علی ربیعی: جامعه با خطر واگذاری «تمامیت ذهنی» روبهروست/ فاطمه مهاجرانی: دانشگاهیان شاخصهای مشترکی برای همزبانی با حاکمیت تعریف کنند/ هادی خانیکی: رسانه ضعیفترین و همزمان تعیینکنندهترین میدان است
نشست «الزامات ارتباطی دولت، دانشگاه و رسانه در دوره جنگ و پساجنگ» با تمرکز بر نسبت میان دانشگاه، رسانه و حاکمیت، از سوی معاونت پژوهشی دانشگاه علامه طباطبائی در فضایی برگزار شد که از همان ابتدا روشن بود هدف آن صرفاً بازخوانی یک بحران نیست، بلکه یافتن راهی برای بازسازی پیوند میان دانش، تصمیم و افکار عمومی …