VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۳ -
13 February 2025
VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
نام ها از کجا می آیند
۱۴۰۳/۱۱/۱۸
/ سایت گسترش نیوز
اقتصاد ایران با استراحت این ۵۰ نفر شکوفا می شود!
نماینده مردم ساری در مجلس اظهار داشت: اگر به نامهایی مانند فرزین دژپسند، شمسالدین حسینی و همتی نگاه کنید، متوجه میشوید که تنها جای آنها عوض شده است. وقتی به مجلس میآیند، به کمیسیون اقتصادی میروند و این نشان میدهد که همگی با هم هستند و ایدههای مشابهی دارند. در حال حاضر، بانکهای آینده، پاسارگاد، …
اقتصاد ایران
بانک مرکزی
اقتصاد ایران
بانک مرکزی
نرخ سود بانکی
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
/ سایت ۹ صبح
فیلم خارجی که در جشنواره فیلم فجر غوغا کرد
جشنواره فیلم فجر امسال و پس از دو تجربه پیاپی الصاق صفت بینالمللی (که تنها نام فیلمهای خارجیاش لحظه آخر معرفی میشد و مشخص نبود این آثار راه یافته به جشنواره کی و کجا به نمایش درمیآیند) دوباره به رخدادی صرفاً داخلی تبدیل شده است.
جشنواره فیلم فجر
جشنواره فیلم فجر
۱۴۰۳/۰۷/۲۶
/ سایت هم میهن
برندشدن رویا نیست
برندسازی اصیل به مفهوم خلق نسخه بهتر از خودمان، تلاشی مستمر است برای تبدیل شدن به آنچه هویت برگزیده قابل تمایز از انسان شناخته میشود.
حسین گنجی
مریم اسفندیاری
حسین گنجی
مریم اسفندیاری
برندسازی
کتاب نامها از کجا میآیند؟
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
/ 55 آنلاین
در ستایش اصالت | نامها از کجا میآیند؟
چند سالی است که به واسطه تمرکز فعالیت در حوزه اقتصاد فرهنگ و هنر و به دلیل اهمیت مبحث «برند شخصی» در این عرصه، کتابهای زیادی را با این عنوان مطالعه کردهام، که اکثراً ترجمه کتابهای نویسندگان خارجی بودهاند و غالباً به بررسی اصول و گامهای برندسازی شخصی میپرداختند.
اصالت
نویسندگان
اصالت
نویسندگان
۱۴۰۳/۰۷/۰۵
/ روزنامه دنیای اقتصاد
نخبگان برند
«چه کار کنم که برند بشم؟» این سوال چندکلمهای ساده، یک بازار بزرگ را ساخته و باعث رونق بازار شهرتفروشی در هر چیزی شده است. با همین الگو شبکههای اجتماعی پر است از این پکیجهای دروغین برای یکشبه رسیدن به ره صدساله. متخصصان هم فغان و ناله میکنند که دروغ نخرید اما هنوز که هنوز است این وعدههای زرد میفروشد. …
کتاب
حسین گنجی
کتاب
حسین گنجی
نام ها از کجا می آیند
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
/ روزنامه شرق
نامها از کجا میآیند
«برندسازی شخصی یعنی داشتن هدف، الگو، همراه با تلاش مستمر و طولانی که از آن نهتنها خسته نشوید که لذت هم ببرید. از زندگی خود باید داستان خوبی برای روایت داشته باشید؛ تنها رسیدن به قله مهم نیست، این مسیر است که برندساز است». حسین گنجی با این ایده، کتاب «برندسازی شخصی، این راه بلندمدت دوستداشتنی» را نوشته …
آلبرت اینشتین
ایران
آلبرت اینشتین
ایران
جهان
محمد احصایی
۱۴۰۳/۰۶/۱۳
/ سایت انصاف
«نامها از کجا میآیند» | پایگاه خبری تحلیلی انصاف نیوز
کتابی متفاوت درباره برندسازی شخصی، این راه بلندمدت دوست داشتنی نوشته حسین گنجی منتشر شد. در این کتاب چهارده شخصت و برندشخصی معتبر ایرانی که هرکدام در حوزه کاری خود محل ارجاع بسیار هستند، مورد بررسی و کنکاش قرار گرفته است. نامهای که به مرور به قول نیما یوشیج رزق روحمان شدهاند و هر
برند شخصی
برندسازی
برند شخصی
برندسازی
حسین گنجی
۱۴۰۳/۰۶/۱۳
/ روزنامه دنیای اقتصاد
از محمد رضا شجریان تا ژاله آموزگار
کتاب «نامها از کجا میآیند» با عنوان فرعی «راه بلندمدت دوستداشتنی» نوشته حسین گنجی منتشر شد. در این کتاب چهارده شخصیت و برند شخصی معتبر ایرانی مورد بررسی و کنکاش قرار گرفتهاند. نامهایی که بهمرور به قول نیما یوشیج رزق روحمان شدهاند و هر کدام در حوزه کاری خود مرجع صاحبنظران محسوب میشوند و در یک …
محمدرضا شجریان
نام ها از کجا می آینده
محمدرضا شجریان
نام ها از کجا می آینده
انتشارات سیمای شرق
شخصیت های ایرانی
۱۴۰۳/۰۶/۱۱
/ سایت خبرآنلاین
راه طولانی و دشوار برندسازی ۱۴ شخصیت برجسته ایرانی بررسی و کتاب شد/ از آموزگار و شجریان تا بیضایی و و گلستان و ملکیان
«نامها از کجا میآیند» نامی کتابی است که راه بلند و دوست داشتنی ۱۴ شخصیت برجسته ایرانی را بررسی کرده است.
کتاب
محمدرضا شجریان
کتاب
محمدرضا شجریان
محمدرضا شفیعی کدکنی
بهرام بیضایی
۱۴۰۳/۰۶/۱۱
/ خبرگزاری برنا
انتشار ویژگیهای ۱۴ شخصیت مطرح به قلم حسین گنجی
کتاب «نامها از کجا میآیند؟ برندسازی شخصی؛ راه بلند مدت دوستداشتنی» به قلم حسین گنجی منتشر شد.
انتشارات سیمای شرق
نیمایوشیج
انتشارات سیمای شرق
نیمایوشیج
محمدرضا شفیعی کدکنی
هوشنگ ابتهاج
۱۴۰۳/۰۶/۱۱
/ خبرگزاری برنا
واکاوی برند شخصی ۱۴ شخصیت مطرح ایرانی به قلم حسین گنجی
کتاب «نامها از کجا میآیند؟ برندسازی شخصی؛ راه بلند مدت دوستداشتنی» به قلم حسین گنجی منتشر شد.
انتشارات سیمای شرق
نیمایوشیج
انتشارات سیمای شرق
نیمایوشیج
محمدرضا شفیعی کدکنی
هوشنگ ابتهاج
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
/ خبرگزاری ایرنا
«نامها از کجا میآیند» در کتابفروشیها
تهران- ایرنا- کتاب «نامها از کجا میآیند» درباره برندسازی شخصی نوشته شده و در آن ۱۴ شخصت و برندشخصی معتبر ایران مورد بررسی قرار میگیرد.
۱۴۰۳/۰۵/۱۰
/ سایت جماران
فهرستسازان سخت مشغول کارند! فهرستهای ساختگی درباره کابینه پزشکیان از کجا می آیند؟ به نام شخصیتها و چهرهها، به کام فهرستسازان و لابیگران!
فهرستسازان برای بالا بردن اعتبار فهرستهای مدنظرشان، آنها را به چهرهها و شخصیتهای سیاسی سرشناس منتسب میکنند تا اینطور وانمود کنند که این فهرستها مورد حمایت این شخصیتها قرار دارد یا فراتر از این؛ فهرستهای مورد نظر، خواستههای آن شخصیتها هستند و در حال فشار بر روی دولت نوپا هستند تا افراد مورد …
مسعود پزشکیان
دولت پزشکیان
مسعود پزشکیان
دولت پزشکیان
کابینه دولت پزشکیان
۳۶۵ روز
اخبار گوشی موبایل
کفش ایمنی خارجی
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
خرید فالوور اینستاگرام
خرید بازدید اینستاگرام
خرید سرور مجازی
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۳ -
13 February 2025
دریافت اخبار بیشتر
۳۶۵ روز
اخبار گوشی موبایل
کفش ایمنی خارجی
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
خرید فالوور اینستاگرام
خرید بازدید اینستاگرام
خرید سرور مجازی