سفیر سابق تهران در مسکو: امضای تفاهم اتفاقی مهم در روابط ایران و آمریکاست، باید خوشبین بود
شرق/متن پیش رو در شرق منتشر شده و بازنشرش در آخرین خبر به معنای تاییدش نیست اگر چه امضای تفاهم اولیه میان ایران و ایالات متحده، پس از دههها تقابل و بیاعتمادی، امیدواریهای تازهای را نسبت به گشایش در روابط دوجانبه و حرکت به سوی سیاست خارجی متوازن، تنشزدا و توسعهمحور ایجاد کرد، اما تحولات پس از آ