بیانیه سفارت ایران در وین درباره عملیات موشکی برای اخطار به نقض آتش بس از سوی رژیم اسرائیل و آمریکا + عکس
سفارت ایران در وین در پیامی نوشت: پذیرش اتشبس توسط ایران در 19 فروردین به روشنی مشروط به توقف آتش در تمام جبههها، به ویژه لبنان بود؛اما مانند همیشه آمریکا و رژیم اسرائیل به تعهد خود پایبند نبودند، هم تجاوزات و جنایات را در لبنان ادامه دادند و هم با تعرض مکرر به سواحل و شناورهای ایرانی در تنگه هرمز، …