جمعه, ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 26 April, 2024
مجله ویستا
نگاه/بهترین دوست تماشاگران
البته تماشاگران تنها كسانی نیستند كه از وجود اسكوربرد در ورزشگاه بهره می برند بلكه صاحبان ورزشگاه نیز می توانند به اسكوربرد به عنوان یك منبع درآمد بنگرند. بسیاری از شركت های تولید كننده مایلند محصولات خود را از طریق اسكوربرد ورزشگاه ها تبلیغ بكنند و حتی حاضرند پول كلانی برای چند ثانیه پخش فیلم ویدیویی بپردازند. هنگامی كه برای اولین بار اسكوربرد الكترونیكی در ورزشگاه ها متولد شد، تنها كاركرد آن نشان دادن آمار و ارقام و نتایج بازی ها بود اما با ورود تكنولوژی مدرن به این بخش، كاركرد اسكوربرد به كلی تغییر كرد. در سال ۱۹۸۰ برای اولین بار در ورزشگاه داجر لس آنجلس یك اسكوربرد الكترونیكی نصب شد كه این اسكوربرد قابلیت پخش تصاویر ویدیویی بازی را دارا بود.
از آن زمان به بعد ورزشگاه های سراسر جهان با نوع اسكوربردی كه در آن وجود داشت هویت پیدا می كردند به همین دلیل صاحبان ورزشگاه ها با بازدید از ورزشگاه های مختلف در تلاش بودند تا همواره از جدیدترین مدل های اسكوربرد الگوبرداری كنند.
یكی از كارشناسانی كه در زمینه طراحی اسكوربرد تخصص دارد، می گوید: در صورت تمایل صاحب ورزشگاه می توان از ۳۰ تا ۷۰ درصد مساحت اسكوربرد را به تبلیغات اختصاص داد كه حتی قسمت های پشت و كناری اسكوربرد برای تبلیغات مناسب است.
بدون تردید در عصر دیجیتال، اسكوربرد هویت بخش ورزشگاه ها در سراسر جهان است به همین دلیل این روزها مسئولان ورزشگاه ها به صورت شبانه روز در تلاش هستند تا كیفیت نمایش تصاویر را در اسكوربردهای دیجیتالی و ویدیویی افزایش بدهند.
در ورزش، اسكوربرد به نفع همه است. از یك سو صاحبان ورزشگاه ها صاحب درآمد قابل توجهی می شوند و از سوی دیگر تماشاگران هرگز خاطرات شیرین رقابت های ورزشی را فراموش نمی كنند.
نباید فراموش كرد اولین چیزی كه تماشاگر پس از ورود به ورزشگاه مشاهده می كند، اسكوربرد آن است به همین دلیل باید سمبل هر ورزشگاه را به بهترین شكل طراحی نمود.
از آن زمان به بعد ورزشگاه های سراسر جهان با نوع اسكوربردی كه در آن وجود داشت هویت پیدا می كردند به همین دلیل صاحبان ورزشگاه ها با بازدید از ورزشگاه های مختلف در تلاش بودند تا همواره از جدیدترین مدل های اسكوربرد الگوبرداری كنند.
یكی از كارشناسانی كه در زمینه طراحی اسكوربرد تخصص دارد، می گوید: در صورت تمایل صاحب ورزشگاه می توان از ۳۰ تا ۷۰ درصد مساحت اسكوربرد را به تبلیغات اختصاص داد كه حتی قسمت های پشت و كناری اسكوربرد برای تبلیغات مناسب است.
بدون تردید در عصر دیجیتال، اسكوربرد هویت بخش ورزشگاه ها در سراسر جهان است به همین دلیل این روزها مسئولان ورزشگاه ها به صورت شبانه روز در تلاش هستند تا كیفیت نمایش تصاویر را در اسكوربردهای دیجیتالی و ویدیویی افزایش بدهند.
در ورزش، اسكوربرد به نفع همه است. از یك سو صاحبان ورزشگاه ها صاحب درآمد قابل توجهی می شوند و از سوی دیگر تماشاگران هرگز خاطرات شیرین رقابت های ورزشی را فراموش نمی كنند.
نباید فراموش كرد اولین چیزی كه تماشاگر پس از ورود به ورزشگاه مشاهده می كند، اسكوربرد آن است به همین دلیل باید سمبل هر ورزشگاه را به بهترین شكل طراحی نمود.
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
ایران رئیس جمهور دولت سیزدهم رئیسی گشت ارشاد افغانستان توماج صالحی سریلانکا دولت پاکستان رهبر انقلاب مجلس شورای اسلامی
تهران حجاب سیل هواشناسی آتش سوزی سازمان سنجش شهرداری تهران پلیس سلامت کنکور اصفهان فراجا
قیمت خودرو قیمت طلا خودرو بازار خودرو دلار قیمت دلار ارز بانک مرکزی کارگران مسکن ایران خودرو قیمت سکه
موسیقی ترانه علیدوستی تلویزیون مهران مدیری سینمای ایران سحر دولتشاهی سینما کتاب بازیگر تئاتر
کنکور ۱۴۰۳ عبدالرسول پورعباس
آمریکا اسرائیل رژیم صهیونیستی غزه جنگ غزه فلسطین روسیه حماس چین اوکراین طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال استقلال بازی بارسلونا جام حذفی فوتسال تیم ملی فوتسال ایران لیگ برتر انگلیس باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس تراکتور
تیک تاک همراه اول ناسا رونمایی اپل فیلترینگ وزیر ارتباطات
مهاجرت مالاریا کاهش وزن زوال عقل سلامت روان داروخانه