عربستان در «تله ژئوپلیتیک» امارات افتاده است؛رقابت پنهان بر سر تهران/ سعودی از «مارِ زخمخورده» میترسد/ریاض نمیتواند مثل ابوظبی علیه ایران بازی کند
نصرتالله تاجیک معتقد است عربستان سعودی در جنگ اخیر میان ایران و آمریکا در موقعیت استراتژیک دشواری گرفتار شده و میان تمایل به تضعیف تهران و هراس از عواقب شکستِ آن، سردرگم مانده است. این دیپلمات پیشین تأکید دارد که ریاض برخلاف امارات، بهدنبال حذف کامل ایران نیست اما به دلیل وابستگی به آمریکا و فقدان …