VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
جمعه ۲۱ دی ۱۴۰۳ -
10 January 2025
VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
توسعه بخش ریلی کشور
حمل و نقل ریلی
وزارت راه و شهرسازی
۲ روز قبل / ۱۴۰۳/۱۰/۱۹ / خبرگزاری ایلنا
ریل ذوبآهن اصفهان، نماد بومیسازی در تاریخ ایران
ذوبآهن اصفهان به عنوان تنها تولید کننده ریل در غرب آسیا و از سوی دیگر وزارت راه و شهرسازی و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، دو بال توسعه و پیشرفت پروژههای ریلی در سطح کشور قلمداد میشوند لذا هماهنگی کامل بین این دو بخش از اهمیت شایان توجهی برخوردار است. در این راستا طی سال جاری مجوز ترک …
ذوب آهن اصفهان
ذوب آهن اصفهان
۱۴۰۳/۱۰/۱۰
/ خبرگزاری مهر
توسعه زیرساختهای حمل و نقل نیازمند مساعدت بخش خصوصی است
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: رسیدن به اهداف و چشمانداز توسعه کشور در بخش زیرساختهای حمل و نقل، نیازمند مساعدت بخش خصوصی است.
حمل و نقل ریلی
حبیب الله وفایی
حمل و نقل ریلی
حبیب الله وفایی
راه و شهرسازی
شهریار افندی زاده
۱۴۰۳/۱۰/۰۴
/ سایت شهر بورس
اتصال انبارها به خطوط ریلی؛ گام بلند هیمکو در بهینهسازی زنجیره تامین
شرکت مدیریت بینالمللی همراه، جاده، ریل، دریا (هیمکو) یکی از شرکتهای فعال در عرصه حمل و نقل کشور است که با هدف احداث و توسعه تاسیساتی از قبیل پایانه تخصصی مکانیزه مواد معدنی، اسکله تخلیه و بارگیری مواد معدنی و تهیه و توسعه تجهیزات و ارائه خدمات جادهای، ریلی، دریایی و بندری به منظور صادرات و واردات …
ومعادن
ومعادن
۱۴۰۳/۰۹/۲۸
/ سایت اکوایران
لکوموتیوهای آماده به کار کشور نصف شد
اکوایران: صنعت لوکوموتیو یکی از ارکان اساسی حملونقل ریلی و توسعه اقتصادی هر کشور محسوب میشود، اما با وجود اهمیت این بخش عملکرد صنعت ریلی کشور نشان از پسرفت عمده در این بخش دارد.
بنادر
برنامه هفتم توسعه
بنادر
برنامه هفتم توسعه
قیمت بلیت قطار
لکوموتیوهای آمادهبهکار
۱۴۰۳/۰۹/۲۹
/ روزنامه دنیای اقتصاد
موانع توسعه ریلی
حملونقل ریلی یکی از الزامات توسعه تجاری و صنعتی در کشور است. بدون حملونقل ریلی پیشرفته شاهد بروز چالشهای جدی در حوزه تامین مواد اولیه و صادرات محصولات به بازارهای جهانی خواهیم بود و همزمان از بهرهوری تولید نیز کاسته خواهدشد. عملکرد بخش ریلی کشور در سالهای اخیر پسرفت عمدهای داشتهاست. …
توسعه ریلی
چالش ها
توسعه ریلی
چالش ها
صنعت حمل و نقل
۱۴۰۳/۰۹/۱۹
/ خبرگزاری ایرنا
حملونقل مسافر استان یزد، ریل دارد اما قطار نه
یزد- ایرنا -حملونقل ریلی به عنوان یکی از زیرساختهای کلیدی در توسعه گردشگری شناخته میشود، اما استان یزد، با وجود جایگاه خود به عنوان یکی از مقاصد گردشگری مهم کشور، از این ظرفیت بهرهمندی کافی ندارد، بهگونهای که حتی نیازهای حملونقل شهروندان استان نیز از طریق این بخش بهطور کامل تأمین نمیشود.
بلیط قطار
یزد
بلیط قطار
یزد
گردشگری
حمل و نقل ریلی
۱۴۰۳/۰۹/۰۷
/ سایت انرژی پرس
دلایل عقبماندگی برای توسعه بخش ریلی کشور
به گزارش انرژی پرس، سبحان نظری با بیان اینکه محقق شدن ایده برقی سازی خطوط راه آهن به این بستگی دارد که حاکمیت چطور بر حمایت از توسعه بخش ریلی همت کند، گفت: در
بخش ریلی کشور
توسعه بخش ریلی کشور
بخش ریلی کشور
توسعه بخش ریلی کشور
ریل های کشور
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
/ خبرگزاری ایرنا
از راهبری ۹ پروژه آزادراهی و ریلی تا تامین مالی ۱۳.۵ همتی پروژهها از محل تهاتر نفت
تهران- ایرنا- وزارت راه و شهرسازی در مدت زمان کوتاه ۱۰۰ روزه نخست خدمات رسانی توانسته گامهای خوبی در جهت رشد و توسعه اقتصادی کشور بردارد. راهبری هشت پروژه آزادراهی و یک پروژه ریلی و تامین مالی ۱۳.۵ همتی پروژههای راهبردی بخش حمل ونقل ریلی و هوایی از محل تهاتر نفت، بخشی از این اقدامات است.
۱۴۰۳/۰۹/۰۵
/ سایت اقتصاد معاصر
فقط ۱۰ درصد زیان بخشی ریلی مسافری پرداخت می شود
معاون توسعه مدیریت و منابع راه آهن با بیان اینکه اقتصاد بخش ریلی ضعیف است گفت: سال گذشته راه آهن کشور ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در بخش مسافری زیان دید در حالی که تنها ۱۹۰ میلیارد تومان یارانه زیان مسافری برای راه آهن در نظر گرفته شده است.
راهآهن جمهوری اسلامی ایران
بخشی ریلی مسافری
راهآهن جمهوری اسلامی ایران
بخشی ریلی مسافری
راه آهن
حمل و نقل ریلی
۱۴۰۳/۰۹/۰۴
/ خبرگزاری مهر
صنعت ریلی یکی از بخشهای حساس و حیاتی کشور است
رشت- معاون توسعه و مدیریت منابع راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: صنعت ریلی یکی از بخشهای حساس و حیاتی کشور است.
راه آهن شمال
حکم انتصاب
راه آهن شمال
حکم انتصاب
حمل و نقل ریلی
۱۴۰۳/۰۹/۰۴
/ خبرگزاری ایرنا
تخصیص وتوزیع اعتبارات به بخش ریلی کشور باید واقعبینانه شود
رشت - ایرنا - معاونت توسعه مدیریت و منابع راهآهن جمهوری اسلامی با بیان اینکه اقتصاد بخش ریلی کشور ضعیف است، گفت: باید اعتبارات به صورت واقعبینانه توزیع شود، اعتبارات و درآمدهای بخش مسافری ما کفاف تامین حداقل سربهسری هزینه ها و قیمت تمام شده این بخش را نمیدهد و نیاز به بررسی و بازنگری در تعرفههاست. …
رشت
اداره کل راه آهن شمال
رشت
اداره کل راه آهن شمال
استان گیلان
وزارت راه و شهرسازی
۱۴۰۳/۰۸/۲۷
/ روزنامه صمت
معادن بر روی ریل توسعه
توسعه حملونقل ریلی بهعنوان یکی از زیرساختهای اصلی بخش معدن و صنایع معدنی کشور با چالشهای جدی مواجه است. براساس آمارهای منتشرشده، سهم حمل بار معدنی از کل بار ریلی از ۷۱.۴درصد در سال ۱۳۹۸ به ۵۳.۸درصد در سال ۱۴۰۲ کاهش یافته است. این در حالی است که با افزایش تولید فولاد طی پنجسال گذشته، حملونقل …
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
/ سایت اقتصاد پویا
تاکید پزشکیان بر حضور بخش خصوصی در حوزه حمل و نقل ریلی، جادهای و توسعه اسکلهها - سایت خبری اقتصاد پویا
مسعود پزشکیان در جلسه بررسی آخرین وضعیت زیرساختهای حمل و نقل کشور و نیز کریدورهای منطقهای که صبح امروز شنبه برگزار شد، پس از استماع سخنان وزیر راه و شهرسازی و دیگر مقامات ذیربط در خصوص وضعیت کریدورهای بینالمللی ریلی و جادهای کشور، بر تسریع در اجرای کریدور مرزی با جمهوری آذربایجان و همچنین نهایی [ …
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
/ روزنامه صمت
معامله دو سر برد محیطزیست و صنعت
زیرساختهای حملونقل بهعنوان شریانهای حیاتی جوامع مدرن، نقش اساسی در پیوند بخشهای گوناگون جامعه ایفا میکنند. با این حال، توسعه این زیرساختها باید بهگونهای پایدار و بهینه باشد تا ضمن کمک به توسعه کشور، کمترین آسیب ممکن به محیطزیست و جامعه وارد شود. در این راستا، مقایسه دو شیوه حملونقل ریلی و …
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
/ سایت ایران آنلاین
حذف بروکراسیها از سر راه سرمایهگذاران و فعالان بخش خصوصی
سرپرست شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل کشور با تاکید بر تأثیر وفاق در پیشبرد اهداف این شرکت، گفت: تسهیلگری و برداشتن بروکراسیهای از سر راه سرمایهگذاران و فعالان بخش خصوصی، از اهم وظایف این شرکت است.
حمل و نقل ریلی
وزارت راه و شهرسازی
حمل و نقل ریلی
وزارت راه و شهرسازی
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
/ خبرگزاری ایسنا
مجوز انتشار ۳۵ همت اوراق مالی اسلامی برای توسعه حمل و نقل معلولان
براساس بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۴، شهرداریهای کشور و سازمانهای وابسته و وزارت راه و شهرسازی مجازند برای توسعه حملونقل عمومی و تأمین خدمات (سرویس) ایاب و ذهاب دانشآموزان دارای معلولیت (جسمی، حرکتی و ذهنی) و مناسبسازی و دسترسپذیری تمامی پایانهها، ایستگاهها، تاسیسات سامانهها و ناوگان حملونقل …
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
/ خبرگزاری مهر
۱۸۰۰ کیلومتر خط آهن با تمرکز بر تکمیل کریدورهای ریلی ساخته میشود
معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل گفت: در راستای تحقق سیاستهای برنامه هفتم در بخش ریلی، ۱۸۰۰ کیلومتر خطآهن با تمرکز بر تکمیل کریدورهای ریلی ساخته میشود.
برنامه هفتم توسعه کشور
عباس خطیبی
برنامه هفتم توسعه کشور
عباس خطیبی
وزارت راه و شهرسازی
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
/ خبرگزاری دانشجو
تحقق سیاستهای برنامه هفتم توسعه کشور در بخش ریلی/احداث یکهزار و ۸۰۰ کیلومتر خط آهن با تمرکز بر تکمیل کریدورهای ریلی
جدیدترین اخبار، تصاویر و فیلمها از دانشجویان و دانشگاههای سراسر کشور
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
/ سایت جوان آنلاین
لزوم تهیه نقشه دستیابی به ترانزیت ۱۵ میلیون تنی بین ایران و جمهوری آذربایجان
وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به اینکه آمادگی داریم مناسبات دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان را در همه بخشها توسعه دهیم، گفت: لازم است نقشه راه دستیابی به هدف ۱۵ میلیون تن ترانزیت کالا بین دو کشور در سال تهیه شود.
فرزانه صادق مالواجرد
جمهوری آذربایجان
فرزانه صادق مالواجرد
جمهوری آذربایجان
ترانزیت ریلی
وزارت راه و شهرسازی
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
/ روزنامه دنیای اقتصاد
انتظارات صنعت ریلی
مشکلات بخش ریلی تنها به مسائل زیرساختی یا اجرایی محدود نمیشود، بلکه نیازمند تغییرات جدی در سطح سیاستگذاری و ساختاری است. تفکیک وزارتخانه راه از شهرسازی، ایجاد نهاد رگولاتوری مستقل، تکمیل خصوصیسازی و توسعه ترانزیت از طریق تقویت تجارت بینالمللی، همگی از راهکارهایی هستند که میتوانند …
وزارت راه و شهرسازی
حمل و نقل ریلی
وزارت راه و شهرسازی
حمل و نقل ریلی
صنعت حمل و نقل
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
/ خبرگزاری ایلنا
تدوین آییننامههای اجرایی بخش ریلی برنامه هفتم پیشرفت بررسی شد
تدوین دو آییننامه مرتبط با توسعه بخش ریلی کشور در دهمین جلسه کارگروه تدوین آییننامههای اجرایی برنامه هفتم پیشرفت، مورد بررسی قرار گرفت.
امیر محمود غفاری
امیر محمود غفاری
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
/ خبرگزاری برنا
مدیرعامل راهآهن: توسعه صنعت ریلی با همفکری و همکاری بخشهای خصوصی و دولتی ممکن است
مدیرعامل راهآهن جمهوری اسلامی ایران، با تأکید بر اهمیت همافزایی بین همه ذینفعان، از برگزاری نشستهای تخصصی بیشتر برای بررسی دقیقتر چالشهای صنعت ریلی خبر داد و خواستار همکاری گستردهتر برای حفظ و ارتقای سهم حملونقل ریلی در کشور شد.
راه
راه
۱۴۰۳/۰۶/۲۸
/ روزنامه دنیای اقتصاد
صنعت ریلی در انتظار «قطار کامل»
مشکلات بخش ریلی تنها به مسائل زیرساختی یا اجرایی محدود نمیشود، بلکه نیازمند تغییرات جدی در سطح سیاستگذاری و ساختاری است. تفکیک وزارتخانه راه از شهرسازی، ایجاد نهاد رگولاتوری مستقل، تکمیل خصوصیسازی و توسعه ترانزیت از طریق تقویت تجارت بینالمللی، همگی از راهکارهایی هستند که میتوانند حملونقل ریلی …
صنعت حمل و نقل
صنعت ریلی
صنعت حمل و نقل
صنعت ریلی
دولت چهاردهم
۱۴۰۳/۰۶/۲۱
/ روزنامه دنیای اقتصاد
ریل برنده صنعت ریلی
توسعه صنعت ریلی به عنوان یکی از بخشهای کلیدی در سیستم حملونقل کشور، با چالشهای عمدهای روبهرو است که موجب کندی پیشرفت این حوزه شده است. به عنوان مثال طبق چشمانداز ۱۴۰۴، سهم حملونقل ریلی از جابهجایی بار باید به ۳۰درصد برسد، اما سهم حملونقل ریلی در جابهجایی بار هنوز به این هدف نرسیده …
حمل و نقل ریلی
صنعت حمل و نقل
حمل و نقل ریلی
صنعت حمل و نقل
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
/ خبرگزاری میزان
وزیر راه و شهرسازی: درها باید به سوی همه ارکان بخش خصوصی حوزه ریلی باز شود
وزیر راه و شهرسازی گفت: حوزه ریلی نقشی بسیار مهم در توسعه کشور دارد و علاوه بر دوستدار محیط زیست بودن، میتواند ایمنی حملونقل و بهینهسازی مصرف انرژی را محقق کند. از این رو ظرفیتهای موجود باید به صورت حداکثری مورد بهرهبرداری قرار گیرد.
۱۴۰۳/۰۵/۲۹
/ خبرگزاری ایلنا
حضور «صادق مالواجرد» در وزارت راه نوید بخش توسعه کارآمد زیرساختهای حمل و نقل است
تشکلهای ریلی در نامهای به رئیس مجلس، ضمن حمایت از «فرزانه صادق مالواجرد» وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، اعلام کردند: انتخاب وی به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، ضمن اطمینان از مدیریت بهرهورانه و اثربخش منابع و امکانات وزارت راه و شهرسازی، نویدبخش توسعه پایدار و کارآمد زیرساختهای حملونقل کشور …
صادق
صادق
۱۴۰۳/۰۵/۲۷
/ خبرگزاری ایلنا
صنعت ریلی مهمترین بخش در اقتصاد هر کشوری محسوب میشود
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، با بیان اینکه توسعه صنعت ریلی موجب کاهش تلفات جاده ای در کشور می شود، گفت: صنعت ریلی مهمترین بخش در اقتصاد هر کشوری محسوب میشود.
۱۴۰۳/۰۵/۲۷
/ خبرگزاری مهر
صنعت ریلی یک بخش راهبردی است
زنجان-رییس سازمان مدیریت بحران کشور، صنعت ریلی کشور را به عنوان یک صنعت راهبردی عنوان کرد و گفت: باید توجه ویژه به توسعه این بخش صورت بگیرد.
مدیریت بحران
راه آهن
مدیریت بحران
راه آهن
محمد حسن نامی
۱۴۰۳/۰۵/۲۵
/ خبرگزاری ایسنا
روی ریل توسعه
ایران با توجه به موقعیت جغرافیایی خود، دسترسی مناسبی به کشورهای آسیایی و از طریق کشورهای همسایه به بخشهایی از اروپا دارد. بنابراین توسعه خطوط راهآهن بین کشورها سبب افزایش بهرهبرداری از حملونقل ریلی بینالمللی و درآمد کشور از این بخش خواهد شد.
حمل و نقل
حملونقل جادهای
حمل و نقل
حملونقل جادهای
سازمان راهداری
برنامه ششم توسعه
۱۴۰۳/۰۵/۱۰
/ روزنامه دنیای اقتصاد
حلقههای مفقوده توسعه ترانزیت ریلی
با توجه به تعهدات رئیسجمهور منتخب، همگی امیدواریم شایسته گزینی و شایسته سالاری، محور انتصابات در دولت چهاردهم باشد. در صورت تحقق چنین امری، دغدغه این موضوع وجود نخواهد داشت که آیا صدای کارشناسان به گوش بخش حاکمیتی حوزه ریلی خواهد رسید یا خیر؛ زیرا اولا مدیران بخش حاکمیتی ریلی به تبعیت از کارشناس محوری …
حمل و نقل ریلی
صنعت حمل و نقل
حمل و نقل ریلی
صنعت حمل و نقل
دولت چهاردهم
۱۴۰۳/۰۴/۲۰
/ روزنامه دنیای اقتصاد
بهرهبرداری از ۳۸۷ کیلومتر راهآهن و ۲۳۶ کیلومتر آزادراه
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل گفت: در دولت سیزدهم ۳۸۷ کیلومتر راهآهن و ۲۳۶ کیلومتر آزادراه به بهرهبرداری رسید. به گزارش «دنیایاقتصاد»، خیراله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل کشور در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم …
راه آهن
آزادراه
راه آهن
آزادراه
دولت سیزدهم
۱۴۰۳/۰۴/۰۶
/ خبرگزاری برنا
افزایش ۳۵ درصدی احداث آزادراه در دولتسیزدهم
وزیر راه و شهرسازسازی در جلسه هئیتدولت: احداث سالانه بخش آزادراهی در دولتسیزدهم ۳۵.۵ درصد افزایش یافت. این رقم، شبکه آزادراهی کشور را ۱۲ درصد گسترش داد در بخش بزرگراهی ۳ هزار و ۵۸۶ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی احداث شد یعنی اضافه شدن ده درصد به کل راههای اصلی کشور در بخش مسافرین ریلی با وجود …
۱۴۰۳/۰۴/۰۶
/ سایت باشگاه خبرنگاران
نوسازی بیش از ۳ هزار و ۹۰۰ ناوگان حمل ونقل ریلی در کشور
توسعه و نوسازی ناوگان ریلی در دولت سیزدهم شروع شد که تا به امروز سه هزار ۹۰۰ ناوگان به این بخش اضافه شده است.
حمل ونقل
نوسازی
حمل ونقل
نوسازی
۱۴۰۳/۰۳/۲۳
/ سایت فرارو
توسعه حمل و نقل با سرمشق همسایهها
یک کارشناس حوزه حملونقل، گفت: متاسفانه، نبود سند جامع حملونقل در کشور باعث شده هر کسی بتواند مسیر ریلی را به سمت خود بکشد و در نتیجه از ۱۵ هزار کیلومتر ریلی که در کشور وجود دارد پنجهزار کیلومتر تقریبا بی استفاده است.
حمل و نقل
بخش خصوصی
حمل و نقل
بخش خصوصی
حمل و نقل ریلی
۱۴۰۳/۰۳/۲۰
/ خبرگزاری مهر
توسعه حملونقل ریلی، پیشنیاز انتقال صنایع آلاینده به سواحل جنوب
سالهاست در کشور ما درباره مزیتهای انتقال صنایع به سواحل جنوبی کشور از جمله سواحل مکران بحث و گفت و گو میشود اما اقدامات عملی در این بخش چندان قابل توجه نبوده است.
ایمیدرو
برنامه ششم
ایمیدرو
برنامه ششم
کرمان
اراک
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
/ خبرگزاری ایسنا
عقب ماندگی حمل و نقل ریلی در سهمیه جابجایی بار و مسافر
دبیر انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل ریلی با بیان اینکه برخلاف برنامههای پنج ساله توسعه و قوانین صریح کشور و سخنان مقام معظم رهبری شاهد سقوط صنعت ریلی هستیم، گفت: از یک طرف بخش حمل و نقل ریلی در حال افت و از طرف دیگر حملونقل جاده ای در حال رشد بوده است.
حمل و نقل ریلی
حمل و نقل ریلی
۱۴۰۳/۰۲/۲۳
/ خبرگزاری ایسنا
خسارت بیش از ۱۶۱ هزار میلیارد تومانی عدم توسعه راهآهن در کشور
رئیس اندیشکده حکمرانی هوشمند با بیان اینکه طبق برنامه ششم توسعه باید سهم حمل و نقل ریلی بار به ۳۰ درصد میرسید، گفت: عدم تحقق این هدف ۱۶۱.۵ هزار میلیارد تومان خسارت در بخش مصرف سوخت، آلودگی زیست محیطی، تخریب جادهها و تصادفات جادهای به دنبال دارد.
خسارت
راهآهن
خسارت
راهآهن
قانون برنامه ششم توسعه
شرکت راه آهن
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
/ روزنامه دنیای اقتصاد
تهدیدهای ترانزیت دریایی در 1403
در سال ۱۴۰۲ تغییرات بسیار زیادی در حوزه فعالیتهای بندری و دریایی به ویژه در منطقه خاورمیانه رخ داده و به تناسب اهمیت و محتوای این تغییرات، صنعت دریانوردی و خدمات بندری ایران نیز دچار چالشها، فرصتها و تهدیداتی از جمله محدودیت تردد کشتیها از کانال سوئز، توسعه و سرمایهگذاری در بندر ابوظبی …
بخش خصوصی
صنعت حمل و نقل
بخش خصوصی
صنعت حمل و نقل
ترانزیت دریایی
۱۴۰۳/۰۱/۲۹
/ سایت تحلیل بازار
۱۰ راهکار بخش خصوصی برای توسعه تجارت ایران و ازبکستان
بررسی زمینه همکاریهای اقتصادی ایران و ازبکستان، مواردی نظیر ضعف حملونقل ریلی، کمبود پروازهای مستقیم و تعرفههای گمرکی بالا، از چالشهای توسعه روابط تجاری دو کشور عنوان شده است.
مرکز پژوهشهای اتاق ایران
تجارت خارجی
مرکز پژوهشهای اتاق ایران
تجارت خارجی
بخش خصوصی
۱۴۰۲/۱۲/۰۱
/ روزنامه دنیای اقتصاد
مسیر پرفرازونشیب انقلاب ریلی
گروه گفت و گو- تحولات سریع فناوری در بخش ریلی از موضوعاتی است که میتواند در صورت کارآمد بودن، زمینههای توسعه همهجانبه یک کشور را رقم بزند. مهمی که برای همه کشورها قابلتوجه و در ایران نیز با توجه به موقعیت ژئواستراتژیکی و شرایط خاص از اهمیت بسزایی برخوردار است. واقعیت آن است تلاش برای توسعه زیرساختهای …
اصفهان
انقلاب
اصفهان
انقلاب
ایران
فناوری
دریافت اخبار بیشتر
۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۶:۵۱
نیسابا
تعمیرکار جک های پارکینگی
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
مدیریت محتوای پیج
جمعه ۲۱ دی ۱۴۰۳ -
10 January 2025
دریافت اخبار بیشتر
نیسابا
تعمیرکار جک های پارکینگی
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
مدیریت محتوای پیج