گاز ۵۵ هزار ویلای پُرمصرف مازندران قطع شد
ایرنا/ مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران، از قطع گاز ۵۵ هزار واحد ویلایی در این استان باهدف مدیریت مصرف انرژی خبر داد. هژبر جوادی روز پنجشنبه در نشست شورای اقتصادی مازندران در ساری اظهار کرد: از ابتدای آذر ماه پایش مستمر مصرف گاز ادارات و ویلاهای واقع در استان مازندران آغاز شده است. وی افزود: هدف اصل