قشقایی: برای راهیابی به جمع هشت تیم برتر دنیا می جنگیم
مهر/سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی ایران بعد از شکست تیم آمریکا در مسابقات قهرمانی جهان و صعود به مرحله دوم رقابت ها گفت: برای صعود به جمع ۸ تیم برتر دنیا می جنگیم. مهدی قشقایی، سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی ایران بعد از پیروزی مقتدرانه مقابل آمریکا در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۶ و صعود به دور بعدی اظهار د