فرهادی: پرداخت مطالبات و پاداش معلمین بهروز شده/ در رابطه با پرداختیها تنها معوقه نداریم بلکه مازاد هم پرداخت میکنیم
علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با SNNTV:از سال ۱۴۰۳ نه تنها با حق التدریس ها تسویه کردیم بلکه یک ماه پاداش اضافه تدریس هم به معلمین پرداخت کردیم. برای عزیزانی که استمرار خدمت داشتند یک ماه حقوق اضافه به آنها در اسفند ماه ۱۴۰۳ پرداخت کردیم و برای سال ۱۴۰۴ هم به زودی پرداخت میکنیم؛ اگر …