پرداختن قبض تلفنی که استفاده نمیشود
مدتی است که از تلفن منزل استفاده نمیکنم اما بیشتر از تلفن همراه باید پول آبونمان و قبض بدهم. چرا وقتی استفادهای از آن ندارم باز هم باید این پول را بپردازم؟ این سوال را داوود زارعیان، معاون ارتباطات شرکت مخابرات ایران جواب داد و به «ایسنا» گفت: از سال ۱۴۰۰ تعرفه تلفن ثابت بر مبنای هزینه تمامشده نگهداری …