حمزه صفوی: صداوسیما از الگوی رسانهای شوروی کمونیستی پیروی میکند/ حسرت شهید لاریجانی این بود که بتواند ساز موسیقی را در تلویزیون نشان دهد/ پرویز امینی: اکنون صداوسیما در بدترین نقطه ممکن قرار دارد
حمزه صفوی: زمانی من از شهید لاریجانی خواستم یکی از حسرتهایش از دوران ریاست بر صداوسیما را بگوید و او گفت، «من به عنوان یک آخوندزاده، همه تلاشم را کردم که بتوانیم در برنامههای تلویزیونی، ساز موسیقی را در تلویزیون نشان دهیم، اما نتوانستم». پرویز امینی: من چند ماه قبل از پاییز ۱۴۰۱، با یک گروه نظرسنجی …