VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
پنجشنبه ۵ تیر ۱۴۰۴ -
26 June 2025
VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
رضایتمندی مشتریان
سایپا
ایران خودرو
بانک شهر
بانک صادرات
خودرو
بانک صادرات ایران
سپینو
۱۴۰۴/۰۳/۲۷
/ سایت فردا نیوز
فرزین:روند خدمت رسانی بانکی به مردم ادامه یابد
محمدرضا فرزین در این بازدید سرزده با کارکنان، مدیران شعبات و مشتریان به گفتوگو پرداخت و بر ضرورت ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مشتریان تأکید کرد.
فرزین
خدمت رسانی بانکی
فرزین
خدمت رسانی بانکی
۱۴۰۴/۰۳/۲۷
/ سایت فرارو
بازدید سرزده رئیس کل بانک مرکزی از برخی شعب بانک
محمدرضا فرزین در بازدید سرزده از برخی شعب بانکی در سطح شهر تهران با کارکنان، مدیران شعب و مشتریان به گفتوگو پرداخت و بر ضرورت ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مشتریان تأکید کرد. رئیسکل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نسبت به برخی موضوعات مطرح شده از سوی مشتریان شبکه بانکی نیز ضمن پیگیری فوری، دستورات …
بانک مرکزی
محمدرضا فرزین
بانک مرکزی
محمدرضا فرزین
۱۴۰۴/۰۳/۲۰
/ سایت اقتصادنیوز
زمان طرح جدید فروش محصولات پارس خودرو
اقتصادنیوز: گروه خودروسازی سایپا در راستای پاسخگویی به تقاضای بازار و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان، از ساعت ۱۰ صبح روز سهشنبه مورخ ۲۷ خرداد، مرحله جدید فروش محصولات شرکت پارسخودرو را آغاز خواهد کرد.
قیمت خودرو
بازار خودرو
قیمت خودرو
بازار خودرو
پارس خودرو
۱۴۰۴/۰۳/۲۰
/ سایت جماران
طرح جدید فروش محصولات پارس خودرو اعلام شد (خرداد 1404)
گروه خودروسازی سایپا در راستای پاسخگویی به تقاضای بازار و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان، از ساعت ۱۰ صبح روز سهشنبه مورخ ۲۷ خرداد، مرحله جدید فروش محصولات شرکت پارسخودرو را آغاز خواهد کرد.
سایپا
پارس خودرو
سایپا
پارس خودرو
طرح جدید سایپا
طرح جدید پارس خودرو
۱۴۰۴/۰۳/۲۰
/ سایت ایران مزایده
فروش جدید محصولات پارسخودرو از ۲۷ خرداد 1404 آغاز میشود
گروه خودروسازی سایپا در راستای پاسخگویی به تقاضای بازار و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان، از ساعت ۱۰ صبح روز سهشنبه مورخ ۲۷ خرداد، مرحله جدید فروش مح
ثبت نام پارس خودرو
ثبت نام پارس خودرو
۱۴۰۴/۰۳/۲۰
/ سایت ایران جیب
فروش محصولات پارس خودرو از دوشنبه هفته آینده
گروه خودروسازی سایپا در راستای پاسخگویی به تقاضای بازار و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان، از ساعت 10 صبح روز سهشنبه مورخ 27 خرداد ...
فروش
محصولات
فروش
محصولات
پارس خودرو
کوییک
۱۴۰۴/۰۳/۲۰
/ روزنامه دنیای اقتصاد
نشان زرین رضایتمندی مشتری برای فولاد کاوه جنوب کیش
در نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که با حضور صدها برند معتبر کشور برگزار شد، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش موفق به دریافت نشان زرین رضایتمندی مشتری شد و جایگاه خود را در ردیف برندهای معتبر و مشتریمدار کشور تثبیت کرد. اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری سالانه به عنوان بستری معتبر برای تقدیر از شرکتهایی که …
شرکت فولاد
فولاد
شرکت فولاد
فولاد
مشتری
رضایتمندی
۱۴۰۴/۰۳/۱۹
/ سایت اندیشه قرن
فراخوان سایپا؛ شرایط ثبتنام و واریز وجه شاهین اعلام کرد
تریبون اقتصاد_ شرکت خودروسازی سایپا، فراخوان جدیدی را برای متقاضیان خودروی شاهین GL مجهز به سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) صادر کرده است. این فراخوان که به صورت پیشنهادی ارائه شده، فرصتی را برای تکمیل وجه و تحویل این سدان داخلی فراهم میآورد. جزئیات مالی دعوتنامه بر اساس اطلاعات منتشر شده در دعوتنامه، …
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
/ سایت جهان صنعت نیوز
تحویل حضوری خودرو مشتریان گروه خودروسازی سایپا
با آغاز مرحله جدید تحویل حضوری خودرو، گروه خودروسازی سایپا گامی تازه در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان برداشت.
سایپا
سایپا
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
/ روزنامه دنیای اقتصاد
تندیس زرین رضایتمندی مشتریان برای شرکت توسعه آهن و فولاد گلگهر
تندیس زرین رضایتمندی مشتریان به انتخاب هیات داوران نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به شرکت توسعه آهن و فولاد گلگهر اعطا شد.
تجارت
دفتر مقام معظم رهبری
تجارت
دفتر مقام معظم رهبری
صنعت
صنعت و معدن
۱۴۰۴/۰۳/۱۵
/ خبرگزاری ایلنا
پتروشیمی فنآوران موفق به دریافت تندیس زرین رضایتمندی مشتری شد
در نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که با رویکرد اعطای نشان ملی اعتماد مشتریان برگزار شد، شرکت پتروشیمی فنآوران موفق شد با کسب بالاترین امتیاز در ارزیابیها، تندیس زرین این همایش را از آن خود کند.
شرکت پتروشیمی فنآوران
شرکت پتروشیمی فنآوران
۱۴۰۴/۰۳/۱۴
/ سایت اندیشه معاصر
سوپرایز بزرگ سایپا در راه است/ قیمت محصولات سایپا بدون افزایش باقی میماند؟
در راستای پاسخگویی به تقاضای بازار و ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان، از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۹ خردادماه، مرحله جدید فروش محصولات سایپا آغاز می شود.
خودرو
خودرو
۱۴۰۴/۰۳/۱۴
/ سایت اندیشه معاصر
حواشی راجع به شرکت سایپا تمامی ندارد/ افزایش نجومی قیمت ها حقیقت دارد؟
در راستای پاسخگویی به تقاضای بازار و ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان، از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۹ خرداد ماه، مرحله جدید فروش محصولات سایپا آغاز می شود.
خودرو
خودرو
۱۴۰۴/۰۳/۱۴
/ سایت خبر روز
آغاز مرحله جدید طرح فروش فوری سایپا از دوشنبه 19 خرداد
در راستای پاسخگویی به تقاضای بازار و ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان، از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۹ خرداد ماه، مرحله جدید فروش محصولات سایپا آغاز می شود.
فروش قطعی سایپا
فروش فوری سایپا
فروش قطعی سایپا
فروش فوری سایپا
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
/ سایت عصر ترکیه
آغاز فروش محصولات سایپا ازدوشنبه 19 خرداد
در راستای پاسخگویی به تقاضای بازار و ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان، از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۹ خرداد ماه، مرحله جدید فروش محصولات سایپا آغاز می شود.
سایپا
سایپا
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
/ سایت تحلیل بازار
دکا، برند برگزیده و منتخب در نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری
نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از یکصد برند پیشرو در مسیر ارتقای اعتماد مشتریان برگزار شد و تندیس زرین این رویداد به هلدینگ دکا تعلق گرفت.
هلدینگ دکا
معصومه آقا پورعلیشاهی
هلدینگ دکا
معصومه آقا پورعلیشاهی
وزارت میراثفرهنگی
اجلاس سراسری رضایتمندی
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
/ سایت اندیشه معاصر
- آغاز مرحله جدید فروش محصولات سایپا
در راستای پاسخگویی به تقاضای بازار و ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان، از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۹ خردادماه، مرحله جدید فروش محصولات خود را آغاز میشود.
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
/ خبرگزاری ایلنا
اعتمادی از جنس بتن را کسب کرد
در نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، شرکت آرمان بتن راگا موفق شد نشان ملی اعتماد مشتریان را دریافت کند.
آرمان بتن راگا
آرمان بتن راگا
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
/ خبرگزاری مهر
دریافت نشان ملی اعتماد مشتریان توسط کارخانه آرمان بتن راگا
نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتریان در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
سازمان صدا و سیما
کسب و کار
سازمان صدا و سیما
کسب و کار
کسب و کارهای اینترنتی
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
/ سایت اقتصاد ۲۴
در نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد اعطا نشان ملی اعتماد مشتریان؛ تندیس زرین همایش به بیمه دی رسید | اقتصاد24
شرکت بیمه دی در نهمین اجلاس رضایتمندی مشتری که با رویکرد تجلیل از ۱۰۰ برند پیشرو در مسیر ارتقاء اعتماد مشتریان برگزار شد، موفق به کسب مقام برتر شد.
بیمه دی
بیمه دی
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
/ سایت اقتصاد 120
اعطای تندیس زرین نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به «سپینو» بانک صادرات ایران
تندیس زرین نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به انتخاب هیئت داوران و به دلیل ارائه خدمات متنوع و آنلاین بانکی به مشتریان به «سپینو» بانک صادرات ایران اعطا شد.
بانک صادرات
بانک صادرات
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
/ سایت طلا
فروش بزرگ سایپا با قیمت قبلی آغاز شد
در راستای پاسخگویی به تقاضای بازار و ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان، از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۹ خردادماه، مرحله جدید فروش محصولات سایپا آغاز می شود.
شاهین
سایپا
شاهین
سایپا
فروش بزرگ سایپا
ساینا
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
/ خبرگزاری ایلنا
تندیس زرین رضایتمندی مشتری به فولاد خوزستان رسید
نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با محوریت اعطای نشان ملی اعتماد مشتریان، روز یازدهم خرداد ۱۴۰۴ در سالن همایشهای بینالمللی صدا و سیمای تهران برگزار شد.
شرکت فولاد خوزستان
شرکت فولاد خوزستان
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
/ سایت نفت ما
آغاز مرحله جدید فروش محصولات سایپا از ۱۹ خرداد | نفت ما
سایپا در راستای پاسخگویی به تقاضای بازار و ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان، از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۹ خردادماه، مرحله جدید فروش محصولات خود را آغاز خواهد کرد.
محصولات سایپا
خودروسازی
محصولات سایپا
خودروسازی
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
/ روزنامه دنیای اقتصاد
چگونه بدون کارت از خودپرداز بانک پاسارگاد برداشت کنیم؟
بانک پاسارگاد با هدف تسهیل خدمات بانکی و ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان، امکان برداشت وجه نقد از دستگاههای خودپرداز خود را بدون نیاز به همراه داشتن کارت بانکی فراهم کرده است.
ارتقای سطح
پول
ارتقای سطح
پول
خانواده
روابط عمومی
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
/ سایت آخرین خبر
مرحله جدید فروش محصولات سایپا خرداد 1404
تجارت نیوز/ گروه خودروسازی سایپا، مرحله جدید فروش محصولات خود را از هفته آینده آغاز میکند. گروه خودروسازی سایپا در راستای پاسخگویی به تقاضای بازار و ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان، از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۹ خردادماه، مرحله جدید فروش محصولات خود را آغاز خواهد کرد. متقاضیان میتوانند از تاریخ یادشده
فروش
سایپا
فروش
سایپا
خودرو
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
/ سایت جهان صنعت نیوز
سایپا خبر داد؛ آغاز فروش اینترنتی محصولات+جزئیات
در راستای پاسخگویی به تقاضای بازار و ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان، از ساعت ۱۰ صبح امروز دوشنبه ۱۹ خردادماه، مرحله جدید فروش محصولات سایپا آغاز شد.
سایپا
فروش اینترنتی سایپا
سایپا
فروش اینترنتی سایپا
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
/ خبرگزاری همشهریآنلاین
فوری | آغاز مرحله جدید فروش محصولات سایپا با قیمت های قبلی
در راستای پاسخگویی به تقاضای بازار و ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان، از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۹ خردادماه، مرحله جدید فروش محصولات سایپا آغاز می شود.
بازار خودرو
گروه خودروسازی سایپا
بازار خودرو
گروه خودروسازی سایپا
خودرو
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
/ روزنامه عصر اقتصاد
اهدای تندیس زرین رضایتمندی مشتری به پلتفرم «سپینو» بانک صادرات
در نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، پلتفرم بانکداری دیجیتال بانک صادرات ایران با نام «سپینو» به دلیل ارائه خدمات متنوع و آنلاین به مشتریان، موفق به دریافت تندیس زرین این رویداد شد. این اجلاس با حضور مقامات بلندپایه از جمله مشاور رئیسجمهور و مدیران ارشد اقتصادی کشور برگزار شد و از تلاشهای بانک صادرات …
بانک صادرات
پلتفرم «سپینو»
بانک صادرات
پلتفرم «سپینو»
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
/ سایت ایران مزایده
اعلام شرایط فروش جدید محصولات سایپا 1404
گروه خودروسازی سایپا در راستای پاسخگویی به تقاضای بازار و ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان، از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۹ خردادماه، مرحله جدید فروش محصولات
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
/ سایت سیتنا
بانک ملی ایران نشان زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد | سیتنا
در نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، بانک ملی ایران بهعنوان بانک دیجیتال کشور معرفی و با دریافت نشان زرین، مورد تقدیر قرار گرفت.
بانک ملی
معصومه آقاپور علیشاهی
بانک ملی
معصومه آقاپور علیشاهی
دیجیتال
مشتریان
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
/ روزنامه عصر اقتصاد
برداشت وجه بدون کارت از خودپردازهای بانک پاسارگاد
بانک پاسارگاد با هدف تسهیل خدمات بانکی و افزایش رضایتمندی مشتریان، امکان برداشت وجه نقد از دستگاههای خودپرداز را بدون نیاز به کارت بانکی فراهم کرده است. این خدمت نوین که در چارچوب توسعه بانکداری دیجیتال ارائه شده، به ویژه در مواقع اضطراری و عدم دسترسی به کارت، راهکاری سریع و امن برای برداشت پول
بانک پاسارگاد
برداشت وجه بدون کارت
بانک پاسارگاد
برداشت وجه بدون کارت
۱۴۰۴/۰۳/۰۸
/ خبرگزاری ایرنا
تامین اجتماعی بوشهر رتبه برتر کشوری تکریم ارباب رجوع را کسب کرد
بوشهر- ایرنا- مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: کسب رتبه برتر کشوری در رضایتمندی ارباب رجوع (CRM) یکی از افتخارات این استان است که با حفظ کرامت انسانی و ارایه خدمات لازم به ذینفعان در میان ادارات بیمه ای تحقق یافته است.
سازمان تامین اجتماعی
بیمه درمان
سازمان تامین اجتماعی
بیمه درمان
رضایتمندی مشتریان
بوشهر
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
/ سایت بورس 24
فعالیت بانکداری ویدیویی بانک ملت در تمام روزهای هفته و پنجشنبه ها
در راستای تداوم خدمات دهی و افزایش رضایتمندی مشتریان، ساعات کاری خدمت بانکداری ویدیویی بانک ملت تا پایان شهریور ماه افزایش یافته و این خدمت در روزهای پنج شنبه ن...
بانک ملت
خدمات ارتباطی
بانک ملت
خدمات ارتباطی
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
/ سایت جابویژن
استخدام کارشناس رضایتمندی مشتریان در شرکت ماموت خودرو
برای مشاهده آگهی استخدام کارشناس رضایتمندی مشتریان در شرکت ماموت خودرو کلیک کنید و رزومه خود را به صورت رایگان ارسال کنید
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
/ سایت صنعت ماشین
اطلاعیه دوم مدیران خودرو برای پرداخت دیون دولتی
صنعت ماشین: شرکت مدیران خودرو به منظور ارتقای رضایتمندی مشتریان، بازه زمانی پرداخت دیون دولتی را از ۳ ماه به ۶ ماه افزایش داد و اعلام کرد مشتریان میتوانند مبالغ ناشی از افزایش عوارض و حقوق ورودی گمرکی سال ۱۴۰۴ را با یک فقره چک صیادی بدون بهره و با موعد یکم آذر ۱۴۰۴ پرداخت نمایند.
مدیران خودرو
دیون دولتی
مدیران خودرو
دیون دولتی
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
/ سایت عصرخودرو
عصر خودرو - پرداخت دیون دولتی با یک فقره چک شش ماهه بدون بهره
عصر خودرو- شرکت مدیران خودرو به منظور ارتقای رضایتمندی مشتریان، بازه زمانی پرداخت دیون دولتی را از 3 ماه به 6 ماه افزایش داد و اعلام کرد مشتریان میتوانند مبالغ ناشی از افزایش عوارض و حقوق ورودی گمرکی سال 1404 را با یک فقره چک صیادی بدون بهره و با موعد یکم آذر 1404 پرداخت نمایند.
مدیران خودرو (۸۹۵)
تحویل خودرو (۱۷۸)
مدیران خودرو (۸۹۵)
تحویل خودرو (۱۷۸)
عصر خودرو
قیمت
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
/ سایت سیتنا
افزایش انتقال وجه بین بانکی از طریق سامانههای ساتنا،پایا و پل | سیتنا
بر اساس اعلام بانک مسکن، از ابتدای خرداد ماه سال جاری مبالغ انتقال وجه بین بانکی از طریق سامانه های ساتنا، پایا و پل به منظور افزایش رضایتمندی و رفاه حال مشتریان افزایش می یابد.
بانک مسکن
ساتنا
بانک مسکن
ساتنا
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
/ سایت باما
ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو 1401
وضعیت شاخص خدمات فروش خودرو و جدیدترین آمار ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو در ایران به همراه رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش ماشین
خدمات پس از فروش
صنعت خودروسازی
خدمات پس از فروش
صنعت خودروسازی
گزارش کیفیت تولید
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
/ سایت اقتصاد ۲۴
مشتری؛ شریک توسعه بیمه سینا | اقتصاد24
مدیرعامل بیمه سینا در جمع روسای ادارات ستادی، مشتری را شریک توسعه شرکت دانست و بر بالا بردن رضایتمندی مشتریان تاکید کرد.
بیمه سینا
بیمه سینا
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
/ سایت اسب بخار
مدیر فروش خودروهای تجاری گروه بهمن: مسیر موفقیت و تحول فروش خودروهای تجاری با تایید رضایتمندی مشتریان
حضور موفق در بازار خودروهای تجاری و تولید محصولاتی با کیفیت بالا بخشی از دستاوردهای برجسته گروه بهمن در چند سال اخیر است.
خودروهای تجاری گروه بهمن
گروه بهمن
خودروهای تجاری گروه بهمن
گروه بهمن
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
/ سایت تحلیل بازار
مسیر موفقیت و تحول فروش خودروهای تجاری با تایید رضایتمندی مشتریان
مارکلایی، مدیر فروش خودروهای تجاری گروه بهمن گفت: مشتریان گروه بهمن با رضایت خود، این افتخار را به ما بخشیدند که در ۶ سال متوالی صدر نشین خدمات فروش خودروهای تجاری باشیم.
گروه بهمن
بهمن دیزل
گروه بهمن
بهمن دیزل
کامیون
کامیون کشنده امپاور
۱۴۰۴/۰۲/۰۹
/ خبرگزاری ایسنا
نظارت، عامل افزایش رضایتمندی مردم در خدمات آب و فاضلاب
دبیر و مسئول مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: نظارت مؤثر و مستمر بر خط مقدم خدمترسانی در شرکتهای آب و فاضلاب، نقش مهمی در بهبود کمی و کیفی خدمات و افزایش رضایتمندی مردم دارد.
آب و فاضلاب
استان بوشهر
آب و فاضلاب
استان بوشهر
۱۴۰۴/۰۲/۰۹
/ سایت آخرین خبر
سه پروژه هوش مصنوعی در حوزه آب و فاضلاب به مراحل نهایی رسید
مهر/ بوشهر- مسئول مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب با اشاره به نظارت مؤثر و مستمر برای افزایش رضایتمندی مردم گفت: سه پروژه هوش مصنوعی به مراحل نهایی رسید. به گزارش خبرنگار مهر، مهدی سوری صبح سه شنبه در بازدید از اکیپهای حوادث و اتفاقات و مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آ
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
/ روزنامه عصر اقتصاد
توسعه نظام ارجاع و پزشک خانواده به بهبود شاخص های سلامت کمک می کند
مدیر کل سلامت خانواده و نظام ارجاع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: سازمان بیمه سلامت ایران با حمایت راهبردی از توسعه نظام پزشک خانواده و نظام ارجاع، بر آن است، گامی مؤثر در جهت بهبود شاخصهای سلامت و افزایش رضایتمندی بردارد. به گزارش مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران، آناهیتا کشاورزی
بیمه سلامت
مدیر کل سلامت خانواده
بیمه سلامت
مدیر کل سلامت خانواده
۱۴۰۴/۰۱/۲۰
/ سایت دنیای خودرو
رضایتمندی، خدمات گسترده و استانداردهای جدید طرح امداد «سایپا»
نظرسنجیها نشان داد ۹۲.۸ درصد مشتریان امداد خودرو سایپا در طرح خدمات نوروزی رضایت داشتند. در این طرح نارنجیپوشان 8 درصد رشد ناوگان را تجربه کردند.
۱۴۰۴/۰۱/۱۸
/ سایت پدال
ارتقای عملکرد امداد سایپا در نوروز 1404 | مجله پدال
امداد خودرو سایپا در نوروز 1404 توانست با افزایش 12 درصدی ناوگان خود، میانگین زمان انتطار مشتریان را به 32 دقیقه به ازای هر امداد رسانده و رضایتمندی 92.8
۱۴۰۳/۱۲/۲۹
/ سایت اندیشه قرن
تأکید بر تداوم مسیر رشد و توسعه در سال 1404 بیمه تعاون
به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، سید روحاله علیپور یزدی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره بیمه تعاون، در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۴، ضمن تبریک سال نو به بیمهگزاران، نمایندگان و همکاران شرکت، بر تداوم مسیر رشد و توسعه بیمه تعاون در سال جدید تأکید کرد. وی با اشاره به دستاوردهای قابل توجه …
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
/ سایت دنیای خودرو
نقش نمایندگیهای خودرو در جلب رضایتمندی مشتریان
در بحث خودروسازی، رضایتمندی مشتریان یکی از ارکان اصلی موفقیت و توسعه پایدار شرکتها محسوب میشود. نمایندگیهای خودرو بهعنوان حلقه واسط بین خودروسازان و مشتریان، نقش کلیدی در ایجاد اعتماد، وفاداری و تجربه مثبت خرید ایفا میکنند.
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
/ سایت نبض بازار
پرداخت خسارت ۳۵۰ میلیارد ریالی در استان کرمان با حضور مدیرعامل بیمه کوثر
در راستای رضایتمندی مشتریان مبلغ ۳۵۰ میلیارد ریال خسارت آتشسوزی در استان کرمان پس از وقوع حادثه و ارزیابی توسط کارشناسان شرکت در سریعترین زمان ممکن باحضور مدیرعامل بیمه کوثر پرداخت شد.
بیمه کوثر
بیمه کوثر
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
/ سایت ایران جیب
رونق خودروهای کارکرده در بازار با طرح جایگزینی مدیران خودرو
شرکت مدیران خودرو از چند سال گذشته، در اقدامی هوشمندانه و با هدف توسعه بازار محصولات خود و افزایش رضایتمندی مشتریان، طرح جایگزینی خودروهای کارکرده را از طریق شرکت ایرانیان خودرو که مجری این طرح ...
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
/ خبرگزاری ایلنا
رکورد ۱۵ ساله تحویل خودرو در شرکت زامیاد با تحویل بیش از ۵۴ هزار دستگاه شکسته شد
شرکت زامیاد در اسفندماه ۱۴۰۳ موفق شد با تحویل ۵۴ هزار دستگاه خودروی تجاری، رکورد ۱۵ ساله خود را در زمینه تحویل خودرو شکسته و گامی مهم در مسیر رضایتمندی مشتریان بردارد.
سایپا
سایپا
۱۴۰۳/۱۲/۰۹
/ سایت قیمت ۳۶۰
بیامو iX؛ قهرمان رضایت مشتریان در دنیای خودروهای برقی!
بامو iX با کسب ۷۹۰ امتیاز در صدر جدول رضایتمندی مالکان خودروهای برقی ایستاده است
قیمت خودرو
قیمت خودرو
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
/ سایت عصرخودرو
عصر خودرو - افزایش ۱۴۰ درصدی فروش قطعات یدکی در بهمنماه
عصر خودرو- شرکت خدمات فنی رنا با ثبت رکوردی جدید در فروش قطعات یدکی و خدمات پس از فروش، گام بلندی در مسیر توسعه بازار و افزایش رضایتمندی مشتریان برداشته است.
سایپا (۵۶۹۳)
شرکت خدمات فنی رنا (۸)
سایپا (۵۶۹۳)
شرکت خدمات فنی رنا (۸)
عصر خودرو
قیمت
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
/ روزنامه دنیای اقتصاد
چکاپ دوازدهگانه رایگان برای مالکان مینی و بامو
شرکت پرشیا خودرو، به عنوان ارائهدهنده خدمات پس از فروش خودروهای BMW و MINI در ایران، با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان و ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش، کمپین ویژهای را برای مالکان این برندهای معتبر خودرو به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۴ و آغاز سفرهای نوروزی ارائه میدهد.
ایران
خدمات پس از فروش
ایران
خدمات پس از فروش
خودرو
سفرهای نوروزی
۱۴۰۳/۱۲/۰۶
/ سایت پدال
چکاپ 12گانه رایگان خودروهای BMW و MINI پرشیا خودرو ویژه نوروز 1404 | مجله پدال
شرکت پرشیا خودرو، به عنوان ارائهدهنده خدمات پس از فروش خودروهای BMW و MINI در ایران، با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان و ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش،
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
/ سایت عصرخودرو
عصر خودرو - چکاپ ۱۲گانه رایگان خودروهای BMW و MINI پرشیا خودرو ویژه نوروز ۱۴۰۴
عصر خودرو- شرکت پرشیا خودرو، به عنوان ارائهدهنده خدمات پس از فروش خودروهای BMW و MINI در ایران، با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان و ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش، کمپین ویژهای را برای مالکان این برندهای معتبر خودرو به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1404 و آغاز سفرهای نوروزی ارائه میدهد.
ب ام و (۱۱۸۷)
پرشیا خودرو (۲۶۲)
ب ام و (۱۱۸۷)
پرشیا خودرو (۲۶۲)
مینی (۹۵)
عصر خودرو
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
/ روزنامه آرمان امروز
رضایتمندی بیماران از خدمات درمانی تامین اجتماعی استان گلستان
آرمان امروز : دبیر مجمع نمایندگان استان در بازدید از مرحله پایانی نصب ام.آر.آی پیشرفته بیمارستان حکیم جرجانی گرگان گفت: آراستگی، فضای زیبا و تزئینی که برای بیمه شدگان دراین بخش اجرا شده تکریم آمیز ،آرامش دهنده و در شأن مشتریان ومردم و بی نظیر می باشد مهندس سنگدوینی با همراهی دکتر زینلی مدیر درمان [ ]
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
/ منابع متفرقه
پرشیا خودرو در صدر رضایتمندی خدمات پس از فروش پاییز ۱۴۰۳ ؛ کسب رتبه اول در ارزیابی ISQI - آخرین خودرو
طبق گزارش جدید رضایتمندی خدمات پس از فروش مشتریان برای سه ماهه پاییز ۱۴۰۳ که توسط ISQI منتشر شده است، پرشیا خودرو با امتیاز ۸۰۷ بار دیگر موفق به کسب رتبه اول در میان 20 شرکت واردکننده خودرو گردیده است.
پرشیا خودرو
پرشیا خودرو
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
/ خبرگزاری ایلنا
نقش استانداردهای مدیریت رضایتمندی مشتری در رعایت حقوق مصرفکنندگان
در تقویم رویدادها و افتخارات فولاد مبارکه از یکم اسفندماه ماه بهعنوان سالروز دریافت دو گواهینامه مدیریت رضایت مشتریان ISO10004 و مدیریت شکایت مشتریان ISO10002 در سال 1395 یاد شده است و این امر حاکی از آن است که مشتریمداری یکی از ارکان اصلی فولاد مبارکه است.
فولاد مبارکه اصفهان
فولاد مبارکه اصفهان
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
/ سایت سیتنا
بهره برداری از ۱۶۸ پروژه مخابراتی در استان مرکزی | سیتنا
مدیر مخابرات منطقه مرکزی گفت: ۱۶۸ پروژه مخابراتی با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۲۸۶ میلیارد ریال در سطح استان مرکزی و با هدف توسعه و بهبود پوشش شبکه، ارتقای سطح خدمات و افزایش میزان رضایتمندی مشتریان، آماده بهره برداری است.
پروژه مخابراتی
طرح مخابراتی
پروژه مخابراتی
طرح مخابراتی
استان مرکزی
۱۴۰۳/۱۱/۱۹
/ سایت عصرخودرو
عصر خودرو - آغاز فروش محصولات زامیاد با کاربریهای یخچالی، مسقف فلزی و کمپرسی
عصر خودرو- برای نخستین بار، فروش کاربریهای محصولات زامیاد (یخچالی، مسقف فلزی و کمپرسی) در سامانه فروش گروه خودروسازی سایپا آغاز شد؛ این اقدام با هدف توسعه سبد محصولات تجاری، پاسخ به نیاز بازار و افزایش رضایتمندی مشتریان انجام شده است.
زامیاد (۳۳۲)
کمپرسی (۱۱)
زامیاد (۳۳۲)
کمپرسی (۱۱)
یخچال خودرو (۲)
عصر خودرو
۱۴۰۳/۱۱/۰۷
/ خبرگزاری ایلنا
تصفیه هوا آلماپرایم، پیشرو در رضایتمندی مشتریان برای سومین سال متوالی
این شرکت در ارائه محصولاتی با بالاترین کیفیت و خدماتی مطابق با استانداردهای جهانی است. آلماپرایم با رویکردی متمرکز بر سلامت و بهداشت همگانی، موفق شده است اعتماد مشتریان را جلب و نقش مهمی در ارتقای کیفیت زندگی خانوادهها و جامعه در ایران ایفا کند.
آلماپرایم
آلماپرایم
۱۴۰۳/۱۱/۰۳
/ سایت تحلیل بازار
طرح تسهیلاتی “حرکت” بانک رفاه به روز شد
با هدف افزایش سطح رضایتمندی مشتریان بانک رفاه کارگران و ارائه خدمات مطلوب و متمایز به آنان، طرح تسهیلاتی “حرکت” این بانک بهروزرسانی شد.
بانک رفاه کارگران
تسهیلات بانکی
بانک رفاه کارگران
تسهیلات بانکی
وام بانکی
۱۴۰۳/۱۱/۰۳
/ سایت اقتصاد ۲۴
طرح حرکت بانک رفاه کارگران بهروزرسانی شد | اقتصاد24
با هدف افزایش سطح رضایتمندی مشتریان بانک رفاه کارگران و ارائه خدمات مطلوب و متمایز به آنان، طرح تسهیلاتی حرکت این بانک بهروزرسانی شد.
بانک رفاه کارگران
بانک رفاه کارگران
۱۴۰۳/۱۰/۳۰
/ سایت بورس نیوز
۴۰۸ شکایت از ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمه شخص ثالث
هدف بیمه ایران افزایش رضایتمندی در دوره جدید مدیریتی است.
بیمه ایران
رضایتمندی مشتریان
بیمه ایران
رضایتمندی مشتریان
حوادث رانندگی
بیمه گذاران
۱۴۰۳/۱۰/۱۹
/ سایت اقتصاد ۲۴
تسهیلات ویژه بیمه موبایل در جشنواره زمستانه بیمه پارسیان | اقتصاد24
بیمه پارسیان با هدف رضایتمندی بیمه گزاران و ارایه بهترین خدمات به مشتریان خود، جشنواره زمستانه فروش بیمه نامههای موبایل را آغاز کرد.
بیمه پارسیان
بیمه پارسیان
۱۴۰۳/۱۰/۱۶
/ سایت بنکر
بانک شهر وام خرید خودروی وارداتی میدهد
بانک شهر به منظور ارتقاء سطح رضایتمندی شهروندان و مشتریان از خدمات خود، قابلیت ارائه خدمت حساب وکالتی برای خرید
بانک شهر
وام
بانک شهر
وام
وام خرید خودرو
حساب وکالتی
۱۴۰۳/۱۰/۱۵
/ سایت اطلاعات آنلاین
بانک شهر به متقاضیان خرید خودروهای وارداتی تسهیلات میدهد
بانک شهر با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از خدمات این بانک، امکان ارائه خدمت حساب وکالتی برای خرید خودروهای وارداتی دی ماه را به صورت حضوری و غیرحضوری فراهم کرده است.
۱۴۰۳/۱۰/۱۲
/ سایت الف
ارائه خدمت حساب وکالتی در بانک شهر به متقاضیان خرید خودروهای وارداتی دی ماه
بانک شهر با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از خدمات این بانک، امکان ارائه خدمت حساب وکالتی برای خرید خودروهای وارداتی دی ماه را به صورت حضوری و غیرحضوری فراهم کرده است
بانک شهر
بانک شهر
۱۴۰۳/۱۰/۱۱
/ خبرگزاری ایلنا
مادیران؛ ۶۰ سال تعهد به تولید و وطنپرستی
هلدینگ مادیران به عنوان یکی از معتبرترین و موفقترین شرکتهای حوزه IT در ایران، مأموریت خود را در ارائه کالاهای باکیفیت و خدمات پس از فروش به منظور حفظ رضایتمندی مشتریان میداند.
مادیران
مادیران
۱۴۰۳/۱۰/۱۰
/ روزنامه عصر اقتصاد
ارائه خدمات امن و رضایتبخش به مشتریان در اولویت بانک مسکن است
به گفته مشاور مدیرعامل و مدیر امور حراست بانک مسکن، اولویت همکاران بانک مسکن، ارائه خدمات بهینه و تکریم و جلب رضایتمندی مشتریان است.
بانک مسکن
بانک مسکن
۱۴۰۳/۱۰/۰۹
/ روزنامه صمت
زیان ۴میلیارد تومانی در هر ساعت
صنعت خودروسازی کشور با چالشهای متعددی همچون بهرهوری پایین، تنوع و کیفیت پایین محصولات، عدمرضایتمندی مشتریان، ساختارهای مالکیتی و مدیریتی معیوب، عدمتفاهم و درک مشترک تصمیمگیران و ذینفعان اصلی بازار و صنعت خودرو مواجه است. وضعیت نامطلوب مالی، زیان انباشته و بدهی شرکتهای خودروسازی یکی از نتایج اخذ …
خودروسازان
سایپا
خودروسازان
سایپا
شهناز صفایی
۱۴۰۳/۱۰/۰۱
/ سایت خبرفوری
رویکردهای حمایتی بانک قرض الحسنه مهر ایران موجب افزایش رضایتمندی مشتریان شده است
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در خوزستان گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان الگوی بانکداری اسلامی تلاش دارد تا در اجرای ماموریت های خود تحقق رسالتها و مسئولیتهای اجتماعی را در اولویت قرار داده و گزارشهایی که از شعب این بانک در سراسر کشور به گوش میرسد، حاکی از آن است که رویکردهای حمایتی بانک …
بانک قرض الحسنه مهر ایران
بانک قرض الحسنه مهر ایران
۱۴۰۳/۰۹/۲۶
/ خبرگزاری ایلنا
افزایش کیفیت و رضایتمندی مشتریان اصلیترین دغدغه شرکت تولیپس
مدیرعامل شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران (تولیپس) گفت: در حال حاضر، بیش از ۳۵۰ مرکز خدمات پس از فروش در حال ارائه خدمات به مشتریان بوده و اکنون بیش از ۸۰۰ نفر پرسنل به صورت مستقیم در مجموعه ناسیونال مشغول به کار هستند.
تولیپس
تولیپس
۱۴۰۳/۰۹/۲۴
/ روزنامه عصر اقتصاد
12 مقاله علمی بیمه آسیا در همایش بیمه و توسعه پذیرفته شدند
در سی و یکمین همایش ملی و دوازدهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه 12مقاله علمی بیمه آسیا به صورت ارائه و پوستر پذیرفته شد و مدیر عامل بیمه آسیا عضو پنل تاثیر فرهنگ و نهاد سازی در افزایش رضایتمندی مشتریان بود.
بیمه آسیا
بیمه آسیا
۱۴۰۳/۰۹/۲۴
/ سایت روزنامه آگاه
کنترل کیفیت در صنعت چاپ کلید موفقیت برندهای بزرگ
در دنیای مدرن امروز که رقابت میان برندها به اوج خود رسیده، کنترل کیفیت در صنعت چاپ به یکی از ابزارهای کلیدی برای حفظ رقابتپذیری و تامین رضایتمندی مشتریان تبدیل شده است. اهمیت کنترل کیفیت در چاپ به قدری است که میتواند یک برند را از مرحله شهرت به محبوبیت و از مرحله رشد به موفقیتهای پایدار برساند. این …
سیدامین سقراطی
یادداشت
سیدامین سقراطی
یادداشت
چاپ و نشر
۱۴۰۳/۰۹/۲۲
/ سایت پیام اقتصاد
پرداخت به موقع خسارت بهترین روش برای جلب رضایت مشتریان صنعت بیمه است
مدیرعامل بیمه آسیا اظهار داشت: اصلی ترین موضوعی که باید مورد توجه شرکت های بیمه قرار بگیرد، رضایتمندی ارباب رجوع است.
۱۴۰۳/۰۹/۰۴
/ روزنامه دنیای اقتصاد
روشهای موثر برای شناسایی نیازهای مشتریان
همه مدیران و بهویژه مدیران تازهکار که به دنبال کسب موفقیت حداکثری و جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود هستند، باید بدانند که از چه راههایی میتوان برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان اقدام کرد و رضایتمندی کامل و بلندمدت آنها را به دست آورد. آنچه بیش از هر چیزی اهمیت دارد این است که نیازها و اولویتهای …
مدیریت
مدیران سازمانی
مدیریت
مدیران سازمانی
رضایت مشتریان
۱۴۰۳/۰۹/۰۳
/ خبرگزاری ایلنا
اهدای تندیس رضایتمندی مشتریان به شرکت پتروشیمی فنآوران
در چهاردهمین اجلاس ملی مشتریمداری، شرکت پتروشیمی فنآوران موفق به دریافت تندیس رضایتمندی مشتریان شد.
پتروشیمی فن آوران
پتروشیمی فن آوران
دریافت اخبار بیشتر
۱۴۰۳/۰۹/۰۳ - ۰۹:۳۱:۰۹
خرید فالوور واقعی
صندوق اهرمی
فالوور اینستاگرام
رتبه بندی شرکت با هلدینگ پارسه
پنجشنبه ۵ تیر ۱۴۰۴ -
26 June 2025
دریافت اخبار بیشتر
خرید فالوور واقعی
صندوق اهرمی
فالوور اینستاگرام
رتبه بندی شرکت با هلدینگ پارسه