تقویت حفاظت از جنگلها با برداشت درختان شکسته و افتاده
ایسنا/ همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی، مدیرکل جنگلداری و امور بهره برداری سازمان منابع طبیعی با تشریح اقدامات انجام شده برای مدیریت جنگل به اجرای طرح برداشت از درختان ریشهکن، شکسته و افتاده کنار جادهها برای تقویت حفاظت از زیرساختهای جنگلی اشاره کرد. محمد علی فخاری در گفت و گو با ایسنا افزود: اول