توکیو: دیگر هیچ شناور حامل اتباع ژاپنی در تنگه هرمز باقی نمانده است
ایسنا/ وزیر امور خارجه ژاپن اعلام کرد که آخرین کشتی مرتبط با ژاپن که شهروندان ژاپنی را حمل میکرد، روز جمعه با موفقیت از تنگه هرمز خارج شده است. توشیمیتسو موتگی در این رابطه گفت: «یک کشتی عازم ژاپن با موفقیت از تنگه هرمز خارج شد. سه خدمه ژاپنی در این کشتی حضور داشتند. در نتیجه، از میان شناورهای مرتب