بانوی ۵۱ ساله کرمانشاهی به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید
ایرنا/ مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان شعبه کرمانشاه از اهدای اعضای بانوی ۵۱ ساله کرمانشاهی خبر داد و گفت: با رضایت خانواده مرحومه فرزانه سادات سیدامیری، اعضا و نسوج این بانوی نیکاندیش به بیماران نیازمند اهدا شد و به چهار نفر زندگی دوباره بخشید. حسن مرادی، مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان شعبه ک