بخشایش اردستانی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: تفاهم با آمریکا محصول تدبیر کل نظام بود/ افرادی مانند نبویان برجام را به حضیض ذلت رساندند و حالا به سراغ تفاهم جدید آمده اند/ ایراد ایشان، تندروی و جنگطلبی است
یک نماینده مجلس با انتقاد از سخنان اخیر نبویان در شبکه خبر، به «جماران» گفت: مشکل اصلی شکایت از آقای نبویان یا آنچه عدهای انتشار اسناد محرمانه نظام خواندهاند، نیست. بلکه مشکل این است که حتی در دولت شهید رئیسی هم که ایران با مذاکرات احیای برجام سعی در توسعه سیاست خارجی داشت، آقای نبویان مانع شد. این …