مسمومیت با گاز، سه نفر را در یزد راهی بیمارستان کرد
ایرنا/ رییس اورژانس استان یزد از مسمومیت سه نفر بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن در این استان خبر داد. جواد سهیلی افزود: امروز تماسی مبنی بر مسمومیت سه نفر با گاز مونوکسید کربن در میدان سلطانپناه شهر یزد در مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ دریافت شد که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد. وی