برف هم در تهران طبقاتی شد!
در حالی که مناطق شمالی تهران با ارتفاع 1600 تا 1800 متر برف فوق العادهای را طی یک هفته اخیر تجربه کردند اما در مرکز و جنوب شهر با ارتفاع 800 تا 1100 متر گاهی خبر از بارش نیز نبود و در مواردی باد کمی برف شمال تهران را با خود میآورد! این موضوع باعث شکل گیری چنین تعبیری شد که حتی برف در تهران نیز طبقاتی …