سفارت ایران در آلمان: اتهامزنی بیاساس علیه ایران کلیشهای نخنما شده است/ تجاوز نظامی رژیم اسرائیل به کنیسه رفیعنیا در تهران مورد توجه و محکومیت قرار گیرد
سفارت جمهوری اسلامی ایران در آلمان در واکنش به اتهامزنیهای جدید علیه تهران نوشت: «امنیت» در هر کشوری، چه ایران و چه آلمان، امری ضروری و قابل احترام است. اما اتهامزنی بیاساس علیه ایران بر مبنای سفارش دشمنان ایران و با تکرار کلیشههای نخنماشده، صرفا موجب بیاعتباری نهادهای قانونی طرف اتهامزننده …