VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
شنبه ۵ مهر ۱۴۰۴ -
27 September 2025
VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
رضایت مشتریان
سایپا
ایران خودرو
خودرو
بانک صادرات
بانک صادرات ایران
بیمه سینا
رایتل
۳ ساعت قبل / سایت رکنا
موج نارضایتی از تیپاکس ؛ از مفقودی بسته ها تا دریافت هزینه های اضافی / نبود نظارت ریشه مشکلات مزمن در خدمات تیپاکس
رکنا اقتصادی: گزارش های مردمی نشان می دهد شرکت تیپاکس با وجود سابقه طولانی در بازار پست خصوصی ایران، به دلیل مشکلاتی مانند مفقودی بسته ها، اخذ هزینه های اضافی، بازگشت بی دلیل مرسوله و پاسخگویی ضعیف، نتوانسته رضایت مشتریان را جلب کند. کارشناسان دلیل اصلی را نبود نظارت و بی توجهی شرکت به بازخوردهای …
تیپاکس
تیپاکس
۴ روز قبل / ۱۴۰۴/۰۷/۰۱ / خبرگزاری ایلنا
نشان برترین برند ارائهدهنده خدمات پشتیبانی اینترنت به رایتل اهدا شد
شرکت خدمات ارتباطی رایتل در دهمین اجلاس استراتژیهای توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکتهای ایران با عنوان طرح انتخاب ملی، موفق به دریافت نشان ملی رتبه نخست در کسب رضایت و اعتماد مشتریان و برترین ارائهدهنده خدمات پشتیبانی اینترنت شد.
رایتل
رایتل
۴ روز قبل / ۱۴۰۴/۰۷/۰۱ / سایت سیتنا
اختصاص رتبه نخست اعتماد مشتریان در طراحی و تولید نرم افزارهای بانکی به شرکت خدمات انفورماتیک
شرکت خدمات انفورماتیک، موفق به دریافت نشان ملی و رتبه نخست در کسب رضایت و اعتماد مشتریان در طراحی و تولید نرم افزارهای بانکی از سوی کمیته ارزیابی دهمین اجلاس استراتژیهای توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکتهای ایران شد.
شرکت خدمات انفورماتیک
فناوری
شرکت خدمات انفورماتیک
فناوری
۴ روز قبل / ۱۴۰۴/۰۶/۳۱ / سایت شهر بورس
افتخار ملی برای رایتل؛ کسب رتبه نخست رضایت مشتری و خدمات پشتیبانی اینترنت
رایتل با دریافت تندیس و لوح تقدیر در طرح انتخاب ملی، بهعنوان برترین اپراتور پشتیبانی اینترنت و جلب اعتماد مشتریان معرفی شد.
۴ روز قبل / ۱۴۰۴/۰۶/۳۱ / مجله پیوست
شرکت خدمات انفورماتیک نشان ملی در کسب رضایت و اعتماد مشتریان در طراحی و تولید نرم افزارهای بانکی دریافت کرد - پیوست
شرکت خدمات انفورماتیک، موفق به دریافت نشان ملی و رتبه نخست در «کسب رضایت و اعتماد مشتریان در طراحی و تولید نرم افزارهای بانکی» از سوی کمیته ارزیابی دهمین اجلاس استراتژیهای توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکتهای ایران شد. به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات انفورماتیک؛ بابک درویش روحانی، مدیرعامل …
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
/ روزنامه چارسوق
خرید بلندپروازانه کرمان موتور
کرمانموتور در ماههای اخیر بیش از هر زمان دیگری به کانون توجه صنعت خودرو کشور تبدیل شده است. این شرکت که تاکنون با سهم ۹ درصدی خود در سایپا نقشآفرینی محدودی داشته، اکنون سودای افزایش سهم تا مرز ۱۵ درصد و دستیابی به یک کرسی در هیاتمدیره دومین خودروساز بزرگ کشور را در سر دارد. اما پرسش اساسی این است؛ …
خودرو
خودروساز
خودرو
خودروساز
کرمان موتور
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
/ خبرگزاری ایلنا
حفظ گواهی استاندارد بینالمللی ISO 15838 در مرکز ارتباط با مشتریان بیمه دی
شرکت بیمه دی با موفقیت در ارزیابیهای دورهای، توانست گواهی معتبر استاندارد بینالمللی ISO 15838 در حوزه مرکز ارتباط با مشتریان را تمدید کند؛ اقدامی که بیانگر تعهد این شرکت به بهبود مستمر کیفیت خدمات و رضایت مشتریان است.
بیمه دی
بیمه دی
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
/ خبرگزاری ایلنا
بهترین نمایندگی فروش قطعات بدنه خودرو
بهترین نمایندگی فروش قطعات بدنه خودرو یعنی پارس بدنه، با تضمین بهترین قیمت و کیفیت توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را کسب کند. پارس بدنه ارائه مشاوره رایگان
قطعات بدنه خودرو
قطعات بدنه خودرو
۱۴۰۴/۰۶/۲۹
/ سایت نبض بازار
بیمه البرز چگونه به تحول دیجیتال دامن زد؟
بیمه البرز با ورود به عرصه نوآوری و تحول دیجیتال نشان داده که آینده صنعت بیمه، آیندهای فناورانه است. خدمات آنلاین این شرکت نه تنها باعث رضایت بیشتر مشتریان شده، بلکه به افزایش بهرهوری داخلی و کاهش هزینهها نیز کمک کرده است.
بیمه
بیمه البرز
بیمه
بیمه البرز
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
/ روزنامه صمت
همکاری موفق بیمه دانا با آموزشوپرورش؛ رضایت فرهنگیان و برنامههای آتی
رضا جعفری، مدیرعامل بیمه دانا، در جریان سفر خود به مشهد مقدس با مدیرکل آموزشوپرورش استان خراسان رضوی دیدار کرد و راهکارهای توسعه همکاریهای مشترک و ارتقای خدمات بیمهای ویژه فرهنگیان را مورد بررسی قرار داد. وی همچنین با حضور در درمانگاه فرهنگیان، ضمن گفتوگو با کارکنان و نمایندگان شعب بیمه دانا در مشهد، …
آموزشوپرورش
بیمهگذاران
آموزشوپرورش
بیمهگذاران
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
/ سایت خودرونویس
رشد ۲۲۷ درصدی نمایندگیهای گروه پرشیا موبیلیتی در ایران
گروه پرشیا موبیلیتی با هدف تنوعبخشی به محصولات، ارتقای خدمات و جلب رضایت حداکثری مشتریان، در سال ۱۴۰۴ شبکه نمایندگان خود را با بالاترین استانداردها در سراسر کشور توسعه میدهد.
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
/ سایت خبرفوری
5 گام ساده برای افزایش کیفیت اتوماسیون خدمات مشتریان
بر اساس گزارش Zendesk درباره روند خدمات مشتریان، در سال ۲۰۲۵ بیش از %۷۱ رهبران کسبوکارها، برای افزایش رضایت مشتریان به شکل مستمر روی بازطراحی مسیر تجربه مشتری سرمایهگذاری میکنند.
خدمات مشتریان
خدمات مشتریان
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
/ سایت تجارت نیوز
دستاورد خصوصیسازی ایرانخودرو برای مردم چه بود؟
خصوصیسازی در هر صنعتی زمانی موفق تلقی میشود که به بهبود عملکرد، افزایش تولید، ارتقای کیفیت و رضایت مشتریان منجر شود. تجربه ایرانخودرو اما تاکنون تصویر دیگری ارائه کرده است؛ کاهش تولید، تداوم مشکلات کیفی، محکومیت به گرانفروشی و فقدان دستاورد ملموس برای مردم.
ایران خودرو
خودرو
ایران خودرو
خودرو
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
/ خبرگزاری تسنیم
موسی رضایی: رضایتمندی بیمهگذاران و تکریم مشتریان محور توسعه شعب است. - تسنیم
مدیرعامل #بیمه_البرز پس از حضور در جمع کارکنان و شبکه فروش شعبه قم، در ادامه سفرهای استانی خود با کارکنان، نمایندگان و شبکه فروش #شعبه_اراک و همچنین انجمن نمایندگان بیمههای استان مرکزی دیدار و گفتوگو کرد.
۱۴۰۴/۰۶/۲۴
/ سایت پرشین خودرو
دلیل افزایش رضایت مشتریان خودروهای سایپا
سایپایدک با گسترش شبکه فروش قطعات یدکی، رضایت مشتریان را افزایش داد.
خودروهای سایپا
خودروهای سایپا
۱۴۰۴/۰۶/۲۴
/ سایت سلام نو
رئیس جمهور: بنگاههای تولیدی برای کارگران مسکن بسازند
مسعود پزشکیان رئیس جمهور با تأکید بر ضرورت جلب رضایت کارکنان و کارگران مراکز تولیدی، خاطرنشان کرد: اگر یک واحد تولیدی میخواهد درست کار کند، باید همزمان ۲ دسته مشتری را راضی نگه دارد، مشتری اول کارگران و کارکنان خودش است که اگر رضایت آنها جلب شود، در این صورت است که رضایت مشتریان خارجی و کسانی که برای …
پزشکیان
مسکن کارگری
پزشکیان
مسکن کارگری
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
/ سایت اقتصاد معاصر
تارا توربو اتومات V4؛ شاید سریعترین خودروی ساخت داخل!
ایرانخودرو از نسخه جدید «تارا توربو اتومات وی۴» رونمایی کرده است؛ محصولی که با قدرت موتور ۱۶۰ اسببخار، گشتاور ۲۴۰ نیوتنمتر و شتاب صفر تا صد ۹ ثانیه، عنوان پرشتابترین خودروی ساخت داخل را به خود اختصاص داده است. اما آیا این اعداد و ارقام میتوانند در جادههای واقعی هم رضایت مشتریان را جلب کنند؟
تارا توربو اتومات V4
تارا
تارا توربو اتومات V4
تارا
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
/ سایت عصرخودرو
عصر خودرو - مصلحت مقطعی در برابر تهدید بقای صنعت خودرو
عصر خودرو- بازار خودرو در ایران طی یک دهه گذشته مانند زخمی مزمن بوده که به جای درمان اساسی، با راهحلهای موقت و تسکیندهنده مدیریت شده است. نظام قیمتگذاری دستوری خودرو نهتنها نتوانسته رضایت مشتریان، خودروسازان یا حتی دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) را جلب کند، بلکه به منبعی پایدار برای سودجویی …
صنعت خودرو ایران (۵۶۰۹)
وزارت صنعت (۲۰۹۸)
صنعت خودرو ایران (۵۶۰۹)
وزارت صنعت (۲۰۹۸)
قیمت گذاری دستوری (۲۵۳)
عصر خودرو
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
/ سایت صفحه اقتصاد
تضمین رضایت مشتریان، پشتوانه پایداری فولاد کویر در بازار است
در مسیر حفظ جایگاه رقابتی در بازار فولاد، فولاد کویر با ارتقای خدمات پس از فروش، گامی مؤثر در افزایش سطح رضایت مشتریان خود برداشته است. تمرکز ویژه بر شناخت دقیق نیازهای صنایع پاییندستی، پاسخگویی سریع، پشتیبانی فنی تخصصی و ارائه راهحلهای انعطافپذیر، مهمترین عوامل در این موفقیت محسوب میشوند.
فولاد کویر
فولاد کویر
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
/ روزنامه عصر اقتصاد
توسعه شبکه فروش سایپا یدک در راستای رضایت مشتریان
سایپایدک با گسترش شبکه فروش قطعات یدکی، رضایت مشتریان را افزایش داد. به گزارش سایپانیوز، علی زارعپور، معاون بازاریابی و فروش سایپایدک، با تأکید بر نقش این شرکت در تأمین قطعات یدکی باکیفیت، گفت: هدف اصلی ما شناسایی نیازهای بازار و عرضه قطعات اصلی در سراسر کشور است. وی افزود: شبکه گسترده نمایندگیها و …
سایپا
سایپا یدک
سایپا
سایپا یدک
عرضه قطعات اصلی
۱۴۰۴/۰۶/۲۰
/ روزنامه رسالت
مرکز معتبر فروش هدایای تبلیغاتی در ایران - روزنامه رسالت
هدایای تبلیغاتی یکی از ابزارهای بازاریابی موثر و هوشمندانه است که موجب تقویت روابط با شرکای تجاری، حفظ ارتباط با مشتریان، افزایش رضایت کارکنان و در نهایت بهبود کسب و کار میشود. خرید این هدیه از مرکز فروش هدایای تبلیغاتی در ایران، باعث افزایش رضایت از خرید و بهبود نتیجه مورد انتظار خواهد شد. خرید
۱۴۰۴/۰۶/۱۸
/ خبرگزاری دانشجو
تدوین و نصب منشور حقوق مشتریان در تمامی شعب بانکها الزامی شد
با تصمیم بانک مرکزی تمامی بانکها موظف شدند منشور حقوق مشتریان را تدوین و در معرض دید مراجعان در تمام شعب کشور نصب کنند؛ اقدامی که گامی اساسی در شفافیت خدمات و ارتقای رضایتمندی است.
۱۴۰۴/۰۶/۱۸
/ سایت نود اقتصادی
نظرسنجی بانک ملی ایران به مناسبت 97مین سالروز تاسیس؛ ما را در خدمترسانی بهتر یاری کنید
بانک ملی ایران به مناسبت ۹۷مین سالروز تأسیس خود، نظرسنجی رضایت مشتریان را با هدف ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت عمومی برگزار میکند.
بانک
بانک ملی
بانک
بانک ملی
تاسیس بانک ملی
۱۴۰۴/۰۶/۱۸
/ سایت پول نیوز
نظرسنجی بانک ملی به مناسبت 97 سالگی
بانک ملی ایران به مناسبت نود و هفتمین سالروز تأسیس خود، نظرسنجی رضایت مشتریان را با هدف ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت عمومی برگزار میکند.
ارتقای خدمات
بانک ملی
ارتقای خدمات
بانک ملی
رضایت عمومی
سالروز تاسیس
۱۴۰۴/۰۶/۱۸
/ سایت افکارنیوز
تحول بزرگ در ایرانخودرو در راه است
ریرا، سورن و رانا رسماً به جمع محصولات بورسی پیوستند. آیا این گامی برای شفافیت بیشتر و رضایت مشتریان است؟
ایرانخودرو
ایرانخودرو
۱۴۰۴/۰۶/۱۷
/ سایت نبض بازار
تحول در ایران خودرو؛ آماده تغییر قیمت ها باشیم؟
ریرا، سورن و رانا رسماً به جمع محصولات بورسی پیوستند. آیا این گامی برای شفافیت بیشتر و رضایت مشتریان است؟
ایران خودرو
ایران خودرو
۱۴۰۴/۰۶/۱۷
/ سایت رویداد ۲۴
سرمایه اصلی بانک تجارت رضایت مشتریان است
مدیرعامل بانک تجارت در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به ظرفیتهای بیشمار موجود برای ارتقاء سطح همکاریهای مشترک بین این بانک و دانشگاه اشاره داشت و برای توسعه تعاملات دوجانبه اعلام آمادگی کرد.
بانک تجارت
بانک تجارت
۱۴۰۴/۰۶/۱۶
/ سایت فرکانس
دیدار مدیرعامل بیمه سرمد با نمایندگان خوزستان؛ تاکید بر ارتقای کیفیت خدمات و توسعه همکاریها
مدیرعامل بیمه سرمد در سفر به خوزستان ضمن بازدید از شعبه و دیدار با نمایندگان این استان، بر اهمیت حفظ و ارتقای کیفیت خدمات و رضایت مشتریان تاکید کرد. در این دیدار چالشها و فرصتهای توسعهای نیز مورد بررسی قرار گرفت.
بیمه سرمد
بیمه سرمد
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
/ سایت روزنو
بیمه البرز؛ پیشگام در ارائه بیمههای خاص و نوآورانه
بیمه البرز با بیش از هفت دهه تجربه و تمرکز بر نوآوری، به یک پیشگام در ارائه بیمههای خاص و نوآورانه تبدیل شده است. این شرکت با پوشش نیازهای پیچیده مشتریان و طراحی محصولات انعطافپذیر، توانسته امنیت مالی و حرفهای گروههای مختلف جامعه را تضمین کند. اهمیت بیمه البرز در ارائه خدمات تخصصی و نوآورانه، نقش …
۱۴۰۴/۰۶/۱۳
/ سایت عصرایران
لاماری در ارزیابی ISQI یک پله صعود کرد؛ ارتقای خدمات پس از فروش به رتبه دوم کشور
شاخص «رضایتمندی مشتریان» نیز با وجود آنکه در سال گذشته عدد قابلقبولی داشت، در سال ۱۴۰۳ ، «3 درصد» ارتقا پیدا کرد. این روند نشاندهنده روند مثبت تعامل با مشتریان و افزایش رضایت آنها در دریافت خدمات پس از فروش است.
لاماری
ارزیابی ISQI
لاماری
ارزیابی ISQI
استاندارد
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
/ سایت اقتصادآنلاین
ارتقای جایگاه خدمات پس از فروش لاماری در جدیدترین گزارش ISQI
آرین پارس موتور
لاماری
آرین پارس موتور
لاماری
رضایت مشتریان
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
/ سایت روزنو
دلیل نارضایتی مردم از کرمان موتور چیست؟
بررسیها نشان میدهد، کرمان موتور که این روزها برای خرید خودروساز دولتی خیز برداشته است، نتوانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند.
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
/ سایت تابناک
کرمان موتور ، مرگ تدریجی یک رویا/نارضایتی مردم بالا گرفت
بررسی ها نشان می دهد، کرمان موتور که این روزها برای خرید خودروساز دولتی خیز برداشته است، نتوانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند.
کرمان خودرو
تولید خودرو
کرمان خودرو
تولید خودرو
واردات خودرو
وزارت صمت
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
/ سایت دنده ۶
فاکتورهای صوری و کمبود قطعه: پشت پرده گرانفروشی خودرو
مجموعه این مشکلات نشان میدهد که خدمات پس از فروش خودروسازان داخلی و مونتاژی، نه تنها رضایت مشتریان را جلب نکرده
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
/ سایت دنیای خودرو
آلمانیها همچنان بیشتر هوای مشتری را دارند
در سالهای اخیر، رضایت مشتریان از محصولات خودرویی به یکی از تعیینکنندهترین شاخصهای ارزیابی موفقیت برندهای خودرو در بازار جهانی تبدیل شده است.
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
/ سایت دنیای خودرو
عدم رضایت مشتریان از پیشفروش خودروسازان
بازار خودرو ایران بار دیگر دچار نوسان شده است. درحالی که واردات خودرو همچنان با چالشهای جدی روبهرو است، قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی روندی صعودی را تجربه میکند.
۱۴۰۴/۰۶/۰۸
/ سایت دنیای خودرو
پرداخت خسارت در برخی شرکتهای بیمه هفتهها طول میکشد
صنعت بیمه خودرو در ایران در حالی هر سال با رشد تعداد خودروهای در حال تردد مواجه است که بخش بزرگی از مشتریان همچنان از کیفیت خدمات بیمهگران رضایت چندانی ندارند.
۱۴۰۴/۰۶/۰۵
/ خبرگزاری تسنیم
ارائه بیش از 4 میلیون خدمت آزمایشگاهی به مشتریان حقیقی و حقوقی - تسنیم
مدیر شبکه آزمایشگاهی کشور گفت: مراکز آزمایشگاهی در مجموع بیش از 4 میلیون خدمت آزمایشگاهی ارائه کردهاند و شاخص رضایت مشتریان به طور متوسط 85 درصد ثبت شده است.
آزمایشگاه
آزمایشگاه
۱۴۰۴/۰۶/۰۴
/ روزنامه مردم سالاری
ضمانت ۱۰۰ هزار کیلومتر پیمایش با تارا توربوشارژ - مردم سالاری آنلاین
گروه صنعتی ایرانخودرو در ادامه رویکرد راهبردی خود برای ارتقای کیفیت محصولات و افزایش رضایت مشتریان، از مجموعه اقدامات ویژه در حوزه گارانتی و خدمات پس از فروش خبر داد.
ایران خودرو
ایران خودرو
۱۴۰۴/۰۶/۰۴
/ سایت دیدارنیوز
از پروندههای واقعی تا رضایت مشتریان؛ چگونه راه پارسی کانادا به یک برند قابل اعتماد تبدیل شد؟
در دنیای امروز که خدمات مهاجرتی به صنعتی پیچیده و پررقابت تبدیل شده، جلب اعتماد متقاضیان تنها با شعار و تبلیغ ممکن نیست.
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
/ سایت اقتصادآنلاین
رئیس هیئت مدیره بانک اقتصادنوین: رضایت مشتریان، افزایش بهرهوری و رشد سود، هدف نهایی برنامههای بانک است
رئیس هیئت مدیره بانک اقتصادنوین با تاکید بر این که تلاش مدیران بانک، کاهش دغدغههای کارکنان است تا آنها با فراغ بال به تحقق اهداف بانک کمک کنند، گفت: رضایت مشتریان، افزایش بهرهوری و رشد سود، هدف نهایی ما از برنامههای بانک است.
بانک اقتصاد نوین
افزایش بهرهوری
بانک اقتصاد نوین
افزایش بهرهوری
رشد سود
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
/ سایت دنده ۶
محبوبترین و منفورترین برندهای خودروی سال ۲۰۲۵
به گزارش دنده 6 - در تازهترین گزارش سالانهٔ شاخص رضایت مشتریان آمریکا (ACSI)، لکسوس و سوبارو به ترتیب عنوان رضایتبخشترین برند
۱۴۰۴/۰۵/۳۰
/ سایت مجله خودرو
جزییات گارانتی محصولات جدید ایرانخودرو اعلام شد + مرداد 1404
گروه صنعتی ایرانخودرو در ادامه رویکرد راهبردی خود برای ارتقای کیفیت محصولات و افزایش سطح رضایت مشتریان، از مجموعه اقدامات ویژه در حوزه گارانتی و
۱۴۰۴/۰۵/۳۰
/ سايت نبض بورس
ضمانت ۱۰۰ هزار کیلومتر پیمایش با تارا توربوشارژ/ اعلام شرایط گارانتی موتور محصولات
گروه صنعتی ایرانخودرو در ادامه رویکرد راهبردی خود برای ارتقای کیفیت محصولات و افزایش رضایت مشتریان، از مجموعه اقدامات ویژه در حوزه گارانتی و خدمات پس از فروش خبر داد.
۱۴۰۴/۰۵/۲۹
/ سایت بورس 24
ایرانخودرو شرایط جدید گارانتی محصولات را اعلام کرد؛ تارا توربوشارژ با ضمانت ۱۰۰ هزار کیلومتر
گروه صنعتی ایرانخودرو در ادامه رویکرد راهبردی خود برای ارتقای کیفیت محصولات و افزایش رضایت مشتریان، از مجموعه اقدامات ویژه در حوزه گارانتی و خدمات پس از فروش...
ایرانخودرو
گارانتی
ایرانخودرو
گارانتی
۱۴۰۴/۰۵/۲۹
/ سایت عصرخودرو
عصر خودرو - ضمانت ۱۰۰ هزار کیلومتر پیمایش با تارا توربوشارژ
عصر خودرو- گروه صنعتی ایرانخودرو در ادامه رویکرد راهبردی خود برای ارتقای کیفیت محصولات و افزایش رضایت مشتریان، از مجموعه اقدامات ویژه در حوزه گارانتی و خدمات پس از فروش خبر داد.
ایران خودرو (۷۱۴۳)
گروه صنعتی ایران خودرو (۲۵)
ایران خودرو (۷۱۴۳)
گروه صنعتی ایران خودرو (۲۵)
خودرو تارا (۱۹۵)
عصر خودرو
۱۴۰۴/۰۵/۲۹
/ خبرگزاری ایلنا
کارت هدیه سازمانی اسنپ مارکت: خریدی بیدردسر همراه با تخفیف برای کارکنان
اسنپمارکت با ارائه خدمات فروش سازمانی، راهکاری نوین برای سازمانها و کسبوکارهایی فراهم کرده است که به دنبال افزایش رضایت کارکنان خود هستند. این خدمات شامل کارتهای هدیه، کدهای تخفیف و بستههای سازمانی مقرونبهصرفه میشود که تجربهای راحت و بهینه از خرید آنلاین کالاهای سوپرمارکتی را برای کارکنان و …
اسنپمارکت
کارت خرید سازمانی
اسنپمارکت
کارت خرید سازمانی
۱۴۰۴/۰۵/۲۹
/ سایت اقتصادآنلاین
بهترین ماشین مناسب اسنپ و تپسی چه گزینههایی هستند؟
با رشد سریع تاکسیهای اینترنتی مانند اسنپ و تپسی، بسیاری از افراد به دنبال انتخاب بهترین خودرو برای فعالیت در این پلتفرمها هستند. انتخاب خودرو مناسب برای کار در تاکسی اینترنتی، علاوه بر راحتی راننده و مسافران، تاثیر مستقیمی بر درآمد، هزینههای نگهداری و رضایت مشتریان دارد.
تاکسی اینترنتی
خودرو
تاکسی اینترنتی
خودرو
اسنپ
تپسی
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
/ سایت صنعت ماشین
افزایش نمره شاخص رضایت مشتریان لاماری
صنعت ماشین: خدمات پس از فروش با کیفیت به عنوان یکی از مهمترین عوامل رضایت مشتریان از خودروسازان شناخته میشود. در این بین، برند لاماری طی سالهای فعالیت خود، شاهد روند روبه رشدی بوده است....
لاماری
لاماری
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
/ سایت عصرخودرو
عصر خودرو - نمایندگی مرکزی کی ام سی ۱۷۷۷
عصر خودرو- کرمان موتور را میتوان یکی از بزرگترین شرکتهای تولید و مونتاژ محصولات باکیفیت در بازار خودروی ایران بهحساب آورد. این شرکت خودروسازی سالیان زیادی است که با ارائه محصولات روز دنیا و خدمات پس از فروش وسیع توانسته رضایت و اعتماد مشتریان را کسب کند. اما برای تجربهٔ خرید رضایتبخش، بهتر است که …
عصر خودرو
قیمت
عصر خودرو
قیمت
مجله های خودرو
ایران خودرو
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
/ سایت خودرونویس
معرفی نمایندگی کرمان موتور کد 1777
گروه خودرویی حیدری با بیش از سالها تجربه در زمینه فروش خودروهای کرمان موتور، بهعنوان بزرگترین و معتبرترین نمایندگی کرمان موتور در ایران شناخته میشود. این مجموعه با هدف ارائه خدمات جامع و حرفهای به مشتریان، امکان خرید خودروهای کرمان موتور را به صورت اقساط فراهم کرده است و توانسته رضایت بالای مشتریان …
۱۴۰۴/۰۵/۲۷
/ سایت نبض بازار
پادجم؛ نمونهای موفق از یک شرکت صنعتی
پادجم نمونهای موفق از یک شرکت صنعتی است که با تمرکز روی بهرهوری، نوآوری، سرمایه انسانی و مدیریت منابع توانسته از رقبای خود متمایز شود. این ترکیب، باعث افزایش کیفیت محصولات و رضایت مشتریان شده و آیندهای روشن برای شرکت ترسیم کرده است.
پتروشیمی پادجم
پتروشیمی پادجم
۱۴۰۴/۰۵/۲۷
/ سایت نبض بازار
خدمت رسانی بیمه سینا به آسیب دیدگان تصادف
بیمه سینا با افزایش سرمایه و تمرکز بر توسعه خدمات خسارت خودرو، توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند و اعتماد عمومی را به برند خود افزایش دهد. استفاده از فناوریهای نوین، ارائه خدمات سریع و شفاف و توسعه شبکه کارشناسان و نمایندگیها، بیمه سینا را به یکی از شرکتهای پیشرو در ارائه خدمات بیمه خودرو در ایران …
بیمه
بیمه سینا
بیمه
بیمه سینا
۱۴۰۴/۰۵/۲۷
/ خبرگزاری ایلنا
معرفی طرح شایان بانک ملت / تسهیلات یک میلیارد تومانی با شرایط و نرخ های جدید
بانک ملت با هدف تنوع بخشی به محصولات اعتباری و کسب رضایت حداکثری مشتریان، تغییراتی را در طرح شایان ایجاد و امتیازات ویژه ای را به این طرح اضافه کرد که از جمله آنها می توان به اعطای تسهیلات یک میلیارد تومانی با نرخ های 14 تا 23 درصد و بازپرداخت تا 48 ماه اشاره کرد.
طرح شایان بانک ملت
طرح شایان بانک ملت
۱۴۰۴/۰۵/۲۷
/ سایت پدال
خدمات پس از فروش برند اکستریم؛ تعریفی نو از رضایت مشتری - پدال
برند لوکس اکستریم با ۲۵ مرکز خدمات فعال در کشور، استانداردی تازه در خدمات پس از فروش خودرو و رضایت مشتریان ایجاد کرده است.
۱۴۰۴/۰۵/۲۶
/ سایت بورس 24
بانک ملت «طرح شایان» را با تسهیلات یک میلیارد تومانی و نرخهای جدید معرفی کرد
بانک ملت با هدف تنوع بخشی به محصولات اعتباری و کسب رضایت حداکثری مشتریان، تغییراتی را در طرح شایان ایجاد و امتیازات ویژه ای را به این طرح اضافه کرد که از جمله...
طرح شایان
بانک ملت
طرح شایان
بانک ملت
۱۴۰۴/۰۵/۲۴
/ سایت تجارت نیوز
از شعار خودکفایی تا واقعیت مونتاژکاری / لوازم خانگی تولید داخل رضایت مشتریان را جلب میکند؟
ممنوعیت واردات لوازم خانگی در ایران که با هدف حمایت از تولید داخل و مقابله با تحریمها اجرا شد، پس از بیش از یک دهه تجربه، بهجای ایجاد رقابت و ارتقای کیفیت، بازاری انحصاری با محصولات مونتاژی و حق انتخاب محدود برای مصرفکنندگان ایجاد کرده است.
بازار لوازم خانگی
تولید لوازم خانگی
بازار لوازم خانگی
تولید لوازم خانگی
قیمت لوازم خانگی
ممنوعیت واردات
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
/ سایت خبرفوری
چگونه سبک جدیدی برای جلب رضایت مشتریان شکل میگیرد؟
روز گذشته شرکت «نگین تندیس الماس» یک نشست خبری درباره آمادگی این شرکت برای ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای تویوتا و مرسدسبنز برگزار کرد. در این نشست خبری جمعی از اصحاب رسانه حضور داشتند.
بازار خودرو
رضایت مشتریان
بازار خودرو
رضایت مشتریان
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
/ سایت خودرونویس
کدام خودروهای چینی بیشترین رضایت مشتری را دارند؟
در سالهای اخیر، برندهای چینی با سرعتی چشمگیر به بازار خودروی ایران وارد شدند و حالا در صدر پرفروش ترین خودروهای خارجی قرار گرفتند اما این افزایش حضور، با افزایش انتخابها نیز همراه بوده است؛ انتخابی که گاهی برای مشتریان گیجکننده است.
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
/ سایت اتاق ایران
تمرکز بر ساماندهی مجوزها و بهبود بیمه رانندگان، در دستور کار کمیسیون حملونقل اتاق سمنان
در نشست کمیسیون حملونقل اتاق سمنان با تأکید بر اهمیت رسیدگی به وضعیت بیمه تکمیلی رانندگان، اظهار شد: رسیدگی به رانندگان نهتنها به ارتقای امنیت شغلی آنان کمک میکند، بلکه بر کیفیت خدمات و رضایت مشتریان نیز اثرگذار است.
اتاق سمنان
اتاق سمنان
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
/ سایت اکوایران
کلید افزایش بهرهوری
مریم امیراحمدی، مدیر فناوری فروش شرکت پخش ساتراپ دینا، میگوید: امروزه با گسترش روند جهانی و افزایش رقابت در بازارها، سازمانها برای بقا باید به دنبال افزایش رضایت مشتریان و حفظ وفاداری آنها باشند. این امر از طریق کاهش هزینهها، افزایش بهرهوری و خلاقیت ممکن میشود.
رزا امیراحمدی
رزا امیراحمدی
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
/ سایت اقتصادآنلاین
از رکورد ۲۱۲ هزار سفارش در روز تا رفتار خرید ایرانیها در گزارش سالانه اُکالا
گزارش عملکرد سالانه اُکالا با عنوان «رسیدن و رساندن» منتشر شد؛ گزارشی که علاوه بر ثبت رکورد ۲۱۲ هزار سفارش روزانه در اسفند ۱۴۰۳، جزئیاتی از گسترش شبکه فروشگاهها، تغییرات الگوی خرید در شهرهای مختلف و آمارهای تازه از سرعت تحویل و رضایت مشتریان را ارائه میدهد.
بازار آنلاین
اُکالا
بازار آنلاین
اُکالا
گزارش عملکرد سالانه
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
/ سایت پرشین خودرو
دلیل سود ۱۰۰۰ میلیاردی سایپا
سایپا در چهار ماه نخست سال جاری عملکردی کمسابقهای را به ثبت رسانده و گامهای مهمی در اصلاح ساختار، بهبود بهرهوری و جلب رضایت مشتریان برداشته است.
سایپا
سایپا
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
/ روزنامه دنیای اقتصاد
سایپا رکورد تحویل روزانه خودرو را شکست
دنیای اقتصاد: سایپا با ثبت رکورد تحویل روزانه خودرو و رشد 12.5 درصدی تحویل در چهار ماه ابتدایی سال، گام مهمی در جلب رضایت مشتریان برداشت.
خودرو
رشد
خودرو
رشد
سایپا
تحویل
۱۴۰۴/۰۵/۲۰
/ سایت انتخاب
خاموشیهای برق؛ قاتل خاموش اقتصاد دیجیتال
خسارت دیگر ناشی از کاهش رضایت مشتریان و احتمال مهاجرت آنان به شبکههای رقیب است که درآمد اپراتورها را به شکل قابل توجهی کاهش میدهد. در تحقیقی که روی اپراتورهای بزرگ در اروپا انجام شد، مشخص گردید که هر ساعت قطعی برق منجر به کاهش درصد قابل توجهی از درآمدهای روزانه این شرکتها میشود.
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
/ سایت افکارنیوز
چگونه در سایت فروش فوق العاده سایپا ثبت نام کنیم؟
گروه خودروسازی سایپا، یکی از بزرگترین و قدیمیترین خودروسازان کشور، همواره با هدف ارتقاء سطح رضایت مشتریان و افزایش توان خرید متقاضیان، طرحهای متنوع فروش را ارائه میدهد. فروش فوقالعاده سایپا یکی از پرطرفدارترین طرحهای این مجموعه است که در آن خودروهای پرفروش این شرکت با شرایط ویژه و تحویل فوری به …
سایپا
سایپا
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
/ خبرگزاری ایلنا
از کجا تجهیزات آرایشگاهی بخرم؟
راهاندازی یک سالن زیبایی یا نوسازی تجهیزات آن، از مهمترین اقدامات برای ارائه خدمات حرفهای و جلب رضایت مشتریان است. صندلی آرایشگاهی مناسب، سرشور باکیفیت، تخت اپیلاسیون استاندارد، ترولی، آینه و سایر لوازم، همگی مستقیماً بر راحتی مشتری، سرعت عملکرد آرایشگر و جذابیت فضای سالن تأثیر میگذارند.
شمس صنعت
شمس صنعت
۱۴۰۴/۰۵/۱۷
/ سایت فوتبالی
شایعه یا واقعیت؛ فرعباسی به تبریز میرود؟
پایگاه خبری فوتبالی- اخباری درباره احتمال انتقال دروازهبان استقلال به تراکتور منتشر شده است.به گزارش فوتبالی، حبیب فرعباسی دروازهبان فصل پیش ملوان در حالی به استقلال آمد که گفته میشود این دروازهبان انتخاب ساپینتو نبوده و مربی پرتغالی از جذب او رضایت ندارد و به مدیران استقلال اعلام کرده که میتوانند …
استقلال
ملوان بندرانزلی
استقلال
ملوان بندرانزلی
تراکتور
گلگهر سیرجان
۱۴۰۴/۰۵/۱۷
/ سایت اصلاحات نیوز
رشد ۶۲ درصدی حاشیه سود خالص عملیاتی در ۴ ماه طلایی اول ۱۴۰۴ بانک صادرات ایران
بانک صادرات ایران همچنان در مسیر رشد پایدار منابع و بهبود شاخص رضایت مشتریان قدم بر میدارد که میوه استقبال از خدمات نماد وبصادر در جهش ۶۲ درصدی حاشیه سود عملیاتی بانک در ۴ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال به وضوح نمایان است.
بانک صادرات ایران
سود خالص عملیاتی
بانک صادرات ایران
سود خالص عملیاتی
شاخص رضایت مشتریان
وبصادر
۱۴۰۴/۰۵/۱۶
/ سایت پرشین خودرو
مدیرعامل ایران خودرو: ریرا باید باکیفیتترین محصول تولیدی باشد
خودرو ریرا باید باکیفیتترین محصول گروه صنعتی ایرانخودرو و دارای بالاترین سطح رضایت مشتریان باشد.
مدیرعامل ایران خودرو
مدیرعامل ایران خودرو
۱۴۰۴/۰۵/۱۵
/ خبرگزاری مهر
رشد ۶۲ درصدی حاشیه سود خالص بانک صادرات ایران در ۴ ماه اول ۱۴۰۴
بانک صادرات ایران با بهبود خدمات و افزایش رضایت مشتریان، در ۴ ماهه نخست امسال شاهد رشد ۶۲ درصدی حاشیه سود عملیاتی نسبت به مدت مشابه پارسال بوده است.
بانک صادرات
سامانه کدال
بانک صادرات
سامانه کدال
بانکداری دیجیتال
۱۴۰۴/۰۵/۱۴
/ سایت نبض بازار
موسسه ملل؛ پیوند اقتصاد و اجتماع با محوریت رضایت مشتریان
در شرایطی که بسیاری از نهادهای مالی تمرکز خود را صرفاً بر سودآوری گذاشتهاند، موسسه اعتباری ملل با رویکردی متفاوت، موفق شده است میان ایفای مسئولیت اجتماعی و رشد اقتصادی توازن برقرار کند. حمایت از جوانان در مسیر ازدواج و فرزندآوری، پرداخت سود مطلوب به سپردهگذاران و بخشودگی جرایم بدهکاران، بخشی از عملکرد …
موسسه ملل
موسسه ملل
۱۴۰۴/۰۵/۱۴
/ سایت دلگرم
چگونه یک باشگاه ورزشی را به صورت حرفه ای مدیریت کنیم؟
مدیریت حرفه ای باشگاه ورزشی با ابزارهای هوشمند و دیجیتال، راه حلی برای کاهش بی نظمی و افزایش رضایت مشتریان.
مدیریت باشگاه
رزرو آنلاین
مدیریت باشگاه
رزرو آنلاین
نظم دیجیتال
۱۴۰۴/۰۵/۱۴
/ روزنامه مردم سالاری
سایپا رکورد تحویل روزانه خودرو را شکست - مردم سالاری آنلاین
سایپا با ثبت رکورد تحویل روزانه خودرو و رشد ۱۲.۵ درصدی تحویل در چهار ماه ابتدایی سال، گام مهمی در جلب رضایت مشتریان برداشت.
سایپا
سایپا
۱۴۰۴/۰۵/۱۴
/ سایت پرشین خودرو
رکورد تحویل حضوری خودروهای داخلی و وارداتی سایپا به مشتریان
سایپا با ثبت رکورد تحویل روزانه خودرو و رشد ۱۲.۵ درصدی تحویل در چهار ماه ابتدایی سال، گام مهمی در جلب رضایت مشتریان برداشت.
سایپا
سایپا
۱۴۰۴/۰۵/۱۴
/ سایت صفحه اقتصاد
سایپا رکورد تحویل روزانه خودرو را شکست/ رشد ۱۲.۵ درصدی تحویل در چهار ماهه نخست سال جاری
سایپا با ثبت رکورد تحویل روزانه خودرو و رشد ۱۲.۵ درصدی تحویل در چهار ماه ابتدایی سال، گام مهمی در جلب رضایت مشتریان برداشت.
سایپا
سایپا
۱۴۰۴/۰۵/۱۴
/ سایت عصرخودرو
عصر خودرو - توزیع روزانه ۳۵۰ هزار قطعه یدکی خودرو در کشور با لجستیک هوشمند ایساکو
عصر خودرو- گسترش شبکه مشتریان و افزایش تنوع محصولات، خدمات پسازفروش را به یکی از ارکان کلیدی حفظ رضایت مشتریان و پایداری برندها در صنعت خودرو تبدیل کرده است. سرعت، دقت و دسترسی آسان به قطعات یدکی از جمله عواملی است که میتواند تجربه مشتری را بهبود بخشد و اعتماد به خدمات را افزایش دهد.
ایران خودرو (۷۱۲۹)
ایساکو (۳۵۰)
ایران خودرو (۷۱۲۹)
ایساکو (۳۵۰)
خدمات پس از فروش (۳۹۵)
عصر خودرو
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
/ خبرگزاری همشهریآنلاین
چگونه یک نرمافزار حرفهای مدیریت شکایات مبتنی بر ایزو 10002 انتخاب نماییم؟
در دنیای رقابتی امروز، شکایات مشتریان تهدید نیستند، بلکه فرصتی برای بهبود مستمر و افزایش رضایتاند. انتخاب یک نرمافزار مدیریت شکایات مبتنی بر استاندارد ISO 10002، نقطهعطفی در تحول دیجیتال و ارتقای تجربه مشتری در سازمانها محسوب میشود.
رپرتاژ آگهی
نرم افزار
رپرتاژ آگهی
نرم افزار
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
/ خبرگزاری تسنیم
از هوشمندسازی تا سرویس امن ارسال مرسولات ارزشمند+فیلم - تسنیم
معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست از پروژه ملی جینف، افتتاح دستگاه سورتینگ هوشمند در همدان و افزایش رضایت مشتریان خبر داد و گفت: مسیر ارتقای کیفیت خدمات پستی همواره ادامه دارد.
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
/ روزنامه صمت
خدمات نوین بانکی و جلبرضایت مشتری
شهرام شیرکوند ـ پژوهشگر اقتصادی
بانکداری
مشتریان
بانکداری
مشتریان
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
/ سایت اعتماد آنلاین
زندگی قسطی؛ مردم مرغ و گوشت و اقلام ضروری را قسطی میخرند!
روزنامه اعتماد نوشت: بررسیهای میدانی در برخی نقاط پایتخت نشان میدهد فروشگاههای خرد، از سوپرمارکتها تا فروشندگان اقلامی مانند رنگ، پلاستیک و شیرآلات، برای جلب رضایت مشتریان و حفظ گردش فروش، پرداخت اقساطی یا نسیه را حتی بدون ضامن یا چک پذیرفتهاند.
خرید قسطی گوشت قرمز
قسط
خرید قسطی گوشت قرمز
قسط
۱۴۰۴/۰۵/۱۲
/ سایت اقتصادآنلاین
همراهی همیشگی، خدمات بی نقص؛ تجربه خدمات پس از فروش VIP با فونیکس
در بازار رقابتی صنعت خودرو، رضایت از خرید خودرو تنها با کیفیت سنجیده نمیشود، بلکه خدمات پس از فروش نقش تعیینکنندهای در رضایت واقعی مشتری دارد. برند فونیکس با شناخت دقیق این نیاز، یک سیستم خدمات پس از فروش کامل، سریع و مطمئن را طراحی کرده تا مشتریان بتوانند با خیالی آسوده از خدمات خودروی لوکس خود …
فونیکس
تحویل خودرو
فونیکس
تحویل خودرو
کیفیت خودرو
خودروهای لوکس
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
/ سایت تحلیل بازار
مثلث طلایی «ایران خودرو»
مدیریت ایران خودرو در ۵-۶ ماه گذشته کوشیده از مسیر افزایش تولید، ارتقای کیفیت و بهبود خدمات پس از فروش، رضایت مشتریان را بیش از هر دوره دیگری جلب و اعتبار اسب آبیرنگ را برگرداند.
ایران خودرو
شرکت ایران خودرو
ایران خودرو
شرکت ایران خودرو
تولید خودرو
صنعت خودرو
۱۴۰۴/۰۵/۰۷
/ روزنامه دنیای اقتصاد
بازار رقابتی در روابط بینالملل
دنیایاقتصاد - علیرضا کتانی: اقتصاددانان تاکید دارند که بازارها زمانی بهترین عملکرد را دارند که شرکتهای زیادی برای جلب رضایت مشتریان با یکدیگر رقابت کنند. آنها وقتی بد عمل میکنند که تنها چند شرکت غالب، کل بازار را بین خود تقسیم کرده باشند. بنابراین اقتصاددانان به یک معیار نیاز دارند تا مشخص کنند آیا …
رقابت
روابط بین الملل
رقابت
روابط بین الملل
سیاست خارجی
شاخص
۱۴۰۴/۰۵/۰۶
/ سایت اندیشه قرن
ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو/ آغاز فروش فوری ایران خودرو از 6 مرداد/ لینک ثبت نام پیش فروش ایران خودرو
ایرانخودرو مرحله جدید فروش فوری و فوقالعاده محصولات خود را با عرضه ۱۱ مدل متنوع آغاز میکند؛ اما سیاستهای فروش و تحویلهای تأخیری این شرکت، پرسشهایی درباره رضایت مشتریان و اعتماد به این خودروساز مطرح کرده است.
۱۴۰۴/۰۵/۰۶
/ سایت اقتصاد ایرانی
کاسبی جدید ایرانخودرو با سه روش جدید فروش فوری + شرایط
اقتصادایرانی:ایرانخودرو مرحله جدید فروش فوری و فوقالعاده محصولات خود را با عرضه ۱۱ مدل متنوع آغاز میکند؛ اما سیاستهای فروش و تحویلهای تأخیری این شرکت، پرسشهایی درباره رضایت مشتریان و اعتماد به این خودروساز مطرح کرده است.
ایران خودرو
ایران خودرو
۱۴۰۴/۰۵/۰۸
/ سایت اقتصادآنلاین
تاکید مدیران ارشد بانک اقتصادنوین بر لزوم توسعه همه جانبه بانک
در جریان سفر مدیران ارشد بانک اقتصادنوین به منطقه شمال ایران، بر لزوم بهبود هر چه بیشتر خدمات رسانی به مشتریان، افزایش کیفیت منابع و سود بانک و نیز تلاش برای افزایش سطح رضایت کارکنان تاکید شد.
بانک اقتصاد نوین
خدمترسانی
بانک اقتصاد نوین
خدمترسانی
۱۴۰۴/۰۵/۰۵
/ روزنامه شرق
کمپین تابستانه خدمات پس از فروش آرین موتور
تابستان امسال با خدماتی ویژه و فرصتی استثنایی برای صاحبان خودروهای میتسوبیشی همراه شده است. شرکت آرین موتور، نماینده رسمی برند میتسوبیشی در ایران، با هدف افزایش رضایت مشتریان، حفظ سلامت خودروها و ارائهی تجربهای دلنشین از رانندگی در فصل گرما، کمپینی گسترده در حوزهی خدمات پس از فروش برگزار میکند.
خدمات پس از فروش
آرین موتور
خدمات پس از فروش
آرین موتور
کمپین تابستانه
۱۴۰۴/۰۵/۰۵
/ روزنامه دنیای اقتصاد
استقبال از کمپین «بازدید رایگان خودرو»
شرکت «مدیران خودرو» با هدف ارتقای ایمنی، افزایش رضایت مشتریان و پشتیبانی از دارندگان خودروهای تحت گارانتی، کمپین سراسری «بازدید رایگان خودرو» را با استقبال چشمگیر مشتریان با موفقیت به پایان رساند.
خدمات پس از فروش
خدمت رسانی
خدمات پس از فروش
خدمت رسانی
خودرو
صنعت
۱۴۰۴/۰۵/۰۱
/ سایت عصرخودرو
عصر خودرو - ویژه دارندگان خودروهای میتسوبیشی
عصر خودرو- تابستان امسال با خدماتی ویژه و فرصتی استثنایی برای صاحبان خودروهای میتسوبیشی همراه شده است. شرکت آرین موتور، نماینده رسمی برند میتسوبیشی در ایران، با هدف افزایش رضایت مشتریان، حفظ سلامت خودروها و ارائهی تجربهای دلنشین از رانندگی در فصل گرما، کمپینی گسترده در حوزهی خدمات پس از فروش برگزار …
میتسوبیشی (۳۲۴)
آرین موتور (۱۴۹)
میتسوبیشی (۳۲۴)
آرین موتور (۱۴۹)
خودرو خارجی (۵۹۵)
عصر خودرو
۱۴۰۴/۰۴/۳۱
/ سایت آخرین خبر
اقرار پاگانی؛ پروژه ابرخودروی الکتریکی به دلیل تقاضای صفر مشتریان لغو شد!
آخرین خودرو/ شرکت پاگانی در حال حاضر هیچ مشکلی در فروش محصولات خود ندارد. با تولید سالانه حدود ۵۰ دستگاه خودرو، خریداران ثروتمند این برند با رضایت کامل در لیستهای انتظار طولانی باقی میمانند تا ابر خودروی ایتالیایی دستساز خود را تحویل بگیرند. اما اکنون مشخص شده اگر این شرکت به تولید یک ابر خودروی
پاگانی
خودرو
پاگانی
خودرو
۱۴۰۴/۰۴/۳۱
/ سایت پدال
خدمت رسانی بدون وقفه مدیران خودرو به مشتریان پس از چالشهای اخیر - پدال
پایان موفق کمپین بازدید رایگان مدیران خودرو با خدمترسانی به بیش از ۲۰ هزار خودرو؛ گامی در راستای افزایش رضایت و ایمنی مشتریان
۱۴۰۴/۰۴/۳۱
/ سایت اقتصاد پویا
انتصاب خانم بیات به عنوان مدیر جدید شعبه میرداماد بیمه آرمان - سایت خبری اقتصاد پویا
در این مراسم، آقای خاتمی ضمن تبریک به خانم بیات، بر اهمیت نقش مدیریت در تحقق اهداف سازمانی و ارائه خدمات بهتر به مشتریان تأکید کردند. خانم بیات نیز با ابراز خرسندی از این انتصاب، وعده داد که تمام تلاش خود را برای ارتقاء کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشتریان به کار خواهد گرفت.
۱۴۰۴/۰۴/۳۱
/ سایت پرشین خودرو
چند خودرو در بازدید رایگان مدیران خودرو حاضر شدند؟
شرکت مدیران خودرو در راستای افزایش ایمنی، ارتقاء رضایت مشتریان و حمایت از دارندگان خودروهای تحت گارانتی، کمپین سراسری بازدید رایگان خودرو را با استقبال گسترده مشتریان به پایان رساند.
مدیران خودرو
مدیران خودرو
۱۴۰۴/۰۴/۳۱
/ سایت صفحه اقتصاد
خدمات رسانی مطلوب بانک مسکن به مشتریان / سهیم شدن در اجر معنوی فعالیت های خیرخواهانه بانک مسکن با افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز
برنده قرعهکشی حسابهای قرضالحسنه پس انداز بانک مسکن در سال گذشته با اعلام رضایت از خدماتدهی این بانک گفت: امیدوارم مردم با افتتاح حساب قرضالحسنه پس انداز در بانک مسکن در اجر معنوی حاصل از فعالیت این بانک در امور خیرخواهانه سهیم شوند.
بانک مسکن
بانک مسکن
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
/ سایت رویداد ۲۴
تعادل میان رضایت مشتریان و منافع سهامداران، راهبرد اصلی بیمه سینا
مدیرعامل هلدینگ مالی و سرمایهگذاری سینا با اشاره به دو ذینفع اصلی بیمه سینا گفت: «باید به گونهای عمل کنیم که یک تعادل صحیح بین رضایت مشتریان و منافع سهامداران برقرار شود.
بیمه سینا
بیمه سینا
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
/ سایت ایران جیب
4 فاکتور بسیار مهم انتخاب اکستریم VX از نگاه مشتریان
این خودرو با تمرکز بر سه محور کلیدی تکنولوژی سطح بالا، سیستمهای کمکی هوشمند، و فضای بزرگ و لوکس، رضایت کاملی را برای خانوادههای ...
اکستریم
VX
اکستریم
VX
۱۴۰۴/۰۴/۲۹
/ سایت بورس 24
ارائه تسهیلات طرح طلوع ویژه مشتریان فعال بانک ایران زمین
بانک ایران زمین با هدف تکمیل ارائه خدمات اعتباری و افزایش رضایت مشتریان خود اقدام به اعطای تسهیلات طلوع، ویژه مشتریان فعال این بانک کرده است...
طرح طلوع ویژه مشتریان فعال
طرح طلوع ویژه مشتریان فعال
۱۴۰۴/۰۴/۲۹
/ سایت اقتصادآنلاین
ادامه خدمات ۲۴ ساعته در فروشگاه شهروند بیهقی؛ تنها شعبه شبانهروزی فعال در تمام سال
فروشگاه شهروند بیهقی در راستای افزایش رضایتمندی و رفاه حال مشتریان، به عنوان تنها شعبه شبانهروزی این مجموعه، همچنان بهصورت ۲۴ ساعته به شهروندان خدمات ارائه میدهد.
فروشگاه شهروند
فروشگاه شهروند
۱۴۰۴/۰۴/۲۸
/ سایت عصرخودرو
عصر خودرو - تخفیف بیمه بدنه سالی چند درصد است؟
عصر خودرو- با توجه به افزایش قیمت خودروها و قطعات یدکی در سالهای اخیر، هزینههای مربوط به بیمه بدنه نیز افزایش یافته است. در این میان، شرکتهای بیمه برای جلب رضایت مشتریان و کاهش بار مالی بیمهگزاران، تخفیفات متنوعی را ارائه میدهند. این تخفیفات میتوانند هزینههای بیمه بدنه را به شکل چشمگیری کاهش دهند …
عصر خودرو
قیمت
عصر خودرو
قیمت
مجله های خودرو
ایران خودرو
۱۴۰۴/۰۴/۲۷
/ خبرگزاری ایلنا
چطور پیجر در کارواش و استخر، خدمات شما را حرفهایتر میکند؟
برند AHK یکی از پیشتازان طراحی و تولید پیجرهای بیسیم در ایران است که با ارائه سیستمهای هوشمند مدیریت نوبت، توانسته رضایت مشتریان و سرعت سرویسدهی را در مراکز خدماتی مانند کارواشها و استخرها به طرز چشمگیری افزایش دهد.
پیجر در کارواش
برند AHK
پیجر در کارواش
برند AHK
پیجر در استخر
دریافت اخبار بیشتر
۱۴۰۴/۰۴/۲۷ - ۱۵:۳۷:۰۷
سررسید تبلیغاتی
نرم افزار نگهداری و تعمیرات، پیشگیری قبل از خرابی
فروش خودرو
فالوور اینستاگرام
خرید فالوور واقعی
شنبه ۵ مهر ۱۴۰۴ -
27 September 2025
دریافت اخبار بیشتر
سررسید تبلیغاتی
نرم افزار نگهداری و تعمیرات، پیشگیری قبل از خرابی
فروش خودرو
فالوور اینستاگرام
خرید فالوور واقعی