VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
جمعه ۲۱ دی ۱۴۰۳ -
10 January 2025
VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
سامانه 195
۳۸ ساعت قبل / روزنامه شرق
امکان ثبت شکایت از تماسهای صوتی تبلیغاتی فراهم شد
سرپرست معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات از ایجاد امکان ثبت شکایت از تماسهای صوتی ارزش افزوده تبلیغاتی مزاحم و ناخواسته در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات 195 خبر داد.
تبلیغات
شکایت
تبلیغات
شکایت
رگولاتوری
۴۲ ساعت قبل / سایت دیجیاتو
ثبت شکایت از تماسهای صوتی ارزشافزوده تبلیغاتی ممکن شد
در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵
۴۲ ساعت قبل / خبرگزاری ایلنا
ثبت شکایت از تماسهای صوتی تبلیغاتی مزاحم در سامانه ۱۹۵
سرپرست معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات گفت: مشترکین سرویسهای ارتباطی در صورت دریافت تماسهای صوتی ارزش افزوده تبلیغاتی مزاحم و ناخواسته میتوانند در سامانه ۱۹۵ شکایت خود را ثبت کنند.
تماس صوتی مزاحم
تماس صوتی تبلیغاتی
تماس صوتی مزاحم
تماس صوتی تبلیغاتی
معاونت امور پستی
۴۴ ساعت قبل / سایت تیتر کوتاه
ثبت شکایت از تماس های تبلیغاتی مزاحم آغاز شد
سرپرست معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات از ایجاد امکان ثبت شکایت از تماسهای صوتی ارزش افزوده تبلیغاتی مزاحم و ناخواسته در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ خبر داد.
فناوری اطلاعات
ارتباطات رادیویی
فناوری اطلاعات
ارتباطات رادیویی
تماس تبلیغاتی
۴ روز قبل / ۱۴۰۳/۱۰/۱۶ / خبرگزاری ایسنا
کاهش شکایات از شرکت مخابرات ایران در سامانه ۱۹۵
معاون ادارهکل حفاظت از حقوق مصرفکننده رگولاتوری گفت: بر اساس گزارش مقایسهای سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایت ۱۹۵ در ۹ ماهه سال جاری نسبت به ۹ ماهه سال ۱۴۰۲، سهم ۵۳/۷۲ درصدی شرکت مخابرات ایران از کل شکایات ثبت شده به ۴۶/۸۵ درصد رسیده است.
شرکت مخابرات ایران
شرکت مخابرات ایران
۱۴۰۳/۱۰/۰۵
/ خبرگزاری ایسنا
وضعیت دریافت سرویس فیبر نوری در خراسان رضوی
مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال شرق گفت: متاسفانه آمار شکایات از عدم دریافت سرویس فیبر نوری در دوره یک ماهه اخیر در سامانه ۱۹۵، رو به افزایش بوده است.
سازمان تنظیم مقررات
صنعت
سازمان تنظیم مقررات
صنعت
معدن و تجارت خراسان رضوی
اقتصاد دیجیتال
۱۴۰۳/۰۹/۲۴
/ خبرگزاری ایلنا
برفروبی 1500 کیلومتر باند از راههای استان مرکزی
معاون راهداری ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای استان مرکزی با اشاره به بارش برف در برخی محورهای مواصلاتی این استان، گفت: سامانه بارشی از شب گذشته تاکنون وارد استان شده و در این بازه زمانی 1500 کیلومتر باند از راههای این استان با تلاش شبانهروزی نیروهای راهداری برفروبی شد.
محورهای مواصلاتی
سامانه بارشی
محورهای مواصلاتی
سامانه بارشی
برفروبی 1500 کیلومتر باند
195 نفر نیروی انسانی
۱۴۰۳/۰۹/۲۳
/ سایت اقتصاد ۲۴
اینفوگرافی/ دروغگویی در میزان آلودگی هوا در ایران | اقتصاد24
به نظر میرسد حاکمیت در خصوص میزان واقعی آلودگی هوا در ایران حقیقت را نمیگوید. سه سایت خارجی از منابع خود میگویند هوای تهران برای همه افراد ناسالم و در مرز خطر است، اما سامانه داخلی عدد بسیار کمتری را مینویسد. شاخص آلودگی هوا شهر تهران را از منابع گوناگون تا ساعت ۱۲ روز جمعه ۲۳ آذرماه بررسی کردیم. …
آلودگی هوا
آلودگی هوا
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
/ سایت سیتنا
استفاده از تقویتکنندههای غیراستاندارد؛ دلیل عمده مشکلات پوشش تلفن همراه | سیتنا
مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه آذر رگولاتوری گفت: دلیل عمده مشکلات مربوط به پوشش تلفن همراه در شهرها، استفاده از تقویتکنندههای غیراستاندارد در برخی ساختمان ها است که باعث تداخل در شبکه و تجهیزات ارتباطی میشود.
رگولاتوری
سامانه 195
رگولاتوری
سامانه 195
۱۴۰۳/۰۹/۰۲
/ خبرگزاری ایسنا
جزئیاتی از بیشترین شکایات مردم در حوزه ارتباطات و بررسی نحوه ارائه خدمات پیامک انبوه
براساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در هفته ای که گذشت قطعی تلفن ثابت، عدم تضمین کیفیت سرویس ارایه شده، عدم آنتن دهی شبکه موبایل و جمعآوری نکردن سرویس از موارد پرتکرار شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ است.
فیبرنوری
قطعی برق
فیبرنوری
قطعی برق
قطع برق
۱۴۰۳/۰۸/۲۹
/ سایت سیتنا
عدم آنتن دهی موبایل؛ از شکایات پرتکرار مردم در سامانه 195 | سیتنا
سرپرست معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری گفت: در مدت هفت ماهه اول سال جاری، قطعی تلفن ثابت، عدم تضمین کیفیت سرویس ارائه شده، عدم آنتن دهی شبکه موبایل و جمع آوری نکردن سرویس، از مصادیق پرتکرار شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ است.
سامانه 195
رگولاتوری
سامانه 195
رگولاتوری
محمد امامی
شکایت
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
/ سایت تحلیل بازار
کاهش شکایات در سامانه ۱۹۵ | عدم آنتندهی موبایل از شکایات پرتکرار مردم
سرپرست معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات اعلام کرد: میزان شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ در مدت هفت ماهه اول سال جاری در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال ۱۴۰۲، حدود ۵ درصد کاهش داشته است.
سید محمد امامی
شکایت مردمی
سید محمد امامی
شکایت مردمی
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
/ سایت سیتنا
رگولاتوری: ۶۵ درصد شکایتهای سامانه ۱۹۵ در تابستان ۱۴۰۳ متعلق به حوزه ثابت است | سیتنا
طبق آمار ارائه شده توسط رگولاتوری که مربوط به تابستان ۱۴۰۳ است، ۶۵ درصد شکایت های سامانه ۱۹۵ متعلق به حوزه ثابت بوده و ۳۵ درصد شکایت ها به حوزه سیار تعلق دارد.
سازمان تنظیم مقررات
سازمان تنظیم
سازمان تنظیم مقررات
سازمان تنظیم
رگولاتوری
سامانه ۱۹۵
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
/ خبرگزاری برنا
امامی: شکایات سامانه ۱۹۵ در مقایسه با سال گذشته کاهش یافته است
سرپرست معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات اعلام کرد: میزان شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ در مدت هفت ماهه اول سال جاری در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال ۱۴۰۲، حدود ۵ درصد کاهش داشته است.
آنتن دهی
اینترنت ثابت
آنتن دهی
اینترنت ثابت
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
/ خبرگزاری مهر
قطعی تلفن ثابت و عدم آنتن دهی موبایل در صدر شکایات کاربران
سرپرست معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری گفت: میزان شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ در مدت هفت ماهه اول سال جاری در مقایسه با سال ۱۴۰۲، حدود پنج درصد کاهش یافته است.
رگولاتوری
وزارت ارتباطات
رگولاتوری
وزارت ارتباطات
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
/ سایت سیتنا
کاهش شکایات سامانه 195 در مقایسه با سال 1402 | سیتنا
سرپرست معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری گفت: میزان شکایات ثبت شده در سامانه 195 در مدت هفت ماهه اول سال جاری در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال 1402، حدود پنج درصد کاهش داشته است.
سامانه 195
رگولاتوری
سامانه 195
رگولاتوری
سازمان تنظیم مقررات
سازمان تنظیم
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
/ سایت دنده ۶
شرایط فروش لاماری ایما ۱۴۰۳ در خارج از سامانه یکپارچه
این خودرو به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو GDI با تکنولوژی شرکت میتسوبیشی مجهز شده که قادر به تولید حداکثر قدرت 195 اسب بخار است.
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
/ سایت افکارنیوز
چگونه جلوی ارسال پیامک و تماسهای تبلیغاتی را بگیریم؟!
به دنبال گلایه کاربران از پیامک و تماسهای تبلیغاتی مسئولان اعلام کردهاند کاربران میتوانند با مراجعه به سامانه ۱۹۵ شکایت خود را درباره این موضوع ثبت کنند.
وزیر ارتباطات
پیامک تبلیغاتی
وزیر ارتباطات
پیامک تبلیغاتی
تماسهای تبلیغاتی
تماسهای بازاریابی
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
/ سایت اقتصادآنلاین
رهایی از شر پیامکهای تبلیغاتی با چند روش ساده
به دنبال گلایه کاربران از پیامک و تماسهای تبلیغاتی و دستور وزیر ارتباطات به سازمان تنظیم مقررات ارتباطات برای مقابله با این موضوع، مسئولان اعلام کردهاند کاربران نیز میتوانند با مراجعه به سامانه ۱۹۵ شکایت خود را درباره این موضوع ثبت کنند یا با شماره گیری کد دستوری #۸۰۰* و مراجعه به سامانههای اپراتور …
پیامک
پیامک تبلیغاتی
پیامک
پیامک تبلیغاتی
پیامکهای جعلی
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
/ سایت طلا
راه رهایی از پیامک و تماسهای تبلیغاتی
به دنبال گلایه کاربران از پیامک و تماسهای تبلیغاتی و دستور وزیر ارتباطات به سازمان تنظیم مقررات ارتباطات برای مقابله با این موضوع، مسئولان اعلام کردهاند کاربران نیز میتوانند با مراجعه به سامانه ۱۹۵ شکایت خود را درباره این موضوع ثبت کنند
تماسهای تبلیغاتی
پیامک
تماسهای تبلیغاتی
پیامک
وزیر ارتباطات
۱۴۰۳/۰۸/۰۹
/ سایت اکوایران
سبقت تورم کتاب از تورم کشور/ قیمت کتاب طی 10 سال 14 برابر شد
براساس اعلام سامانه کتاب و ادبیات میانگین قیمتی کتاب به 195 هزار تومان رسیده است و نسبت به 10 سال گذشته رشدی 14 برابری داشته است.
قیمت کتاب
تورم کتاب
قیمت کتاب
تورم کتاب
۱۴۰۳/۰۸/۰۹
/ سایت افکارنیوز
افزایش چشمگیر قیمت هر کتاب
سامانه خانه کتاب و ادبیات میانگین قیمت کتاب را در مهرماه ۱۹۵ هزار تومان نشان میدهد، اما میانگین قیمت خرید در بازه زمانی سال گذشته نزدیک به ۱۲۴ هزار تومان بوده و از ابتدای سال تا پایان مهر نیز افزایش ۲ هزار عنوانی و کاهش ۸۰۰ هزار نسخهای را شاهد هستیم.
کتاب
قیمت
کتاب
قیمت
فروش کتاب
۱۴۰۳/۰۸/۰۹
/ روزنامه تعادل
میانگین قیمت هر کتاب به ۱۹۵ هزار تومان رسید
سامانه خانه کتاب و ادبیات میانگین قیمت کتاب را در مهر ماه ۱۹۵ هزار تومان نشان میدهد اما میانگین قیمت خرید در بازه زمانی سال گذشته نزدیک به ۱۲۴ هزار تومان بوده و از ابتدای سال تا پایان مهر نیز افزایش ۲ هزار عنوانی و کاهش ۸۰۰ هزار نسخهای را شاهد هستیم. در مهر ماه شاهد تولید ۹ هزار و ۵۳۸ عنوان اثر بودیم …
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
/ سایت سیتنا
بیشترین شکایت ثبت شده در سامانه ۱۹۵ مربوط به کدام حوزه است؟ | سیتنا
گزارش جدید رگولاتوری نشان می دهد که ۷۵ درصد شکایت های ثبت شده در سامانه ۱۹۵ متعلق به حوزه ثابت بوده و ۲۵ درصد شکایت ها به حوزه سیار تعلق دارد.
رگولاتوری
سازمان تنظیم مقررات
رگولاتوری
سازمان تنظیم مقررات
سازمان تنظیم
سامانه ۱۹۵
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
/ سایت باشگاه خبرنگاران
بررسی ۱۶۵ مورد شکایت و صدور ۱۹۵ فقره مجوز در سامانه ساماب یزد
رئیس اداره منابع آب شهرستانهای تفت و مهریز تفت و مهریز، از ثبت و بررسی ۱۶۵ مورد شکایت و صدور ۱۹۵ مورد مجوز در سامانه ساماب در ۶ ماهه نخست امسال در این دو شهرستان خبر داد.
سامانه ساماب
منابع آب شرب
سامانه ساماب
منابع آب شرب
حفاری غیر مجاز
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
/ خبرگزاری ایرنا
ثبت بیش از ۶ هزار شکایت مردمی در سامانه مخابرات خوزستان
اهواز- ایرنا - مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب با اشاره به الزام پاسخگویی مخابرات منطقه خوزستان به رفع مشکلات و شکایات مشترکان تلفن ثابت گفت: ۶ هزار و ۳۵ مورد شکایت مربوط به این حوزه طی ۶ ماه نخست امسال در سامانه ۱۹۵ ثبت شد.
شرکت مخابرات ایران
خوزستان
شرکت مخابرات ایران
خوزستان
۱۴۰۳/۰۷/۱۱
/ سایت تجارت نیوز
حداکثر زمان اتصال به فیبر نوری یک ماه است/ کاربران تخلفات را به ۱۹۵ گزارش کنند
براساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اتصال به فیبر نوری در صورتی که در محل درخواستی کاربر پوشش وجود داشته باشد، باید در مدت حداکثر یک ماه انجام شود و کاربران موارد تخلف در این حوزه را به سامانه ۱۹۵ گزارش دهند.
اینترنت
فیبر نوری
اینترنت
فیبر نوری
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
/ سایت سیتنا
الزام مخابرات خوزستان به پاسخگویی شکایات مشترکین تلفن ثابت در سامانه ۱۹۵ | سیتنا
مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب رگولاتوری گفت: با توجه به الزام مخابرات منطقه خوزستان به پاسخگویی به شکایات مشترکین تلفن ثابت در سامانه ۱۹۵ از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۰ درصد این تماس ها کاهش یافته است.
سامانه ۱۹۵
مخابرات
سامانه ۱۹۵
مخابرات
خوزستان
مخابرات خوزستان
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
/ سایت سیتنا
رگولاتوری: حداکثر زمان اتصال به فیبرنوری یک ماه است | سیتنا
طبق اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اتصال به فیبرنوری در صورتی که در محل درخواستی کاربر پوشش وجود داشته باشد، باید در مدت حداکثر یک ماه انجام شود و کاربران موارد تخلف در این حوزه را به سامانه ۱۹۵ گزارش دهند.
سازمان تنظیم مقررات
سازمان تنظیم
سازمان تنظیم مقررات
سازمان تنظیم
رگولاتوری
فیبرنوری
۱۴۰۳/۰۶/۱۵
/ سایت باشگاه خبرنگاران
پیگیری شکایتهای عدم پوشش آنتن دهی در سامانه ۱۹۵
رییس اداره نظارت بر خدمات ارتباطی و رادیویی قزوین گفت: شهروندان عدم پوشش آنتن دهی در مناطق مختلف را در سامانه ۱۹۵ ثبت کنند تا سریعتر بررسی شود.
پوشش آنتن دهی
خدمات ارتباطی
پوشش آنتن دهی
خدمات ارتباطی
۱۴۰۳/۰۶/۱۵
/ سایت سیتنا
پرداخت خسارات 23 میلیارد تومانی تیپاکس به مشتریان طی یک سال اخیر | سیتنا
به دنبال انتشار گزارش سیتنا پیرامون افزایش گلایه مشتریان از خدمات پستی تیپاکس، سازمان تنظیم مقررات با ارسال جوابیهای به سیتنا توضیح داد: طی یکسال گذشته با پیگیری های سازمان، شرکت مورد اشاره مبلغ 23 میلیارد تومان خسارت به مشتریان خود در قبال تعهدات مرتبط با تاخیر یا آسیب دیدگی مرسولات پرداخت کرده است …
تیپاکس
مرسوله پستی
تیپاکس
مرسوله پستی
اپراتورهای پستی
سامانه 195
۱۴۰۳/۰۶/۰۱
/ سایت اندیشه معاصر
اندیشه معاصر - خبر داغ از پرداخت وام ۱۵۰ میلیونی بدون ضامن به این بازنشستگان اندیشه معاصر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،متقاضیان دریافت این تسهیلات، تنها امکان خرید کالا و محصولات مورد نیاز خود از فروشگاههای طرف حساب بانک رفاه کارگران را دارند، برای اطلاع از لیست فروشگاههای طرف حساب این بانک کافیست به سایت بانک رفاه مراجعه کرد. ارائه فیش حقوقی که حداقل ۶۰ درصد میزان اقساط این …
۱۴۰۳/۰۵/۲۷
/ سایت اندیشه معاصر
اندیشه معاصر - ثبت نام وام ۱۰ و ۱۵۰ میلیونی برای بازنشستگان/ شرایط استثنایی این وام خبرساز شد اندیشه معاصر
بانک صادرات ایران در قالب طرح تکریم پیشکسوتان، به قید قرعه به ۵۰۰ بازنشسته کشوری، کمکهزینه ۱۰ میلیون تومانی سفر به عتبات عالیات اهدا کرد. باشگاه ویژه پیشکسوتان این بانک همزمان با آغاز سفر زیارتی اربعین حسینی، به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری که حقوق خود را از بانک صادرات ایران دریافت میکنند …
بازنشستگان
بازنشستگان
۱۴۰۳/۰۵/۲۴
/ سایت اندیشه معاصر
اندیشه معاصر - وام بازنشستگان ۱۵۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان با کارمزد صفر شد! | پرداخت تسهیلات با اقساط بلندمدت به بازنشستگان اندیشه معاصر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بانک رفاه کارگران وام ۱۵۰ میلیون تومانی خرید کالا را در قالب کارت اعتباری برای کارمندان، بازنشستگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران تامین اجتماعی تدارک دیده است. افرادی که وام ۱۵۰ میلیونی را دریافت میکنند، تنها امکان خرید کالاها و محصولات مورد نیاز خود را از …
۱۴۰۳/۰۵/۱۴
/ سایت سیتنا
در صورت قطع ارتباط فیبرنوری با چه شمارهای تماس بگیریم؟ | سیتنا
شماره اعلام خرابی سرویس فیبرنوری بسته به اینکه مشترک از کدام اپراتور سرویس را دریافت کرده، متفاوت است؛ به گونه ای که مشترکان ایرانسل با سرشماره 700- 09377000000، آسیاتک با سرشماره 90000000، پیشگامان با سرشماره 1577، شاتل با سرشماره 91000000، صبانت با سرشماره 1524، فناپ با سرشماره 1567، مبین نت با سرشماره …
فیبرنوری
فناوری
فیبرنوری
فناوری
تکنولوژی
فرزانه احمدی منش
۱۴۰۳/۰۵/۱۱
/ خبرگزاری ایرنا
۱۹۵ دستگاه آبگرمکن دیواری در بین مددجویان استان اردبیل توزیع شد
اردبیل - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۱۹۵ دستگاه آبگرمکن دیواری بر اساس سامانه نیازسنجی کمیته امداد تهیه و در بین خانوادههای تحت حمایت این نهاد در نقاط مختلف این استان توزیع شد.
مستمری مددجویان
وسایل و لوازم خانگی
مستمری مددجویان
وسایل و لوازم خانگی
اردبیل
استان اردبیل
۱۴۰۳/۰۵/۱۰
/ خبرگزاری مهر
توزیع ۱۹۵ دستگاه آبگرمکن دیواری در اردبیل
اردبیل_ مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۱۹۵ دستگاه آبگرمکن دیواری بر اساس سامانه نیازسنجی کمیته امداد استان اردبیل تهیه و در بین خانوادههای تحت حمایت توزیع شد.
اردبیل
کمیته امداد امام خمینی
اردبیل
کمیته امداد امام خمینی
علیرضا حسین نژاد
کمیته امداد استان اردبیل
۱۴۰۳/۰۵/۰۳
/ سایت باشگاه خبرنگاران
۱۹۵ سامانه رسیدگی به مشکلات مشتریان مخابرات
رئیس اداره نظارت بر خدمات ارتباطی رادیویی گفت: شهروندانی که مشکل ارتباطی در خطوط تلفن ثابت و سیار دارند میتوانند با سامانه ۱۹۵ تماس بگیرند و درمدت ۷ ساعت موضوع بررسی و اعلام میشود.
خدمات ارتباطی
تلفن ثابت
خدمات ارتباطی
تلفن ثابت
۱۴۰۳/۰۳/۱۶
/ سایت جابویژن
استخدام کارشناس رسیدگی به شکایات (سامانه 195) در شرکت انتقال داده های آسیاتک
برای مشاهده آگهی استخدام کارشناس رسیدگی به شکایات (سامانه 195) در شرکت انتقال داده های آسیاتک کلیک کنید و رزومه خود را به صورت رایگان ارسال کنید
۱۴۰۳/۰۳/۱۳
/ سایت سیتنا
پاسخگویی 95 درصدی به شکایات کاربران استان قم در سامانه 195
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم با اشاره به افزایش رسیدگی به شکایات مردمی در سامانه 195 از پاسخگویی به 95 درصد این شکایات در دو ماهه نخست سال جاری خبر داد.
استان قم
سامانه 195
استان قم
سامانه 195
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
/ سایت سیتنا
کاهش محسوس شکایات مردمی از کیفیت اینترنت ثابت و همراه در مقایسه با سال ۱۳۹۹
بر اساس آخرین گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از سامانه ثبت شکایات ۱۹۵، اگرچه همچنان کاربران زیادی از نحوه سرویسدهی اپراتورهای اینترنت همراه و ثابت و کیفیت آن شکایت دارند، اما مشخص است که میزان نارضایتی کاربران از زمان اوج آن در سال ۱۳۹۹،
ضریب نفوذ اینترنت
رگولاتوری
ضریب نفوذ اینترنت
رگولاتوری
اینترنت ثابت
اینترنت همراه
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
/ سایت سیتنا
پاسخگویی اداره کل ارتباطات کرمانشاه به 100 درصد شکایات سامانه 195 در سال 1402
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه از بررسی 3681 شکایت ثبت شده در سامانه 195 و پاسخگویی به 100 درصد این شکایات در سال 1402 خبر داد.
کرمانشاه
سامانه 195
کرمانشاه
سامانه 195
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
/ سایت سلامت نیوز
ثبت اطلاعات شهروندان ۱۹۵ شهر در سامانه «برنامه سلامت خانواده»
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران درباره اجرای برنامه سلامت خانواده گفت: اطلاعات شهروندان ۱۹۵ شهر در سامانه برنامه سلامت خانواده ثبت شده است.
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
/ سایت انتخاب
وزیر ارتباطات: قطعی اینترنت را به ۱۹۵ گزارش دهید/ کیفیت اینترنت یک شبه ارتقا پیدا نمیکند
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: کیفیت اینترنت یک شبه ارتقا پیدا نمی کند، کیفیت نیازمند خرید تجهیزات و نصب است و یک کار تدریجی است، ولی ما پیگیری و نظارت می کنیم و یک سامانه ای هم راه اندازی کردیم که مردم به شکل برخط بتوانند وضعیت کیفیت ارتباطات و رشد و بهبود را ببینند.
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
/ سایت جماران
وزیر ارتباطات: کیفیت اینترنت یک شبه ارتقا پیدا نمیکند/ اگر حق کسی ضایع شد، با شماره 195 تماس بگیرد
زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسش دیگر درباره اینکه «با گذشت بیش از یک ماه از افزایش تعرفه های اینترنت، گزارشی از میزان افزایش کیفیت شبکه دارید؟» گفت: کیفیت یک شبه ارتقا پیدا نمی کند، کیفیت نیازمند خرید تجهیزات و نصب است و یک کار تدریجی است، ولی ما پیگیری و نظارت می کنیم و یک سامانه …
قطعی اینترنت
کیفیت اینترنت
قطعی اینترنت
کیفیت اینترنت
عیسی زارع پور
۱۴۰۲/۱۱/۰۶
/ سایت اقتصادآنلاین
اگر بسته اینترنتی حذف شد چه کار کنیم؟
اگر کاربری شاهد تخلف اپراتورها درخصوص افزایش تعرفه اینترنت یا حذف بسته اینترنتی بود میتوانند شکایت خود را در سامانه ۱۹۵ ثبت کنند.
بسته اینترنتی
بسته اینترنتی
۱۴۰۲/۱۱/۰۶
/ خبرگزاری فارس
خبرگزاری فارس - اگر بسته اینترنتی حذف شد با ۱۹۵در میان بگذارید
کاربران میتوانند در صورت مشاهده تخلف اپراتورها درخصوص افزایش تعرفه اینترنت یا حذف بستهای شکایت خود را در سامانه ۱۹۵ ثبت کنند.
تعرفه اینترنت
سامانه ۱۹۵
تعرفه اینترنت
سامانه ۱۹۵
شکایت از اپراتورها
اپراتورهای همراه
دریافت اخبار بیشتر
۱۴۰۲/۱۱/۰۶ - ۱۰:۵۴:۲۴
نیسابا
تعمیرکار جک های پارکینگی
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
مدیریت محتوای پیج
جمعه ۲۱ دی ۱۴۰۳ -
10 January 2025
دریافت اخبار بیشتر
نیسابا
تعمیرکار جک های پارکینگی
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
مدیریت محتوای پیج