شنبه, ۲۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 18 May, 2024
مجله ویستا
آگهی"پیش از پخش" چیست؟
آگهیهای "پیش از پخش" (Pre-roll) اصطلاحی است که هم در عرصه رادیو تلویزیونی و هم در عرصه وب به کار می رود.
آگهیهای "پیش از پخش" به آگهیهایی اطلاق میشود که پیش از برنامه اصلی مورد پخش به نمایش در میآیند و مخاطب جبرا باید انها را تماشا کند و به عبارت بهتر انتخاب دیگری ندارد.
آگهیهای "پیش از پخش" بین ۱۰ تا ۱۵ ثانیه طول میکشند. به عنوان مثال وقتی شما در محیط وب یک فیلم را برای تماشا کلیک میکنید؛ ابتدا این آگهی "پیش از پخش" است که به نمایش در میاید و لحظاتی بعد فیلم مورد نظر در ادامه پخش میشود
▪ آژانسهای تبلیغاتی معتقدند آگهیهای "پیش از پخش" به سه دلیل از سایر گونههای آگهی بهتر هستند:
۱) مخاطب محبور به تماشای آنهاست؛
۲) مخاطب خودش انتخاب کرده که فیلم را ببیند و بنابراین احتمالا یک مخاطب تخصصی است (آگهی هم برایش معنادار میشود)؛
۳) و به خاطر تعاملی بودن این نوع از آگهیها امکان کلیک خوردن خود اگهی هم وجود دارد.
منبع : همشهری آنلاین
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
سید ابراهیم رئیسی دولت خانواده مجلس دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی رئیس جمهور لبنان رئیسی سیدابراهیم رئیسی تعطیلی شنبه ها مجلس دوازدهم
مشهد سیل ایران هواشناسی سیل مشهد تهران بارش باران آموزش و پرورش خراسان رضوی پلیس سازمان هواشناسی باران
قیمت دلار خودرو ایران خودرو حقوق بازنشستگان دلار قیمت خودرو قیمت طلا مالیات بازار خودرو مسکن بانک مرکزی قیمت سکه
لیلا حاتمی زری خوشکام علی حاتمی نمایشگاه کتاب سینمای ایران کتاب نمایشگاه کتاب تهران سینما تلویزیون سریال دفاع مقدس زهرا خوشکام
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه فلسطین جنگ غزه روسیه آمریکا حماس چین اوکراین یمن ترکیه
فوتبال پرسپولیس استقلال تراکتور بازی لیگ برتر بارسلونا اشکان دژاگه فدراسیون فوتبال سپاهان مس رفسنجان تکواندو
هوش مصنوعی اینترنت فناوری آیفون هواپیما تلفن همراه گوگل اپل دانش بنیان سامسونگ موبایل ایلان ماسک
زنان سلامت رژیم غذایی کاهش وزن قلب سرطان مسواک پوست بارداری سلامت روان