجاب
سکینه سادات پاد
قانون حجاب
سکینه سادات پاد
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
/ خبرگزاری ایسکانیوز
«کلینیک ترک بیحجابی» در راستای اقناع مخاطب یا تکرار گشت ارشاد؟
«کلینیک ترک بیحجابی» از آن ترکیب واژههایی است که از همان روز اول که از سوی پایگاه خبری حوزههای علمیه مطرح شد، موجی از واکنشها را ایجاد کرد. در توضیح این خبر نوشته شده که این کلینیک ویژه نسل جوان و نوجوان است.
حجاب
حجاب
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
/ خبرگزاری ایسنا
ارتباط، مخاطبشناسی و اقناعسازی نکته کلیدی در جهاد تبیین است
معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه جهاد تبیین نقطه اصلی در جنگ شناختی است، گفت: در جهاد تبیین نکته کلیدی ارتباط، مخاطب شناسی و اقناعسازی است.
جهاد تبیین
قرارگاه جهاد تبیین
جهاد تبیین
قرارگاه جهاد تبیین
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
/ خبرگزاری ایرنا
تولیت آستان قدس رضوی: روحانیون باید شبهات مربوط به جنگ غزه و لبنان را پاسخ دهند
مشهد-ایرنا- تولیت آستان قدس رضوی گفت: روحانیون باید با شناخت و تشخیص عمیق، شبهه افکنیها نسبت به جنگ غزه و لبنان را پاسخ دهند و مخاطب را اقناع کنند و لازمه این مهم این است که خود از شناخت و تحلیل عمیقی نسبت به مسائل برخوردار باشند.
احمد مروی
مشهد
احمد مروی
مشهد
خراسان رضوی
حوزه علمیه
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
/ سایت جوان آنلاین
زوایای پیدا و پنهان سند تبلیغات تجاری در فضای مجازی
بخش بزرگی از فضای مجازی این روزها به فضایی تجاری تبدیل شده و زمینه را برای انجام تبلیغات در رسانههای اجتماعی به عنوان یکی از مهمترین عوامل جهت اقناع مخاطب مورد توجه قرار میدهد. اما این فقط بخشی از ماجراست
تبلیغات
فضای مجازی
تبلیغات
فضای مجازی
رسانه
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
/ خبرگزاری دانشجو
وزیر فرهنگ: روابط عمومی وظیفه اقناع افکار عمومی و اطلاعرسانی را بر عهده دارد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت که روابط عمومی بوق و شیپور نیست که با کارهای گلدرشت مخاطب را اقناع کند.
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
/ سایت فرارو
وزیر فرهنگ: «روابط عمومی» شیپور و آچارفرانسه وزیر نیست!
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با تاکید بر اینکه روابط عمومی بوق و شیپور نیست که با کارهای گلدرشت مخاطب را اقناع کند، گفت: مدیر روابط عمومی نباید احساس کند کارگزار وزیر است، گاهی اوقات روابط عمومی به آچار فرانسه وزیر تبدیل …
۱۴۰۳/۰۶/۲۵
/ خبرگزاری صبا
شلیک به «گیجگاه» | پایگاه خبری صبا
به گزارش خبرنگار سینما صبا، شهاب شهرزاد منتقد فیلم، کارشناس سینما و برنامهساز در یادداشتی درباره فیلم «مفتبر» با عنوان [ از «فیلمفارسی» تا «فیلمفرسایی»] نوشت: سینمای شبهکمدی در اینسالها، به اقناع سلیقه متفنن مخاطب خود سرگرم است. مخاطبی که ناگزیر از مصائب و دغدغههای روزانه، در پیِ تفریح، سرگرمی …
۱۴۰۳/۰۶/۰۵
/ سایت جماران
علی کمساری: حادثه عاشورا همچنان موج آفرینی، الگوسازی و جریانسازی میکند/ پیادهروی چند میلیونی اربعین باعث اعجاب جهانیان شده است/ بزرگترین هنر فرهنگی ما «اقناع مخاطب» است/ امام حسین(ع) با امر به معروفش سر افعی را کوبید
رئیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)، یادآور شد: هیچ حادثه تاریخی به اندازه حادثه عاشورا مشحون و سرشار از سخنرانی، نوشته، خطبه، ملاقات و مذاکره نیست و همه آنها هم ثبت شده است. امام حسین(ع) میخواهد جریانسازی و تاریخسازی کند و این حرکت در طول تاریخ الگوبرداری شود. لذا در غزه زیر بمباران کسانی که …
علی کمساری
حسینیه خواجه خضر کرمان
علی کمساری
حسینیه خواجه خضر کرمان
امر به معروف امام حسین
۱۴۰۳/۰۴/۲۸
/ خبرگزاری شفقنا
سالمی: اطلاعات رسانهها درباره«پشه آئدس» باید کافی و اقناعی باشد | خبرگزاری بین المللی شفقنا
شفقنارسانه_یک پژوهشگر حوزه ارتباطات سلامت می گوید: رسانه ها باید درباره «پشه آئدس »اطلاعات لازم و اقناع کننده را به مخاطب دهند و به سوالات و ابهامات افکار عمومی پاسخ دهند. رسانه ها باید در پیام های خود از افراط و تفریط درباره خطرات این پشه، روش های پیشگیری و درمان دوری کنند. آزاده سالمی [ ]
آزاده سالمی
ابهامات
آزاده سالمی
ابهامات
اقناع مخاطب
پشه آئدس
۱۴۰۳/۰۳/۲۷
/ روزنامه دنیای اقتصاد
رقابت سه ضلعی پیش از آغاز مناظرهها
در حالی که اصلاحطلبان در حال بسیج نیروهای طرفدار خود در بدنه جامعهاند؛ جلیلی به دنبال ایجاد موج زیرین به نفع خود در بدنه حزباللهی است و قالیباف هم میکوشد اصولگرایان بیشتری را دور خود جمع کند. پورمحمدی بعد از موجآفرینی اولیه تحرک خاصی نداشت و قاضیزاده همچنان خارج از بازی اصلی است. زاکانی هم در …
اصلاح طلبان
اصولگرایان
اصلاح طلبان
اصولگرایان
انتخابات ریاست جمهوری
مسعود پزشکیان
۱۴۰۳/۰۲/۲۹
/ خبرگزاری ایسنا
تجلیل از روابط عمومی دانشگاه گیلان به عنوان پژوهشگر برتر
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه گیلان گفت: در دنیایی که جنگها از نوع سخت به سمت جنگ نرم و رسانهای حرکت کردند، وظیفه و اهمیت روابط عمومیها و رسانهها در راستای اقناعسازی مخاطب و تبیین اقداماتی که در سطح دستگاهها رخ میدهد بیش از پیش مورد توجه قرار میگیرد.
دانشگاه گیلان
روابط عمومی
دانشگاه گیلان
روابط عمومی
روز روابط عمومی و ارتباطات
۱۴۰۲/۱۱/۰۷
/ خبرگزاری فارس
خبرگزاری فارس - ضرورت توجه رسانه به حوزه گردشگری
معاون صنایعدستی و هنرهای سنتی کشور گفت: امروز رسانه باید به حوزه گردشگری توجه کند زیرا این حوزه رویکرد فرهنگی و اقتصادی دارد و وقتی حرف اقتصاد به میان میآید باید مخاطب خود را قانع کرد و وظیفه اقناعسازی را هم بر عهده دارد چرا که فقط وظیفه رسانه اطلاعرسانی نیست.
سواد رسانه
توسعه گردشگری
سواد رسانه
توسعه گردشگری
وزارت میراث فرهنگی
گردشگری و صنایع دستی
۳۶۵ روز
تبریک روز پدر
اخبار گوشی موبایل
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
مدیریت محتوای پیج
نمای سرامیک
خرید سرور مجازی
جمعه ۱۲ بهمن ۱۴۰۳ -
31 January 2025
دریافت اخبار بیشتر
۳۶۵ روز
تبریک روز پدر
اخبار گوشی موبایل
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
مدیریت محتوای پیج
نمای سرامیک
خرید سرور مجازی