سردرد اسکوچیچ با یک هافبک شروع میشود!
پایگاه خبری فوتبالی- در نیم فصل دوم یک هافبک باانگیزه به تراکتور اضافه خواهد شد.به گزارش فوتبالی، سید مهدی حسینی که سومین فصل حضورش در تراکتور را سپری میکند، فصل گذشته و در بازی برابر الخلدیه بحرین در منامه با آسیبدیدگی رباط صلیبی مواجه شد تا مدت زیادی دور از میادین باشد.هافبک قمی تیتیها تا چند …