سایه روشن - ۱۴۰۴/۱۱/۲۰
نظر رئیس بنیاد ایرانشناسی در مورد شیر و خورشید: علیاکبر صالحی، رئیس بنیاد ایرانشناسی و وزیر امور خارجه پیشین کشورمان، در اولین کنگره ملی سیاست خارجی و تاریخ روابط خارجی گفت: از ایرانشناسان پرسیدم که علامت شیر و خورشید بالاخره مال ماست یا نه. گفتند بله هنوز جمهوری اسلامی مالکیت این آرم را دارد. ولی …