پساب تصفیهخانههای البرز وارد بورس انرژی شد
فارس/ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از آغاز عرضه پساب تصفیهخانههای فاضلاب این استان در بورس انرژی ایران خبر داد و گفت: این اقدام با هدف بهرهبرداری بهینه از منابع آب، کاهش تنش آبی و توسعه اقتصاد آب در چارچوب برنامه هفتم پیشرفت کشور اجرایی شده است. حمیدرضا نامداری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب