خروج گسترده معتادان از چرخه درمان
رئیس هیئتمدیره درمانگران اعتیاد استان تهران، روز گذشته در حاشیه تجمع اعتراضی درمانگران اعتیاد مقابل سازمان غذا و دارو اعلام کرد: «در حال حاضر حدود ۶۰۰ هزار بیمار در سراسر کشور تحت درمان با داروی شربت تنتور اپیوم قرار دارند؛ دارویی که علاوه بر بیماران وابسته به مواد، در برخی بیماران مبتلا به بیماریهای …