یکشنبه, ۱۹ مرداد, ۱۳۹۹ / 9 August, 2020
ایساکو
۱۳۹۹/۰۴/۱۵
افزایش تعداد نمایندگی‌های «خدمات سریع» یک خودروساز
ایکوپرس: شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، تعداد نمایندگی‌های ارائه دهنده خدمت «کوییک سرویس» را افزایش داد. معاون خدمات پس از فروش ایساکو در این‌باره گفت: کوییک سرویس تا تیر ماه سال جاری در ۱۱ نمایندگی مجاز منتخب مجموعه اجرایی شده بود و از اواسط تیرماه هم‌زمان با فاز دوم برنامه، این تعداد به 44 نمایندگی در سراسر کشور افزایش می‌یابد. در فاز سوم نیز این خدمات با ایجاد فضای استاندارد در سایر نمایندگی‌های کشور راه‌اندازی خواهد شد.
عملکرد ایساکو در حذف قطعات تقلبی از بازار لوازم یدکی
۱۳۹۹/۰۳/۳۱ / ایران خودرو / خودرو
عملکرد ایساکو در حذف قطعات تقلبی از بازار لوازم یدکی
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در راستای مقابله با قطعات تقلبی در بسته‌بندی‌های مجعول و شبیه‌سازی شده، با همکاری مراجع قضایی وارد عمل شد و با کشف و معرفی کارگاه‌ها و سازندگان مذکور، دست این شیادان را از بازار کوتاه کرد.
با مردم
۱۳۹۹/۰۳/۱۹
با مردم
نمایندگی‌های خودرو خدمات ارائه نمی‌دهند نمایندگی ایساکو که خدمات پس‌از فروش ایران خودروست بیش از 3هفته است که به اغلب مراجعه‌کنندگان به سایت شرکت گزینه «تکمیل ظرفیت» را نشان می‌دهد. برای پر کردن گاز کولر خودرویم که تحت پوشش گارانتی است، به هرجا مراجعه می‌کنم مرا به اپلیکیشن نمایندگی ارجاع می‌دهند که پذیرش ندارد. در بخش نوبت‌دهی حضوری هم عنوان می‌کنند دستگاه گاز زدن نداریم و باید با گرفتن نوبت از سایت و نرم‌افزار اقدام کنید. یک مسئول بگوید که این موضوع را از کجا پیگیری کنیم و چطور مشکل خودرو را برطرف …
۱۳۹۹/۰۳/۰۶
قرعه‌های پوچ قیمت خودرو
کیمیا نجفیاحتکار، قفل شدن معاملات، عدم تعادل میان عرضه و تقاضا، قیمت‫گذاری‌های غلط و... از جمله چالش‌هایی است که این ‌روزها بازار خودرو با آن دست‫وپنجه نرم می‌کند. در این میان نیز مسئولان با ارائه راهکارهای مختلف سعی در آرام کردن فضا را دارند، راهکارهایی که طبق گفته برخی از کارشناسان نه تنها دردی را دوا نمی‌کند بلکه فساد را بیشتر و زمینه را برای یکه‌تازی دلالان و سودجویان فراهم می‌کند.عرضه نامناسب از سوی خودروسازان از جمله مسائلی است که این ‫روزها مورد بحث قرار گرفته و انتشار اعداد و ارقامی درخصوص میزان تولید و همچنین تعداد خودروهای عرضه‌شده به بازار حواشی زیادی را به راه انداخته است. طبق آمار وزارت صنعت از ابتدای سال تاکنون ایران خودرو و سایپا 112 هزار و 489 دستگاه خودرو تولید کردند اما فقط …
۱۳۹۹/۰۳/۰۱
ایساکو به پویش ایران همدل (طرح کمک مومنانه) پیوست
فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو درمراسم طرح کمک های مومنانه گفت : شرکت ایساکو ، در راستای ایفای مسوولیت اجتماعی خود در ایام شیوع ویروس کرونا در کشور، با تهیه ۲۰۲۰ بسته معیشتی و ارسال آن به مناطق کم‌برخوردار کشور، به این پویش پیوست.
ارائه خدمات نوین به مشتریان روی میز ایساکو
۱۳۹۹/۰۱/۰۴
ارائه خدمات نوین به مشتریان روی میز ایساکو
مدیر عامل ایساکو در بازدیداز نحوه خدمت رسانی مرکز تماس ایران خودرو از مردم خواست باتوجه به شیوع ویروس کرونا وبه منظور حفظ سلامت خود با ماندن در منزل از خدمات غیر حضوری این شرکت بهره مند شوند.
۱۳۹۹/۰۱/۰۳ / ایساکو / سال جهش تولید / علی اصغر مونسان / کروناویروس
بیش از ۴ میلیون تماس با مرکز پاسخگویی ایران خودرو در سال ۹۸
مدیر عامل ایساکو در بازدید از نحوه خدمت رسانی مرکز تماس ایران خودرو از مردم خواست باتوجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت خود با ماندن در منزل از خدمات غیر حضوری این شرکت بهره مند شوند.
۱۳۹۸/۱۲/۲۷
مدیرعامل ایساکو تغییر کرد
مدیرعامل خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) منصوب شد. در حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، مهدی مونسان به‌عنوان مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره ایساکو جایگزین سیدرضا حسینی شد. مونسان که از مدیران با سابقه خودروسازی است، پیش از این به‌عنوان مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو فعالیت می‌کرد. از سوابق وی می‌توان به مدیرعاملی شرکت قطعات اتومبیل ایران، رئیس هیات‌مدیره ساپکو، رئیس هیات‌مدیره مبدل خودروی پاک، رئیس هیات‌مدیره الکتریک خودرو شرق و رئیس هیات‌مدیره اگزوز خودرو خراسان اشاره کرد. وی دانش‌آموخته مهندسی متالورژی صنعتی، کارشناسی ارشد مهندسی متالورژی، DBA مدیریت پیشرفته کسب‌وکار و همچنین دانشجوی دکترای مهندسی مواد است. از سوابق علمی و پژوهشی مونسان می‌توان …
۱۳۹۸/۱۱/۲۷
لغو امتیاز فروشگاه‌های متخلف ایساکو
شرکت ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، با هدف جلوگیری از فروش قطعات و لوازم یدکی غیراصل و غیراستاندارد، با پایش دقیق هزار و 200 فروشگاه‌ خود، لغو امتیاز فروشگاه‌های مجاز ناکارآمد و بعضا متخلف را پیگیری می‌کند. عبدالرضا خواجه‌ای معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با اعلام این مطلب افزود: این نظارت‌ها با توجه به نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال و افزایش مراجعات مشتریان به نمایندگی‌ها برای انجام سرویس‌های خودرو و تسهیل دسترسی مشتریان به قطعات، تشدید شده است. معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو ادامه داد: در همین راستا برای اعطای امتیاز فروشگاه مجاز به متقاضیان نیز رویکردهای نظارتی جدیدی ایجاد شده و صلاحیت و شایستگی متقاضیان بیش از گذشته …
۱۳۹۸/۱۱/۲۱
گام مهم ایساکو در راستای تسریع ارائه خدمات به مشتریان ایران‌ خودرو
پیش از این، تعدد نقشه‌های شماتیک الکتریکی که حاصل تنوع محصولات تولیدی گروه صنعتی ایران‌خودرو بود، گاها باعث بروز مشکلاتی برای تطبیق نقشه برق خودرو و عیب‌یابی و در نهایت طولانی‌تر شدن زمان تعمیرات و ... می‌شد.
۱۳۹۸/۰۹/۲۶
رتبه ایساکو در رضایتمندی مشتریان
براساس آخرین آمار اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو)، در سه ماه دوم سال 1398 توانست برای نخستین بار، در رتبه‌بندی شاخص رضایت مشتریان به مقام دوم در بین تمامی خودروسازان کشور و به مقام اول در بین شرکت‌های دارای بیش از 10 نمایندگی دست یابد. معاون خدمات پس از فروش ایساکو در این مورد گفت: طبق نظرسنجی‌ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از مشتریان، امتیاز شاخص رضایت مشتریان ایساکو، در سال‌های 96 تا‌کنون به‌صورت مستمر رشد داشته و در 3ماه دوم سال 98 با 18 امتیاز صعود نسبت به مدت مشابه به عدد 761 رسیده است؛ بنابراین با کسب این امتیاز، ایساکو برای نخستین بار در بین تمامی خودروسازان اعم از داخلی و وارد‌کننده به مقام دوم دست یافت. وردینی تشریح …
۱۳۹۸/۰۹/۱۰
داخلی‌سازی ابزار مخصوص هایما، دانگ‌فنگ، سوزوکی و ۲۰۰۸
مدیرعامل ایساکو از داخلی‌سازی ابزار مخصوص تعمیرات خودروهای هایما، دانگ‌فنگ، سوزوکی و پژو ۲۰۰۸ خبر داد.
۱۳۹۸/۰۸/۲۸
آماده‌باش ایساکو در سراسر کشور
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) به دستور فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران‌خودرو، با توجه به شرایط ناپایدار جوی کشور، وضعیت ویژه اعلام و در حالت آماده‌باش قرار گرفت. این مجموعه با توجه به برودت هوا و بارش برف و باران در اقصی‌نقاط کشور، پیرو دستور مدیرعامل گروه، به‌صورت فوق‌العاده آماده ارائه خدمات به هموطنان، خصوصا در مناطق برف‌گیرو سردسیر کشور است. بنابراین گزارش، با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قطعات و لوازم یدکی مورد‌نیاز نمایندگی‌های شبکه خدمات پس از فروش نیز پیش از آغاز سرما و بارندگی‌، در راستای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات، در اختیار نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز قرار گرفته است. همچنین با وجود مکانیزم‌ها و فرآیندهای سیستمی موجود، در صورت نیاز، کسری قطعات نیز سریعا از طریق …
۱۳۹۸/۰۸/۱۵
قطعات تقلبی خودرو در بازار ایران افزایش یافت +ویدئو،عکس
افزایش قطعات تقلبی در بازار، تشخیص لوازم یدکی اصلی را دشوار کرده است، در این رابطه استفاده از اپلیکیشن ایساکو برای کمک به این موضوع ارائه شده است.
۱۳۹۸/۰۸/۱۱
گواهی‌نامه سیستم مدیریت یکپارچه ایساکو برای پنجمین سال متوالی تمدید شد
گواهی‌نامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) به این مفهوم است که سازمان در اثبات انطباق سیستم‌های مدیریت خود با الزامات استانداردهای مرجع بر اساس مقررات موسسات اعتبار دهنده بین‌المللی موفق عمل کرده است.
۱۳۹۸/۰۷/۳۰ / سرقت / سرقت خودرو / ایران خودرو
سرقت ECU پژو ۲۰۶ در حدود۱۵ثانیه
مدیرعامل ایساکو از پیش‌بینی تمهیدات جدید در بحث سیستم‌های جایابی ECU در پژو ۲۰۶ در سال ۹۳ خبر داده بود: با این کار امکان سرقت این قطعه به راحتی فراهم نخواهد شد.
۱۳۹۸/۰۷/۲۴ / ایساکو
"خودرو ام کجاست؟" خدمت جدید خدمات پس از فروش ایران خودرو برای زائرین اربعین
بنابرگزارش روابط عمومی شرکت ایساکو، این اپلیکیشن با اضافه شدن خدمت «خودرو ام کجاست؟»، از روز گذشته بر روی بازارگاه‌های مختلف منتشر شده و در دسترس کاربران گوشی‌های Android و iOS  قرار گرفته است.
۱۳۹۸/۰۷/۱۷
خدمات ایساکو به زائران اربعین
ایساکو همزمان با همایش پیاده‌روی اربعین حسینی طرح «خیمه‌زدیم راه را...» را از ۲۲ تا ۳۰ مهرماه سال جاری، اجرا می‌کند. در همین راستا همزمان با نزدیک شدن ایام اربعین حسینی(ع) و سفر معنوی به عتبات‌عالیات، عملیات اجرایی این طرح، از روز ‌شنبه سیزدهم مهرماه، با برپایی تعمیرگاه‌های صحرایی و ارسال قطعات و لوازم یدکی به نمایندگی‌های شهرهای مرزی منتهی به عراق آغاز شد.
۱۳۹۸/۰۶/۳۱ / ایران خودرو
ارائه برنامه‌های خلاقانه در خدمات پس از فروش برای جلب رضایت مشتریان
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودردرراستای ارتقای سطح کیفی خدمات پس از فروش و جلب حداکثری رضایت مشتریان به ایساکو ماموریت دادتا تمامی فرآیند های کاری در این حوزه مورد بازنگری دقیق قرار گیرد
۱۳۹۸/۰۵/۳۱ / استان خراسان رضوی / ایران خودرو / خراسان رضوی / ایساکو
ارزیابی رضایت‌مندی زائران حرم رضوی در ایام مبارک عید غدیر
مدیران خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو در ادامه بازدیدهای نظارتی خود، به منظور پایش بر نحوه ارائه خدمات به مشتریان این گروه صنعتی امروز به استان خراسان رضوی سفر کردند.
۱۳۹۸/۰۵/۳۱
بازدید مدیران ایساکو از نمایندگی‌های مرودشت و سمنان
ایلنا: سفرهای استانی مسئولان شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات تابستانی خودروسازان، امروز با بازدید از نمایندگی‌های استان‌های فارس و سمنان ادامه یافت.
۱۳۹۸/۰۵/۳۱
ورامین آخرین مقصد تیم نظارتی ایساکو در تعطیلات تابستانی
ایلنا: روزهای پایانی تعطیلات تابستانی جاده مخصوص ورامین میزبان آخرین سفر تیم نظارتی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو شد.
۱۳۹۸/۰۵/۱۹
تضمین اصالت قطعات یدکی ایساکو با بسته‌بندی متفاوت و هوشمند
عرضه قطعات یدکی تقلبی در بسته‌بندی‌های مشابه اصلی، از مشکلات امروز بازار خودرو به شمار می‌رود که علاوه بر تحمیل هزینه‌های بیهوده برای خرید قطعه و تعمیرات، به مالکان خودرو، خسارت به خودرو را نیز در پی دارد.
۱۳۹۸/۰۵/۱۴ / ایساکو
رشد ۶.۸ درصدی برای نتایج عملکرد شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در سال ۹۷ ثبت شد
پرشین خودرو: در یک مقایسه کلی، امتیاز ایساکو در بخش نتایج عملکرد بررسی خدمات پس از فروش شرکت‌های خودرویی کشور از ۷۱.۶۲ در سال ۹۶ به ۷۶.۵ امتیاز در سال ۹۷ رسیده است.
۱۳۹۸/۰۵/۱۳
چرا رتبه اول خدمات پس از فروش سال ۹۷ به ایساکو رسید؟
ایلنا: رتبه بندی خدمات پس از فروش این روزها به عنوان معیاری برای کیفیت خدمات پس از فروش خودروهای داخلی و وارداتی شناخته می شود هر روز اهمیت بیشتری پیدا میکند. دلیل این اهمیت هم پر واضح است گرانی خودرو از یک سود موجب شده خریداران کمتر به فکر خرید خودرو جدید باشند و نگهداری خودرو برایشان از اهمیت بالای برخوردار شده است. از سوی دیگر گرانی قطعات خودرو نیز موجب شده خدمات و پس از فروش مناسب به خصوص در دوره گارانتی برای خریداران اهمیت دو چندان پیدا کند.
۱۳۹۸/۰۵/۰۸ / خدمات پس از فروش خودرو / ارزیابی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو / شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
شفاف‌سازی ISQI در مورد حاشیه‌های ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو؛ ایساکو رتبه اول
قائم‌مقام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) با اشاره به حاشیه‌های ایجاد شده در زمینه نتایج ارزیابی عملکرد شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو در سال ۱۳۹۷؛ اعلام کرد که با وجود ادعای چند شرکت مختلف در این زمینه، ایساکو رتبه اول را در این حوزه کسب کرده است.
۱۳۹۸/۰۴/۳۱
ایساکو برای دهمین سال متوالی در ارائه خدمات پس از فروش اول شد
شرکت ایساکو به شکلی در شبکه خدمات پس از فروش ارتقاء ایجاد کرد که 52% از نمایندگی‌های این شرکت یعنی بیش از 350 نمایندگی در سطح کشور، در حال حاضر دارای رتبه یک ارائه خدمات هستند.
۱۳۹۸/۰۴/۲۹
ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو در سال ۱۳۹۷
شفقنا اقتصادی_ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزیابی عملکرد شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو در سال ۱۳۹۷ را منتشر کرد. طبق این گزارش ایساکو در رتبه اول و پاکرو یدک در رتبه آخر رده‌بندی قرار گرفته است. به گزارش شفقنا اقتصادی، براساس گزارش منتشر شده از ارزیابی وضعیت خدمات پس از فروش […]
۱۳۹۸/۰۴/۱۸
کاربران به اپلیکیشن ایساکو رای مثبت دادند
به گفته محمد حسن پور مدیر طراحی و توسعه سیستم‌های شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، رابط کاربری نو، کاربردی بودن و تجمیع سرویس‌های خودرویی مورد نیاز مخاطب در اپلیکیشن ایساکو، سبب محبوبیتِ این اپ در دنیای فن‌آوری‌های نوین شده و افزوده شدن ویژگی‌های جدید به صورت مستمر در هر نسخه، از علل جذب بالای مخاطب و افزایش شمارگان نصب آن شده است.
۱۳۹۸/۰۴/۰۹
تولید خودروهای رنو در ایران با موتور داخلی EF7 ؟
آن‌طور که یکی از مدرسان ایساکو می‌گوید: روی اتاق ال ۹۰ و ساندرو موتور ملی سمند تست و آزمایش شده و این موتور در راه تولید است.
۱۳۹۸/۰۴/۰۶
احتمال تولید تندر 90 و ساندرو با موتور سمند EF7 [بروزرسانی: سایپا تکذیب کرد]
براساس شنیده‌ها، گروهی از مهندسان ایساکو پروژه‌ی نصب پیشرانه‌ی EF7 سمند روی تندر 90 و ساندرو را دنبال می‌کنند. این شایعه، امروز توسط سایپا، تکذیب شد.
۱۳۹۸/۰۳/۲۶
امکان بهره‌برداری مجدد از اپلیکیشن ایساکو برای دارندگان گوشی‌های آیفون امکان‌پذیر شد
از دیگر مزایای این نسخه آن‌است که مشتریان دیگر نیازی به نصب اپلیکیشن ندارند و تنها با یکبار مراجعه به وب‌سایت ایساکو می‌توانند بسیار ساده و ظرف چند ثانیه آیکون اپلیکیشن ایساکو را بر روی گوشی همراه خود اضافه كرده و با کیفیت و سرعت مناسب، از سرویس‌های خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به راحتی بهره‌مند شوند.
۱۳۹۸/۰۳/۱۹
نظارت مدیران ارشد ایساکو بر حسن ارائه خدمات پس از فروش به زائران حرم امام خمینی(ره)
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو علاوه بر ارائه خدمات ثابت خود، در ایام خاص سال همچون تعطیلات نوروز، ایام ارتحال امام(ره)، ایام پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) و...، برنامه‌های مناسبتی و ویژه‌ای را برای رفاه مشتریان و دارندگان محصولات ایران‌خودرو اجرا می‌کند و هم زمان با برگزاری این طرح‌ها به طور مستمر بر روند اجرای کار نظارت می‌شود تا بهترین خدمات به مشتریان ارائه شود.
۱۳۹۸/۰۳/۱۲ / ایساکو / ساپکو / ایران خودرو / پژو
۳۰۰ سازنده ایرانی محصول ۳۰۱ را می‌سازند
گفتنی است، نخستین نشست مشترک ساپکو و سازندگان پروژه ۳۰۱ با هدف اعلام سیاست‌های گروه صنعتی ایران خودرو درباره تولید این خودرو و رویکرد‌های جدید ساپکو در توسعه زنجیره تامین و خودکفایی برگزار شد. همسوسازی سازندگان و اعلام آخرین وضعیت، اهداف کیفی و زمانبندی اجرای این پروژه از دیگر اهداف برگزاری این نشست بود.
۱۳۹۸/۰۳/۰۸ / استاندارد / ایساکو / ایران‌خودرو
خدمات پس از فروش ایران‌خودرو بالاترین امتیاز رضایت مشتریان را کسب کرد
بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو)، در سه ماهه پایانی سال ۹۷ بالاترین امتیاز رضایت مشتریان را در این حوزه به دست آورد و تمامی رکوردهای خود در این زمینه را پشت سر گذاشته و باز هم در بین خودروسازان داخلی صدرنشین شد.
۱۳۹۸/۰۳/۰۲
پیش بینی روش‌های تامین قطعات یدکی قبل از آغاز تحریم‌ها صورت گرفته است
مدیرعامل ایساکو از جایگزینی منابع جدید تامین قطعات یدکی در شرایط تحریم خبر داد.
۱۳۹۸/۰۳/۰۱ / ایران خودرو / خودرو / خودروسازان / بازار خودرو / قطعه سازان
هشدار یک خودروساز: مراقب قطعات تقلبی خودرو در بازار باشید
مدیرعامل شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ایران خودرو (ایساکو) درباره وجود قطعات تقلبی در بازار به مشتریان هشدار داد و گفت: افراد می‌توانند با استفاده از موبایل اپلیکیشن ایساکو به صورت وارد کردن کد و یا اسکن بارکد، از اصالت قطعه اطمینان حاصل کنند.
۱۳۹۸/۰۲/۱۵
سامانه «هوش تجاری» در شرکت ایساکو اجرایی شد
ایلنا: شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، در راستای افزایش رضایت ذی‌نفعان خود، سامانه هوش تجاری را در این شرکت اجرایی کرد.
۱۳۹۸/۰۱/۰۳
نمایندگی‌های چابهار میزبان اولین بازدید مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو
رضایت مشتری بالاترین نقطه زنجیره ارزش ما در شرکت ایساکو است و این سفرها تاکید مجددی به همکاران ما در ستاد، نمایندگی‌ها، فروشگاه‌ها و امدادخودرو بر ارائه خدمات با بالاترین سطح کیفی در سراسر کشور است و نحوه ارائه این خدمات، به روش‌های مختلف در تمام ایام سال پایش می‌شود.
 •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •