تصادف اتوبوس در محور سربیشه-نهبندان هشت مجروح بر جای گذاشت
ایرنا/ بیرجند ـ ایرنا ـ جانشین رئیس پلیس راه خراسانجنوبی گفت: بامداد امروز، در محور سربیشه ـ نهبندان برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه اتوبوس مسافربری منجر به مصدوم شدن هشت نفر شد. سرهنگ جواد شاهزهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این حادثه ساعت سه و ۱۷ دقیقه بامداد امروز در کیلو