فوت دختر ۱۲ ساله در یک پارک آبی
مهر/ فرماندار مشهد از فوت دختر ۱۲ساله در یکی از پارکهای آبی مشهد خبر داد. حسن حسینی، فرماندار مشهد اظهار کرد: متوفی دختری ۱۲ ساله از استان گلستان بوده که به همراه مادر و خواهرش به مشهد آمده بودند. فرماندار مشهد گفت: این نوجوان در حوالی ساعت ۱۷ بعدازظهر روز گذشته چند دقیقه پس از استفاده از سرسره آبی