سفر در زمان، خونینترین چهارشنبه تهران
مقارن ساعت ۵ بعدازظهر دیروز [۱۵ خرداد ۴۲] خیابانهای ری، شهباز، مولوی و میادین و کوچههای این منطقه بیشتر به یک میدان جنگ شبیه بود. صدای شلیک گلوله لحظهای آرام نمیشد و قوای نظامی در حالی که داخل اتوبوسها نشسته و لولههای اسلحه را از پنجرهها خارج ساخته بودند برای متفرق کردن مردم مرتبا شلیک هوایی …