تقویت پایگاههای اورژانس جادهای، اولویت راهبردی استان مرکزی است
ایرنا/ استاندار مرکزی گفت: توسعه و تقویت پایگاههای اورژانس جادهای با هدف کاهش تلفات سوانح رانندگی، ارتقای سرعت خدماترسانی و افزایش پوشش امدادی، از اولویتهای راهبردی این استان است. مهدی زندیه وکیلی در آیین عملیات اجرایی ۲ پایگاه اورژانس در منطقه آبگرم محلات، افزود: احداث پایگاههای امداد جادهای