شنبه, ۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 27 April, 2024
مجله ویستا

دست های پشت پرده؛ نیاز به هوشیاری بیشتر


دست های پشت پرده؛ نیاز به هوشیاری بیشتر
در دنیا دیروز و امروز ما انسانها و همیشه و در همه ایام در تمامی کشورها دست هایی پشت پرده وجود داشته که خیر وصلاح جامعه ای را نخواسته و در صدد ضربه بوده اند و ایران نیز از این شاخصه بی بهره نبوده و نخواهد بود.
این دست ها در عرصه و صحنه های سیاست بسیارند،افرادی که به دلایل متعددی ماهیت خود را عیان نمی کنند " نفاق " و فقط صحبت می کنند و ابزار کار آن ها حرف است.
می گویند و با دست هایشان مردمی ساده و بی اطلاع را به سمتی هدایت می کنند و گاه یک جمله یا یا سخنرانی آنها می تواند نظامی را به هم بریزد.
حال این دست هاا در خارج یا متاسفانه در داخل کشور از جمله دست های پشت پرده ای هستند که نقش عمده ای در تخریب افکار عمومی ایفا می کنند.
در کشور عزتمند و سرفراز ایران اسلامی ، هدف آن ها از بین بردن انقلاب و آرمان های امام (ره) است. حال اگر دشمن داخلی در کشور وجود داشته باشد، چه باید کرد؟ کسانی که در ظاهر دوستدار باطن دشمن هستند.
مسوولان و سیاستمداران کشور باید بکوشند این افراد را به حریم داخلی کشور راه ندهند( نااهلان به درون انقلاب راه نیابند). دشمن از هر راهی تلاش می کند که در اسلام و انقلاب رخنه ایجاد کندو اخیرا شایعاتی وجود داشته مبنی بر این که اصلاح طلبان با آمریکا و طرفدار خط مشی آن ها هستند و یا این که این کشور از اصلاح طلبان حمایت می کند. مسوولین باید هوشیار باشند و این توطئه ها را بشناسند
باید توجه داشت که این دو گروه اغلب از افرادی تشکیل شده اند که مقید به اسلام و انقلاب بوده و سال های متمادی برخی از شخصیت های آن ها مشاغل مهم مملکتی را در دست داشته اند، تفاوت آن ها فقط در خط مشی و برخی اختلافات جزئی است.
اصولگرایان اعتقاد دارد که با استفاده از اصول باید به اصلاح رسید و اصلاح طلبان می گویند با تغییر برخی اصول باید اصلاح را صورت داد.
باید توجه داشت که امکان دارد در این دو جناح فردی یا افرادی وسوسه ثروت و قدرت شده و خطایی را نیز انجام داده باشد که این خود به هوشیاری نیاز دارد و نباید تیغ حذف در دست گرفته و از ریشته بزنیم که این نیز به زیان انقلاب خواهد بود.
مردم، مسوولین و سیاستمداران باید دقت کنند که دشمن هدفش ایجاد تفرقه میان مردم مسلمان ایران و دولتمردان است پس باید این توطئه ها را خنثی کرده و به قول فرمایش امام (ره) این دست های متجاوز را قطع کرد.
به عنوان یک خبرنگار که دغدغه نظام را دارد، با همه جوانی ، توصیه می کنم که بیایید با نزدیک شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری دهم با دوری جستن از حواشی به اصول و آرمان ها برای رسیدن به سند چشم انداز ۲۰ ساله و مطالبات رهبر معظم انقلاب برسیم.
منبع : خبرگزاری ایسکانیوز


همچنین مشاهده کنید