۳۵ درصد شبکه آبرسانی رازوجرگلان خراسانشمالی فرسوده است
ایرنا/ فرماندار رازوجرگلان با بیان اینکه ۳۵ درصد از شبکههای آبرسانی این شهرستان مرزی دچار فرسودگی است، بر ضرورت تسریع در اجرای طرحهای نوسازی و بهسازی زیرساختهای آبی جهت جلوگیری از هدررفت منابع تاکید کرد. بازرگان اسفندیاری اظهار کرد: گرچه در سالهای اخیر تلاشهای گستردهای برای توسعه شبکه انجام شد